Mieti jos viinit olisi ruokakaupassa!
Kommentit (71)
Meillä on Alko vakikaupan kyljessä niin kotona kuin mökilläkin. Ei ole ongelmaa hakea Alkosta.
Kävisin ostamassa ruokajuomaksi Rüdesheimer Rosengarten Müller-Thurgayta.
Täällä ne on helppo noukkia mukaan ruokaostosten yhteydessä ja kannatan samaan Suomeenkin. Mulla on aina jääkaapissa pari pulloa kuohuvaa ja ainakin yksi valkkari, kuivakaapissa muutama punkku. Eihän sitä koskaan tiedä, jos tulee vieraita.
Viimeksi Suomessa käydessäni olin ihan puulla päähän lyöty, kun en saanut ostettua kaupasta saunaoluita klo 21 jälkeen, vaikka ne oli siinä tyrkyllä. Eipä tullut mieleenkään, että ensin käydään kaupasta ostamassa oluet ennen yhdeksää ja sen jälkeen mennään rauhassa ostelemaan kaikkea muuta, kun kaapit oli tyhjillään. Alkoon taas pitää mennä muualle. Ihan turhaa ajelua.
Helpottaisi kauppareissuja ja poistaisi "kylkiäisalkon" tuoman edun tietyille ruokakaupoille, tasapuolistaisi hommaa. Erittäin kannatettavaa. Ei vaikuttaisi meidän ostoskäyttäytymiseen, tulee juomat jatkossakin Saksasta edelleen jollei hinnat tipahda roimasti.
Vierailija kirjoitti:
Täällä ne on helppo noukkia mukaan ruokaostosten yhteydessä ja kannatan samaan Suomeenkin. Mulla on aina jääkaapissa pari pulloa kuohuvaa ja ainakin yksi valkkari, kuivakaapissa muutama punkku. Eihän sitä koskaan tiedä, jos tulee vieraita.
Viimeksi Suomessa käydessäni olin ihan puulla päähän lyöty, kun en saanut ostettua kaupasta saunaoluita klo 21 jälkeen, vaikka ne oli siinä tyrkyllä. Eipä tullut mieleenkään, että ensin käydään kaupasta ostamassa oluet ennen yhdeksää ja sen jälkeen mennään rauhassa ostelemaan kaikkea muuta, kun kaapit oli tyhjillään. Alkoon taas pitää mennä muualle. Ihan turhaa ajelua.
Olet kusipää
No maailmalla nain on, eika vaikuta mihinkaan muuhun kuin siihen, etta asiat ovat yksinkertaisempia.
Kun jarkkaa juhlat saa karryyn kaiken kerrallaan.
Itse kierran viinihyllyt, kun en kuluta.
Sitapaitsi katson, etta en tosiaan maksa 6€ pullolta, vaikka ois hyva viini:D tuntuu nykyaan kalliilta!
Jos kilpailu sitten, edes vähän noiden viinien hintoja laskisi, niin ei harmittaisi.
Taitaa vaan olla turha toivo.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailta tilaamalla kuski kantaa viinit kotiovelle. Eli ihan sama.
Mistä tilaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailta tilaamalla kuski kantaa viinit kotiovelle. Eli ihan sama.
Mistä tilaat?
Kertoisin mutta kun on nää Tullin kampanjat ja sun muut menossa. Hyvä etämyyntipaikka niin ei voi riskeerata.
Asun Englannissa ja onhan se kätevää, että saa viinipullon ja myös lääkkeet samalla käynnillä kuin muutkin osastot. Hassua on, että täällä ei kuitenkaan näy ikinä känniläisiä kaupoissa örveltämässä niin kuin Suomen kaljahyllyillä.
Vierailija kirjoitti:
Asun Englannissa ja onhan se kätevää, että saa viinipullon ja myös lääkkeet samalla käynnillä kuin muutkin osastot. Hassua on, että täällä ei kuitenkaan näy ikinä känniläisiä kaupoissa örveltämässä niin kuin Suomen kaljahyllyillä.
Ai että britit ei örvellä :D
Aika helppoa nytkin. Kauppaan sata metriä ja sieltä saa olutta ja siideriä jos janottaa. Baari naapuritalossa, matkaa 30 metriä, sieltä saa kaikkea ja sieltä myös myydään ulos.
Ei se yhtään helpompaa olisi