Äiti-kiljunen valittaa, kun mies jätti kesken raskauden, väittää, että mies halusi viisi lasta niinkuin hänkin.. just joo
Tälläisiä viestejä äiti-kiljuselta:
äiti-kiljunen - 22.06. 00:24 vastaa tähän viestiin (5/11)
Pillereillä tuppaa olemaan vähän paremmat mahkut pettämiseen, kun joskus unohtaa.
En siis itse ole tahallaan unohtanut, mut kolme ns. " vahinkolasta" meil on ja mieskin niitä rakastaa yli kaiken, vaik se oliskin halunnu abortit. Tokihan niitä kierukkavahinkojakin sattuu, mut ehkä harvemmin. Onks miehes niin allerginen asialle, ettei suostu edes keskustelemaan asiasta, jos vaik saisit tosi hyvin perusteltua toivees?
äiti-kiljunen - 22.06. 00:40 vastaa tähän viestiin (7/11)
Kurjaa, otan osaa!!! Kinkkinen tilanne.
Keksitkö mitään vastavetoa, jostain miehelles tärkeestä asiasta, " että mihin me sitä tarvitaan" -juttuun? Jos vaik sanoisit, että " me nyt vaan tarvitaan se kolmas lapsi mun mielenrauhan saavuttamisesk ja mun kans on helpompi elää, jos pääkoppa on kunnossa" . Tosi vaikeeta keksii mitään järkevää, miten vois auttaa. Meidän eka muksu oli suunniteltu ja max. kolmesta oltiin puhuttu, sitte tulikin ylläri tuplat ja asian piti jäädä siihen, kunnes muhun iski samanlainen haave salaa neljännestä muksusta. Olin puhunut miehen kanssa asiasta ja hän ei suostunut. Jauhoin ja jankutin ja perustelin ja itkin, kunnes päästiin harkinta-asteelle, sitten yht äkkiä olinki raskaana. Mies ehdotti aborttia, mut en suostunu ja kyl ois mieskin katunu sitä päätöstä, koska nuorimmainen on oikein miehen kullannuppu.
äiti-kiljunen - 25.02. 10:57 (2/3)
Heipparallaa! Saiskos teidän joukkoon tulla? Kirjoitin tälle palstalle aloituksen ja olisin kiitollinen, jos joku vaikka teistä jaksaisi lukea/vastata, siitä selvinnee hieman...
mun/meidän taustoja.
nimimerkki: äiti-kiljunen
oma ja miehen ikä: just tuli 30v. täyteen ja mies täyttää kohta 32v.
Lasten iät: 8v.(tänä vuonna 9v.), kaksoset 5v. ja nuorimmainen 1,7v.
monesko haaveena: viides
Meillä on kaikki lapset saaneet alkunsa erittäin helposti (kahdesti jopa yllättäen), eli kokemuksia pettymyksistä siltä saralta ei ole, vaan tällä haavaa pettymyksen syynä on mies, joka on haluton viidenteen lapseen.
Kommentit (22)
Mutta eipä tulisi mieleenkään ottaa hatkoja. Suurperhettä en halunnut mutta kun se nyt on olemassa niin sen kanssa eletään. En voi ymmärtää että joku jättää olemassaolevat lapsensa kun " en olisi niin monta halunnut" . Lapseni ovat minulle kuitenkin rakkainta tässä maailmassa.
myös puolisoon tulee voida luottaa jos sanoo että ehkäisy on kunnossa. Minä uskon että pillerit on tältä rouvalta " unohtuneet" napsimatta kun niin kovin lisää lapsia haluaa vasten miehen tahtoa.
Se on luettavissa noista vinkeistä toisille kuumeilijoille.
Siitossonnina on miestä käytetty. Vahinkoraskauksia tulee tottakai vaikka ehkäisystä huolehdittaisiin mutta tässä kyseisessä tapauksessa tahallisia vahinkoja.
Kyllä tuossa kenen tahansa polla alkaisi seota. Ehkä kiljusen miehen tulevaisuudenhaaveet on murskautuneet kerran toisensa jälkeen. Suurperheessä joutuu tinkimään monesta asiasta ja kun pykätään lisää mukuloita tavoitteet siirtyy aina vain kauemmas.
Toivoisin niin kovin että uros-kiljunen tulisi tänne kertomaan omia näkemyksiään heidän suhteestaan.