onko tyhmää viedä tupari lahjaksi kahvia, kun ei muuta keksi?
Kommentit (68)
jos joku erehtyy viinipullon tuomaan.
Että tuollainen kaljaa lipittelevä poikamies loukkaantuu enemmän viinipullosta kuin juhla-mokasta.
Että mitä MINÄ haluaisin tuparilahjaksi, jos joku olisi sellaista tuomassa eikä sitä mikä sopisi tälle Ap:n kuvailemalle tapaukselle..
Vierailija:
jos joku erehtyy viinipullon tuomaan.
pois, kun sellaista kerran saimme. Espressokeitin kylläkin on, mutta sekin vähällä käytöllä.
Miten olisi ruuvipannu?
Keittiöessu ja pari kivaa vispilää/lihanuija?
Esim. pullia tai marjapiirakkaa?
annat vaikka sitten sen piirakkavuoankin lahjaksi?
Et keksi muuta vai ei ole varaa muuhun?
Toisaalta vaikea ostaa jotain jos ei tiedä tyyliä tai sisustuksen päävärejä.
Mutta joku mariskooli toimii melkein aina.
Lihanuija tai muut vähän " erikoisemmat" keittiövälineet voivat poikamieheltä puuttuakin, ja päälle vielä jokin kiva keittokirja. Ja jos on alkoholista yhtään tykkäävää sorttia, niin kukaan mies ei kyllä ole nyreä, jos viet pullon hyvää viskiä.
ennemminkin hieman juntimpi lähiömies, joka tuskin lihanuijia sun muita kaipailee, eikä mitään sisustus asioitakaan. Kallistun siis siihen kahviin ja johonkin muuhun lisäksi, ehkä sixpäkkiin. ap
Kaikkea turhaa roinaa on aina inhottava saada, mieluummin juuri jotain tuollaista käyttökelpoista. Voihan sitä toki viedä esim. kukkakimpun ja kahvipaketin, niin on hieman juhlallisempaa ja kukkia saa niin harvoin, että niitä on aina kiva saada!
Minä olen sitten kait juntti, mutta olen tosi ilonen, jos kahvia tuodaan. Sitä kun kuluu. Voihan sitä raahata jotain turhaa kippoa tai kuppiakin, mutta itse mielummin vastaanotan jotain, mitä oikeasti tarvitsee. Meillä lojuu niitä hienoperseiden tuomia viinipulloja kaapissa tyhjän panttina. Ja ihan turha viedä ihmiselle jotain merkkikamaa, jos ei kyseinen henkilö edes ymmärrä sellaisten päälle.
Vierailija:
hmmm.... jos mä saisin lahjaksi kahvia niin olisin kyllä tosi nolona!! Siis ei voi enää nolompaa lahjaa olla!
todellakin mieluummin sit vaikka viiniä, tai vaikka se leipä ja suolaa!! Tai laita poikamiehen survivor kit: pakkaat johonkin pakettiin kaikkea mitä poikamies tarvitsee... (siellä voi sit yhtenä juttuna olla vaikka se kahvikin, sen lisäksi kortsuja, kossupullo, buranaa, leipää... mitä nyt tuleekin mieleen!)
Mihinkä tässä ollaan menossa, jos kahvipaketin saatuaan olet TOOOOOSI nolona, mutta mielestäsi on okei viedä kondomeja lahjaksi???? Tai junttipullo kossua! Tsiisus.
Ja 37:n ehdotus on mielestäni hyvä: vie vaikkas jukkapalmu :)
jos siis ap: n ystävä kahvia juo. Tai teetä jos on tee ihminen.
mummomaiselta tuntuikin. Pitko hupeni siinä illalla ja kahvi varmasti tulee käyttöön muuten, eilen sitä ei keitelty. ap
Vierailija:
Vierailija:hmmm.... jos mä saisin lahjaksi kahvia niin olisin kyllä tosi nolona!! Siis ei voi enää nolompaa lahjaa olla!
todellakin mieluummin sit vaikka viiniä, tai vaikka se leipä ja suolaa!! Tai laita poikamiehen survivor kit: pakkaat johonkin pakettiin kaikkea mitä poikamies tarvitsee... (siellä voi sit yhtenä juttuna olla vaikka se kahvikin, sen lisäksi kortsuja, kossupullo, buranaa, leipää... mitä nyt tuleekin mieleen!)Mihinkä tässä ollaan menossa, jos kahvipaketin saatuaan olet TOOOOOSI nolona, mutta mielestäsi on okei viedä kondomeja lahjaksi???? Tai junttipullo kossua! Tsiisus.
Ja 37:n ehdotus on mielestäni hyvä: vie vaikkas jukkapalmu :)
Kahvia tosiaan vie tuliaiseksi vaan jotkut 80-vuotiaat mummot!! Vai missä ihmeen perähikiällä te oikein asutte??!
Korttiin laitat sitten että ompahan edes jotain tarjotavaa jos tulee yöllisiä vieraita ;-)
Vierailija:
Korttiin laitat sitten että ompahan edes jotain tarjotavaa jos tulee yöllisiä vieraita ;-)
kaljapoikamiehelle (ap:n kuvaus) veisin valikoiman erilaisia oluita. Vaikka 4-6 kpl sellaisia erikoisempia, alkon hyllyltä. EN mitään koffin six-packia.
Ap:n kaverille veisin varmaan valikoiman erilaisia oluita (vaikka 6 erilaista) ja sen seuraksi jotain " äijäruokaa" , olutmakkaraa tai muuta vastaavaa.
Meidän kaveripiirissä kahvipaketti (siis ihan peruskahvi) olisi tuhoontuomittu idea, viinipullo ja erilaiset herkkuruuat taas menevät oikeastaan kaikille (kunhan niitäkin valikoi eikä vie maitoallergikolle juustoa). Meidänkään perheessä ei juoda kuin espressoa niin tavallinen kahvi olisi meille ihan täysin turha tuominen.
Muuten kyläviemisinä kelpaa kyllä, ja yleensä mukana vielä keksipaketti tms. Mutta ei sentään tuparilahjana!!! Osta vaikka joku näyttävämpi viherkasvi mieluummin.