Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset, joiden seura on ns."kuluttavaa"

Vierailija
15.10.2024 |

Tiedättekö ihmistyypin, joka vie kaikki energiat? Itsellä eräs sukulainen, jota aina välillä on nähtävä, ja oon aivan tyhjiin imetty aina sen jälkeen. Hän on sellainen, jonka on oltava aina seurueen keskipisteenä.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mutsi varmaan :)

Vierailija
2/14 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatella jos röllipojat olisivat livenä yhtä rohkean huomionhakuisia kuin esim. täällä. Miltä se näyttäis?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestäni tyhmempiä ihmisiä en siedä enkä jaka kuluttaa itseäni . Autuaampi yksi .👍

Vierailija
4/14 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs blondi ex-kolmiloikkaaja on hyvä esimerkki tälläisestä ihmisestä.

Vierailija
5/14 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsestäni tyhmempiä ihmisiä en siedä enkä jaka kuluttaa itseäni . Autuaampi yksi .👍

Tekstisi perusteella oletkin oikea älyn jättiläinen.

Vierailija
6/14 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahanilmanlinnut.

Vierailija
7/14 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen totaalisen immuuni tuolle ilmiölle, olen huomannut. Jos joku ihminen on ns. raskas, annan juttujen mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos, ajattelen muita asioita hänen höpöttäessään. Jos kyse on pahemmasta kuin jutuista, niin saatan toki ottaa etäisyyttä tai katkaista välitkin, esim. hyväksikäytetyksi en suostu.

Vierailija
8/14 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että sukulaisen pitää olla kaiken keskipisteenä, vie sinulta energiat? Asennoidut vaan asiaan hälläväliä-mentaliteetilla, niin helpottaa. Ihan kaikkea ei kannata ottaa kannettavaksi.

Vierailija
9/14 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsestään selvyyksien vatkojat , olettelevat , asiasta tietämättömän änkytys , huonot vitsit  ,muka hauska ,ihmisten haukkujat ja toisten elämään puutuvat ...ym.ym..  menee voimat ja hermot ...huuooh...h. 🤮🤮🤮🤮🤮😖😖😖

Vierailija
10/14 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräs blondi ex-kolmiloikkaaja on hyvä esimerkki tälläisestä ihmisestä.

Paljonko joudut olemaan hänen kanssa juttusilla ...🤣🤣🤣🤣🤣

Vierailija
11/14 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kaveri, se vaan puhuu, puhuu, puhuu. Siihen väliin ei minun tarvitse edes yrittää vastata mitään. Puhetta tulee, enkä aina edes ymmärrä asiayhteyksiä, koska hän eteen vauhdilla. Tapaamisen jälkeen olen henkisesti täysin loppu.

Vierailija
12/14 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se, että sukulaisen pitää olla kaiken keskipisteenä, vie sinulta energiat? Asennoidut vaan asiaan hälläväliä-mentaliteetilla, niin helpottaa. Ihan kaikkea ei kannata ottaa kannettavaksi.

Se on se tunnelma, joka hänen ympärillään vallitsee. Se vie mehut.  En ota huolia kantaakseni.

Vierailija
13/14 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä niitä varmaan montaa olekaan.

Vierailija
14/14 |
15.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan, sellainen henkilö jonka suu käy koko ajan. Lopulta väsyn ja suljen korvani. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä