Lue keskustelun säännöt.
Meillä ei jää vuokran jälkeen rahaa kolmelle ihmiselle
30.03.2008 |
kuin 1200e ja ihan hyvin saadaa riittämään, ikinä en valita rahapulaa. Toiset marisee jatkuvasti ja saa paljon enemmän. Vuosi työttömänä opetti paljon.
Kommentit (2)
Meillä jää 800, ja tälläkin elää leveästi!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
joka kuuluukin jäädä 3-henkiselle perheelle. 7 henkeä ei mielestäni pidä tulla toimeen 1800 eurolla, hakekaa sossusta lisää rahaa