Arvaa ammattini kun bruttopalkkani on 1850e/kk?
käteen jää 1500e/kk, vero% on siis aika pieni asuntolainan vuoksi.
Kommentit (25)
istensa kanssa! Tarkoitin, että pitää ottaa nöyränä vastaan hyvät ansiot, joihin ei ole minun näkökulmastani oikeutta. Ja huom! Minähän olen aikaisemmalta koulutukseltani myös lähihoitaja.
Olinkohan 24..?
Vierailija:
Ihme kommentteja :/ Siis jos on lähihoitaja ei saa olla ylpeä ammattitaidostaan ja koulutuksestaan? Itse olen lähihoitaja ja työskentelen vaikeasti vammaisten lasten parissa. Ja mielestäni teen tärkeää ja vastuullista työtä ja olen ylpeä siitä. Mutta en toki kuvittele olevani korkeasti koulutettu, jos sitä tarkoitit kommentillasi?
Minäkin olen töissä hoivaosastolla ja tienaan tuon 1850e ja lisät.
Harmi kun sairaanhoitajat eivät saaneet kiristettyä hajurakoa superilaisiin palkkaneuvotteluissa. Nyt sen vasta ymmärtää, että heillähän olisi ollut oikeus paljon suurempiin korotuksiin.
T: myyjä vaan
Jos joku ei ymmärrä pointtiani, niin ei sitten. Nyt lähden muksujen kanssa tuonne ulos auringonpaisteeseen tekemään lumilinnaa (joka kyllä ehkä sulaa jo huomenna ;-))))
T:Oliko se nyt 24?
Miten tästä voi tulla joku nöyryys keskustelu? Ap käski vain arvailla ammattiaan ja joku idiootti alkaa puhumaan nöyryydestä?? Turha sitä on alkaa toisten ammattia dissaamaan ja omaa kehumaan, samalla valittaen että saa vain hieman parempaa palkkaa. Opiskele sitten joksikin muuksi kuin sh/kätilö ja lakkaa nurisemasta! Ja väittikö ap tai joku muu että LH on korkeakoulututkinto?????????????????????????????