Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisen pitää tehdä kaikkensa miellyttääkseen omaa miestään.

Vierailija
01.04.2008 |

Tai ainakin täällä kuultaa läpi sellainen ajatus. Mutta mitä miehen täytyy tehdä, jotta nainenkin olisi tyytyväinen?

Naisen täytyy haluta mahdollisimman usein, jotta mies ei pettäisi. Jos pettää se on naisen pihtaamisen syy.

Naisen täytyy olla hoikka, jotta mies ei hakisi hoikempaa ja pettäisi. Jos pettää se on naisen läskien syy.

Naisen täytyy tehdä ne perinteiset kotityöt useimmiten yksin. Jos haluaa miehen apua, mies kyllästyy nalkutukseen, ja pettää...

Naisen täytyy hoitaa lapset, kun ne halusikin. Jos lapset hidastavat miehen vapaa-ajan aktiviteetteja, mies pettää kun tarvitsee ymmärtäjää...

Joka tilanteessa naisen täytyy aina mennä itseensä, jotta ei tarjoaisi miehelle yhtään hyvää syytä pettää.

Ja jos nainen pettää, sehän huoraa... Oli syy sitten mikä hyvänsä.

Ja tämän viestin kirjoitin tänne seksi-palstalle siksi, koska oletan että täällä on miehiä enemmän kuin aihe vapaalla. Syy: aihe vapaa = lapset, perhe. Seksi = seksi.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro. 10 todistikin ystävällisesti teesini oikeiksi. Jos mies uskaltaa tehdä sen virheen että kertoo nykyaikaisessa " tasa-arvoisessa" parisuhteessa omat mielipiteensä parisuhteen tilasta, on seurauksena pitkä miehen komentteja väheksyvä ja oman elämän kurjuutta tihkuva vuodatus jonka keskeinen sisältö on halveksuva yllättyneisyys siihen että mies voi noin ala-arvoisesti syyttä naista asioista jotka ovat selvästikin miehen syy.

Onneksi nykynainen ei kuitenkaan ole julma, vaan tarjoaa anteeksiantoa mikäli tämä hairahtanut mies pyytää vuolaasti anteeksi julkeuttaan, pyörtää puheensa, myöntä toimineensa pikaistuksissaan ja lohduttaa naista myöntäen olevansa syyllinen sekä riitaan että naisen kurjuuteen.

Kun riita on näinollen sovittu voidaankin palata takaisin onnelliseen arkeen jossa mies kantaa taakkansa hiljaa ja nurisematta...

Nro2. (Aka. M32)

ps. Ihan uteliaisuutta: Vastatkaapa rehellisesti kuinka moni riita perheissänne päättyy siihen että mies lohduttaa naista ? Monessako perheriidassa tilane kääntyy lopulta niin että mies " mies on syyllinen" ?

Ps2. Joku kysyi aiemmin mistä olen saanut kokemukset listaani. Olen saanut ne omasta suhteestani, mutta onnekseni minulla on vaimo jonka kanssa olen voinut puhumalla ratkoa nämä ongelmat.

Vierailija
22/27 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mutta minä ainakin miehenä kääntäisin osan " teeseistä" päälaelleen. Erityisesti se ottaa päähän että miehen on tehtävä mitä vain vaikka se olisi miten kurjaa tai vastenmielistä. Mutta naiselle riittää syyksi vaikka ikuiseen selibaattiin tai pihtaamiseen ettei itseä haluta.

Miehen siis saa lempata jos se on laiska kotitöissä mutta naista ei saa lempata saati pettää vaikka tämä sattuisikin olemaan frigidi ja seksuaalisesti estoinen ja kyvytön.

Nimim. Hyvä mies huonossa liitossa.

No totta kai frigidin naisen saa vapaasti lempata, pettäminen taas ei ole ikinä suositeltavaa.

Vertaatko muuten kotitöitä vasten tahtoa harrastettuun seksiin? Eli imuroiminen on miehelle yhtä tuskallinen kokemus kuin naiselle pakosta harrastettu seksi joka tekee fyysisesti kipeää ja saa naisen tuntemaan itsensä arvottomaksi panoalustaksi? No, kai ne sohvalla makoilun löystyttämät lihakset voivat kipeytyä rankasta imurointisessiosta ja miehen psyyke kokea kova kolauksen kun nainen ei suostukaan passaamaan samalla tavalla kuin miehen äiti miehen ollessa 3-vuotias.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan huvikseni kirjoittelin tuon postauksen tuodakseni esille naisnäkökulmaa noihin 2:n kokemuksiin, en todellakaan apinanraivolla tekstiä vääntänyt. Tässä nyt vielä mat kommenttini 2:n kirjoitukseen, ehkä ne todistavat etten ole karsea rekkalesbo, vaan suht koht normaali nuori nainen.

