onko tyhmää viedä tupari lahjaksi kahvia, kun ei muuta keksi?
Kommentit (68)
olisiko jotain pyyhettä tms. hyvä viedä kahvin lisäksi? Vai tosiaan tuo kahvi ja esim. juustoa? ap
Tavallinen marketin tiiliskivi taas on vähän nolo.
" en keksinyt muuta lahjaa-kahvia" hauska idea
todellakin mieluummin sit vaikka viiniä, tai vaikka se leipä ja suolaa!! Tai laita poikamiehen survivor kit: pakkaat johonkin pakettiin kaikkea mitä poikamies tarvitsee... (siellä voi sit yhtenä juttuna olla vaikka se kahvikin, sen lisäksi kortsuja, kossupullo, buranaa, leipää... mitä nyt tuleekin mieleen!)
kondomeja haluat tähän tuparilahjaideaan? Mun mielestä se nyt vaan on jo niin junttiäijähuumoria, ettei naisen kannattais toteuttaa kondomi-kossu-linjaa. Äijät äijäilee, sillä selvä. Naiselta tuommonen survival kit-olis kyllä tasan junttia!
jos ap on läheinen tämän miehen kanssa, mutta jos vähän etäisempiä, niin ei hyvä idea.
nainen veis jotain noin mieshumoristista?
remontoimiseen ja taulujen ripustamiseen sopii rautakaupan tarvikkeet :)
Ja kahvin viemisestä: minä olen saanut (27v nainen) kahvia ja jääkaappimagneetin tuparilahjaksi. Ja se oli ihan ok lahja. Antaja oli minun ikäinen.
Ja jos sillä on sauna niin osta saunakiulu ja kauha. Ja kenties saunapyyhekin
miltä tuo en keksinyt muuta lahjaa kahvi maistuu?
Kaikkea sitä kuuleekin..minä kyllä ilahdun kahvituliaisesta.
Vien monesti tuliaisina itsekin ja meillekin tuodaan kahvia. Älä välitä näistä hienohelmoista, vaikuttavat kiittämättömiltä ja nirsoilta tyypeiltä.
vaikka jollekin muulle voisin viedäkin. Vähän mummomaista minusta. Vie vaikka salmiakkikossupullo, ellei ole tosi raitishenkinen. Tai viinipullo. Tai vaikka vanhoja akuankkojen vuosikertoja, tai mitä vain jos yhtään tunnet ihmistä. Ei kahvia.
Äläkä ala mitään viiniä ostelemaan, vie mieluummin sixpack kaljaa tai kossupullo.
olisiko se six päkki sitten parempi? Tai molemmat, kahvi ja sixpäkki?
Minä rakastan kahvia, ja olin todella mielissäni saatuani kaverilta Pentikin lahjappakauksen, jossa oli amaretto-kahvia ja kaunis, puinen mitta!
välitä. On köyhänpuoleinen kaljamies, eikä enää mikään poikanen.
suljettavia vaihtoehtoja.
Itse esim loukkaantuisin ennemminkin juustoista kuin perinteisestä JuhlaMokasta.
me saatiin paketti ja luultiin joksikin erikoishienoksi kahviksi. myöhemmin paljastui että se oli lidlin kahvia 0,99 ¿. potutti