jäisitkö suhteeseen vaikka mies kävisi vieraissa?
olisit tietoinen siitä ja tavallaan hyväksyisit sen (jos jäät=hyväksyt) ja jatkaisitte leikkiä perhettä? Minä siis en YMMÄRRÄ kuinka joku nainen (eiks me ollaan aika fiksuja olentoja kuitenkin) alentuisi niin pohjaan ja jatkaisi semmoisen sian kanssa (kerran voi sattua, sen voi ehkä jotenkin antaa anteeksi) - puhumattakaan siitä mitä silloin tekee lapsilleen, siis äitihän siinä huijaa lapsiaan ja se vasta RUMAA on.
Kommentit (6)
omatkin vanhempani jatkoivat suhdettaan isän harharetkien jälkeen ja olen siitä hyvin onnellinen, tänä päivänä heillä menee hyvin
kirjotin aikasemmin aamuisesta puhelusta, jonka miehen naispuolinen työkaveri soitti.
Ekaks teki mieli heittää ukko pihalle, mutta ajattelin hyötyä vielä miehestä rahallisesti (opiskelen) ja onhan toi seksi hyvää eli pettää myös tyttöystäväänsä
Nainen kärsii ja kituu, mies käy toisten naisten kanssa lomamatkoilla ja yöpyy heidän luonaan. Nainen TIETÄÄ tämän, mutta ei tee mitään. On henkisesti ihan romuna, mutta ei aio lähteä eikä heittää miestä ulos, lasten ja turvallisuuden ja muun paskan vuoksi. Oikeasti alistunut vässykkä, ja miehellä vapaat kädet tehdä mitä haluaa. Kun mies jäi kiinni, nainen suunnitteli ajankohdan koska eroaa, mutta se päivä tuli ja meni....
Jos mieheni siis jäisi kiinni pettämisestä, olisi se tavallaan " lupa" myös minulle pettää. Tästähän toki seuraisi paha kierre, jossa kumpikaan ei enää luottaisi toiseen ja harhailisi omilla retkillään. Lopulta se varmaan kuitenkin johtaisi eroon.
Minun mommoni on myös elänyt avioliitossa, jossa isoisäni petti toistuvasti. Mummoni katkeroitui pahasti ja se vaikeuttaa edellen isoisäni kuolemankin jälkeen hänen onnellisena elämistään.
eikä mies ole pettänyt enää. Tiedän sen.