Raskaana " mustalle miehelle " - seläntakana puhutaan
Olen eronnut ja edellisestä liitosta minulla lapsi. Tapasin nykyisen mieheni työskennellessäni dubaissa. Hän on namibialainen, kyllä...niin sanotusti musta mies.
Olemme olleet yhdessä vuoden ja odotan nyt onnellisesti kaksosia. Palasin itse Suomeen ja kohtasin yllättäviäkin ennakkoluuloja ja jopa törkeyksiä naistenkin suusta, kuten eikö mustan makkaran saanti riittänyt - pitikö sitä panettaa itsensä paksuksi. En tiedä onko muilla vastaavia kokemuksia?
Ja mitä suomalaisten miesten tai ex-mieheni vinoiluun tulee hänen varustuksensa koosta tai minun pitämiseeni isosta ja ja mustasta voin sanoa, että pienimunaisten puhetta - iso on muna ja kyllä - pidän siitä. Pitäisin myös valkoisena jos vain olisin saanut.
t.
Kommentit (76)
Vaimolla on barbadoslainen musta mies vakkari rakastajana, sen monta kaveriakin panevat vaimoa,ne naivat ilman kortsuja aina,just sai isot kaksospojat
Oliko hyvää saada mustaa ja pitkää ympärileikattua munaa...
Onhan tuo nyt noloa, kun maailma vähän kävi kylässä. Odota vaan sitä noloutta, kun raijaat niitä monikulttuurisia kaupungilla.
hei olen saanut katsellakun vaimoni on mustan kanssa
hannu poika puolen isä ja vaimo
Onpa melkoista tekstiä ollut 15 vuotta sitten!
Veronmaksajat nuokin pennut elättää ja namibian mies panee jo seuraavaa helppoa lorttoa
Tuntuiko se musta kulli valkoista paremalle?
Vierailija kirjoitti:
saa helposti suomalaiselta naiselta kun niillä ei ole itsekunnioitusta niinkuin suomi miehellä joka ei niin paljoa viitsi valehdella ja leperrellä päästäkseen pukille. Nämä puhuu ja kehuu mitä vaan. Suomalaisten naisten maine on maailmalla sellainen että hirvittää. Pikkuisen hävettää kun tummahipiäiset tulee kyselemään että opeta mulle miten suomeksi sanotaan minä rakastan sinua. Yksi italiaano kysyi kerran asemalla että miten sanotaan suomeksi että sinä olet kaunis niin sanoin että se on suomeksi " maksalaatikko" . Ja ei kun pilujahtiin, varmaan silläkin saa suominaiselta kun vähän räpyttelee silmiään.
Tässäpä taas suomalainen 'mies'. Mies joka on pikkupili pystyssä jokaisen ei suomalaisen naisen nähdessään ja joka tuo ulkomailta kolmen lapsen neitsytäidin tånne alistettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
saa helposti suomalaiselta naiselta kun niillä ei ole itsekunnioitusta niinkuin suomi miehellä joka ei niin paljoa viitsi valehdella ja leperrellä päästäkseen pukille. Nämä puhuu ja kehuu mitä vaan. Suomalaisten naisten maine on maailmalla sellainen että hirvittää. Pikkuisen hävettää kun tummahipiäiset tulee kyselemään että opeta mulle miten suomeksi sanotaan minä rakastan sinua. Yksi italiaano kysyi kerran asemalla että miten sanotaan suomeksi että sinä olet kaunis niin sanoin että se on suomeksi " maksalaatikko" . Ja ei kun pilujahtiin, varmaan silläkin saa suominaiselta kun vähän räpyttelee silmiään.
Niin muunmaalaiset miehet lepertelee ja lumoaa seksillä, suomimies ha kkaa, vainoa a ja t. ppaa naisensa. Mahtava maine maailmalla.
En edes tiedä, miksi viitsin kommentoida, mutta kommentoinpahan nyt kuitenkin: kaikilla mustilla miehillä ei suinkaan ole yhtään tavallista suurempi penis. Itselläni on sambialainen mies ja vaikka penis muuten on ihana, ei se yhtään normaalia isompi ole. Pidän tätä myyttiä mustien miesten isoista peniksestä itse asiassa aika rasistisena kertomuksena, josta tulisi luopua.
Onhan se vähän epähyväksyttävää sekoitella rotuja. Itse en pystyisi menemään mustan kanssa sänkyyn.
Japanilaisilta voi kysyä jyrkimmät mielipiteet aiheesta.
Tässä vissiin asialla suomalaiset sikamiehet.
ei pakota pukeutumaan kaapuihin, antaa elää vapaana.
Sillee se nyt vaan on. ei siitä mitään hyvää seuraa kun putkauttaa mustan muksun mailmaan. Tai siis nyky Suomeen.