Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

~*~ HUHTIHIPPUSET ma-ke vkolla 14 ~*~

Kommentit (83)

Vierailija
81/83 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta se Viltsu sieltä varmaan tulee! Tuo kuullostaa kyllä jo tosi lupaavalta!:)

Tsemppiä sinne vain!

Vierailija
82/83 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kyllä nyt näyttäis siltä, että se on menoa. =) Doula on hälytetty.. (supistus) ja Heidi hoitajalle laitettu viestiä. Supistuksia tulee 5-10min välein ja on kyllä niin kipeitä, että jee.. Saman tein kun supistus alkaa, ni tää mamma saa liikettä kinttuihin -> kuljen pitkin kämppää kauheeta kyytiä. Tai sit oon esim. puoli seisovassa / konttausasennossa ja pyörittelen lantioo.

Miehen herätin puol 3 ja nyt se tossa häärää eväitä + lämpöpussia mikroon jne.. :D Äsken se kulki (tai koitti kulkee) mun perässä kun kiidin pitkin huushollia supistuksen ajan. :D heh.. hauska tyyppi. :D

No joo.. Ei tän kummempaa nyt. Meen kattoo jotain vaatteita valmiiks matkaaa varten. (uus supistus tulossa)

burde & viltsu 39+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/83 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein paljon onnea matkaan Burde vaikka siellä ollaan jo ehkä vauva sylissä!!!! Niisk, uutisia täällä odotellaan...

Emmis 36+4

Ps. Aloittakaa joku uusi pino loppuviikolle, mä en malttanut olla laittaa tähän jatkoksi kun Burde oli kirjoitellut ;)