Vierailija:

Miehen täytyy taata vaimolleen ja lapsilleen toimeentulo, muuten nainen ei voi olla ylpeä miehestään ystävättärien keskuudessa. Tämän toimeentulon tulee voida kustantaa vähintään auto, asunto, mökki ja vene.

Olen ihan mieluusti se, joka tienaa enemmän ja kantaa taloudellisen vastuun, taloudellisesta vastuusta luistamista tai siivellä elämistä en kuitenkaan hyväksy. Oma asunto olisi ehkä joskus kiva, autoa ei kaupungissa tarvitse, mökin sijaan lähden mieluummin ulkomaille, oma venekin on mielestäni aikamoinen turhake ellei sitten asuta jossain saaristossa.

Vierailija:

Miehellä tulee olla sosiaalista statusta (hyvä työ jossa menestyy) että vaimo voi olla miehestään ylpeä.

Kyllä. Minä arvostan koulutusta ja akateemista suuntautuneisuutta, toisaalta taas taiteellisuutta ja luovuutta (nämä ominaisuudet puuttuvat itseltäni täysin), ottaisin siis miehekseni ennemmin esim. 1200eur/kk tienaavan filosofian tutkijan tai korusepän kuin 5000eur/kk tienaavan paperimiehen tai kaupallisen alan pikkupomon. (Itse opiskelen lääketiedettä.)

Vierailija:

Miehen tulee osoittaa vaimonsa vanhemmille että hoitaa hyvin heidän tyttärensä ja lapsenlapsensa.

Turha pelätä, äitini olisi onnesta soikea jos saisin edes jonkun pultsarin pokattua, isä ei ole kuvioissa mukana ollut vuosiin. Lapsia en muuten välttämättä halua lainkaan, ainakin maksimi on 2. (Älkääkä aloittako sitä mitä-lapseton-tekee-vauvapalstalla -päivittelyä..) Mahdolliset lapset sitten hoidetaan puoliksi, eli myös isukki saa luvan jäädä kotiin jossain vaiheessa, tästä en usko tinkiväni.

Vierailija:

Lapsille miehen tulee olla kärsivällinen ja ymmärtäväinen kuin Pikkukakkosessa Kaapon isä.

Enpä ole Pikku kakkosta hetkeen katsellut, mutta luultavasti vastaus on kyllä. Siis JOS niitä lapsia ikinä tulee.

Vierailija:

Miesten täytyy käydä armeija ja olla näinollen valmiita puolustamaan maata, muutenhan nainen ei voi kokea että hänellä on vastuuntuntoinen mies.

Minulle yksi lysti onko mies käynyt armeijan vai ei, tosin totaalikieltäytyjä on luultavasti ajatusmaailmaltaan niin radikaali ettemme viihtyisi toistemme seurassa.

Vierailij:

Miesten tulee hommata ja huoltaa elektroniikka, autot, pyörät, piha,... Naisesta näitä ei kuitenkaan lasketa kotitöihin, vaan ne ovat miehen harrastus. Näillä ei muutenkaan ole mitään arvoa vaikka nainen ja lapset niitä päivittäin käyttävätkin.

Täytyy myöntää, olen todella huono elektroniikan kanssa, mutta olisin kyllä innokas oppimaan ja esim. ymmärtämään tietokoneiden toimintaa syvällisemminkin. Miehen ei kuitenkaantarvitse olla guru, asennuspalvelut ja huollot ym. on keksitty. Autonkin voi huoltaa liikkeessä, maksaahan se, mutta on ah niin kätevää. Renkaat osaan kyllä vaihtaa itsekin. Fillaria ei ole, mutta senkin saisi huollettua liikkeessä. Itse viihdyn kaupungin keskustassa, joten pihaa ei olisi. Jos mies välttämättä haluaisi okt:n, niin itse saisi kyllä pitää pihan kuosissa pääosin, minä voisin sitten istutella ja kastella jotain rehuja.

Vierailija:

Miehen tulee tyydyttää nainen hellillä sanoilla, pitkällä hieronnalla, aistikkaalla hipelöinnillä ja lopulta hellällä mutta määrätietoisella rakastelulla. Jos näin ei käy, on mies huono rakastaja ja ajattelee vain itseään.

Ehdottomasti näin, paitsi että hieronnasta en tykkää. Ei ole järkeä pariutua sellaisen ihmisen kanssa, jonka kanssa ei sovi yhteen seksin saralla. Minä haluan nauttia seksistä, ja se (valitettavasti?) vaatii hellyyttä, hyväilyjä, suutelua, suuseksiä, aikaa. Aina ei tietenkään tarvitse edetä pitkän kaavan mukaan, vaan voin ottaa suihin mieheltä " huvin vuoksi" . Loppuun asti en kyllä ota enkä anna persettä. Ja lempiasentokin on se tylsä lähetyssaarnaaja.

Vierailija:

Miehen tulee olla komea, hyväkroppainen ja hyvinpukeutuva jotta nainen voisi arvostaa miestään ystävättäriensä keskuudessa..

Osittain kyllä. Kaverit nyt saavat olla mitä mieltä tahansa, en minäkään huolisi yhdenkään kaverini miestä, mutta en sitä heille tietenkään sano. Miehen pitää miellyttää minua ulkonäöltään, tällä hetkellä olen esim. hieman ihastunut tummaan, n. 170cm pitkään hoikkaan hieman hippityyliseen mieheen.

Vieralija:

Miehen tulee osata kokata, sillä ruuanlaitto kuuluu nykymiehelle !

Itse olen toistaiseksi onneton kokki, koska syön koulussa lounaan ja sen jälkeen kotona vain leipää ja kasviksia. Pitäisi kyllä joskus opetella laittamaan kunnon ruokaa. miehen kokkaustaito on plussaa.

Vierailija:

Miehen tulee sallia naiselle tuntikausien puhelut ystävättärien kesken. Näiden puheluiden aikana miehen tulee hoitaa lapset ja mielellään laittaa vaikkapa iltapalaa. Kyse ei kuitenkaan ole naisen harrastuksesta, sillä ystävällä oli todella vaikea tilanne jossa henkinen apu oli välttämätöntä.

En harrasta tuntikausien puheluita, mutta tietenkin miehen on hoidettava mahdolliset lapset sillä aikaa kun olen puhelimessa. Ja jopa muulloinkin, esim. kun olen lenkillä, salilla, baarissa, kaverin kanssa kahvilla...Niinhän minäkin joudun tekemään kun miehellä on menoa.

Vierailija:

Ja vielä... kolmikymppinen lihaasyövä valkoihoinen heteromies EI SAA VALITTAA KOSKAAN MISTÄÄN. Pitää säilyttää viileä ulkokuori, olla sortumatta: täyttää yhteiskunnan, puolison, lasten, suvun, ystävien ja työpaikan vaatimukset. Jos sorrut, sortuu kaikki...

Totta v*tussa miehen pitää osata sanoa jos joku asia nyppii. marttyyrin leikkiminen ei auta ketään.

Vierailija
24/27 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta v*tussa miehen pitää osata sanoa jos joku asia nyppii. marttyyrin leikkiminen ei auta ketään.

Tarpeeksi monta kertaa kun tuota on kokeillut, niin toteaa, että

on molemmille osapuolille helpompaa olla sanomatta kun riidellä. Tilanne kuitenki päätyy siihen, että mennään naisen tahdon mukaan.

ps. Ihan uteliaisuutta: Vastatkaapa rehellisesti kuinka moni riita perheissänne päättyy siihen että mies lohduttaa naista ? [b]Monessako perheriidassa tilane kääntyy lopulta niin että mies " mies on syyllinen" ?[/b]

Vastaus: Aina. Vaikka nainen pettäisi miestään on se miehen vika. Anteeksi saa olla pyytämässä AIVAN jokaisen riidan jälkeen.

Vierailija
25/27 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähden ulos jäähtymään, ennenkuin sanon liian pahasti. Asia jää siihen. Anteeksi en pyytele enkä lohduttele.

Vierailija:

ps. Ihan uteliaisuutta: Vastatkaapa rehellisesti kuinka moni riita perheissänne päättyy siihen että mies lohduttaa naista ? [b]Monessako perheriidassa tilane kääntyy lopulta niin että mies " mies on syyllinen" ?

Vierailija
26/27 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vastaus: Vaikka nainen pettäisi miestään on se miehen vika. Anteeksi saa olla pyytämässä AIVAN jokaisen riidan jälkeen.

OHO ! Ja mies kun pettää, niin ottaa syyt niskoilleen vai ?? Älä viitsi ! Et sit ole koskaan kuullut sanontaa " kun vaimo sitä ja vaimo tätä..." " pihtaa ja nalkuttaa ja ja ja "

Voi hyvät hyssykät teidän kanssanne.....

Vierailija
27/27 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmä nainen kun olen....

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä