Raskaana " mustalle miehelle " - seläntakana puhutaan
Olen eronnut ja edellisestä liitosta minulla lapsi. Tapasin nykyisen mieheni työskennellessäni dubaissa. Hän on namibialainen, kyllä...niin sanotusti musta mies.
Olemme olleet yhdessä vuoden ja odotan nyt onnellisesti kaksosia. Palasin itse Suomeen ja kohtasin yllättäviäkin ennakkoluuloja ja jopa törkeyksiä naistenkin suusta, kuten eikö mustan makkaran saanti riittänyt - pitikö sitä panettaa itsensä paksuksi. En tiedä onko muilla vastaavia kokemuksia?
Ja mitä suomalaisten miesten tai ex-mieheni vinoiluun tulee hänen varustuksensa koosta tai minun pitämiseeni isosta ja ja mustasta voin sanoa, että pienimunaisten puhetta - iso on muna ja kyllä - pidän siitä. Pitäisin myös valkoisena jos vain olisin saanut.
t.
Kommentit (76)
48% ulkamaalaisten tekemiä Raiskaukset menee samaan katekoriaan. Jos valtaväestön prosentti olisi sama? Voi vaan arvailla mitä siitä seuraisi. Veikkan että ei monikaan ole ns rasisti tai vihaa ketään värin perusteella. Viha tulee siitä miten ylimieliseti käyttäytyvät ja eivät osaa tulkita maan lakeja ja hyväksikäyttää suomen sosiaaliturvaa ja maan kansan kiltteyttä. Kuten niitä ns läsejä blondejakin.
Onko joskus seurannut mitään hyvää kun esim somalinkassa menee naimisiin?
Kohta kuitenkin joku kyyninen puolustelia kirjoittaa että onnellisesti 10v naimisissa :) Faktat on faktoja.............
jos tulevat tekemään oikeita töitä ja elävät maassa maan tavalla, antavat naisillekin ihmisarvon yms. Muuten ei kiitos.
40% Suomessa tehdyistä raiskauksista on maahanmuuttajien tekemiä; maahanmuuttajat tekevät raiskauksia yli 20 kertaa enemmän per henki kuin suomalaiset. Olenko siis todella rasisti?
Somalit tekevät ryöstöjä yli 100 kertaa enemmän per henki kuin suomalaiset:
Vuonna 2005 ulkomaalaisten tekemiin ryöstöihin epäillyistä lähes 40 % oli Somalian kansalaisia, vaikka Somalian kansalaisia asui Suomessa tuolloin 4 704 eli vain 4,1 maassa asuvista 113 852 ulkomaalaisesta. Somalit ovat siis noin kymmenkertaisesti yliedustettuina ryöstäjien keskuudessa muihin ulkomaalaisiin verrattuina. Suomalaisiin verrattuina somalit tekevät yli satakertaisesti enemmän ryöstöjä per capita, koska ulkomaalaiset kokonaisuutena tekevät ryöstöjä yli kymmenkertaisesti enemmän per capita kuin suomalaiset.
Nämä ovat faktoja, jotka käyvät ilmi oikeusministeriön julkaisemista rikostilastoista.
Olenko rasisti, jos en halua lisää maahanmuuttajia?
-25
Vierailija:
Katkera rasistijuntti = aika totaalinen turn-off kaikille muille paitsi joillekin white trash -pimuille.
Heh. Tästä palaa mieleen kun aikanaan olin vaimoni kanssa synnytyssairaalassa perhehuoneessa. Vietimme siellä vastsyntyneen kanssa kolmisen päivää. Oli hauskaa seurata pariskuntaa, jossa vaalea nainen ja tumma mies: olimme menossa ruokailemaan - olisiko meitä ollut kymmenen tuoretta äitiä-isää. Ruoka piti tietenkin itse noutaa noutopydästä. Ensimmäiseksi kiiruhti vaikeasti kävellen tuo vaalea nainen, joka haki ruoka-annoksen - ja vei sen miehelleen, joka odotti pöydässä. Sitten tuore äiti jatkoi jonotusta meidän muiden kanssa hakien oman ruokansa. On usein jälkeenpäin käynyt mielessä, että vieläköhän tuokin pariskunta on onnellisesti yhdessä perheenä. Ainakin tuli selväksi, kuka talossa on herra.
Vierailija:
On usein jälkeenpäin käynyt mielessä, että vieläköhän tuokin pariskunta on onnellisesti yhdessä perheenä. Ainakin tuli selväksi, kuka talossa on herra.
Hyvinhän tuolla pariskunnalla on mennyt kun äijä oli vielä laitoksellakin kimpassa. Harvemmin se noin pitkälle menee. Todennäköisesti oma lehmä ojassa vielä tuossakin ja on parin vuoden sisään vaatimassa perheen tai ainakin lapsen muuttoa takaisin Timbuktuun. Jos ei suostu se menee ominneuvoin, vie lapsen mukana ja siellä pysyy.
Miten paljon typerää sakkia maailmasta löytyy? Ei mitään rajaa.
Ei tule olemaan helppoa suomessa mulattien kasvatus. Tummien maine on ehkä mennyt ikiajoiksi suomessa. Olisivat alunperin olleet fiksusti ja sopeutuneet maan tavoille. Nyt kärsii myös ne jotka sen ovat oppineet ja sisäistäneet.
Olen aivan pöyristynyt miten tietämättömiä ja pienimielisiä ihmisiä täällä liikkuukin! Ei sillä värillä ole väliä, maahanmuuttajien rikos ja muut keskiarvot johtuvat kulttuurista ei ihonväristä! Ihmiset sivistäkää itseänne! Kaikki ihmiset ovat yhtä arvokkaita ihonväristä riippumatta, jos olisin sinun sijassasi niin säälisin niitä ihmisiä, jotka katsovat sinua pahasti. He eivät ole nähneet maailmaa ja ovat ennakkoluuluisia hölmöjä, jotka pitäisi erottaa koko yhteiskunnasta meidän ja meidän lapsien mieliä likaamasta.
Voimia sinulle, älä välitä ihmisistä jotka katsovat pahalla tai jotka täällä kirjoittavat ilkeästi, sääliä niitä raukkoja pitää.
Ihmiset jotka tänne kirjoittavat törkeyksiä näistä mulattilapsista eivät itse ansaitse lapsia sillä eivät arvosta kaikkia lapsia ja ole fiksuja ja kypsiä ihmisiä! Miten sellainen tollo osaa lapsen kasvattaa!! USKOMATONTA. HANKKIKAA LEHMÄT ELÄMÄT!
Kyllä te rasistit olette vastenmielisä ja teidät tästä yhteiskunnasta tulisi erottaa! Olisi maailma paljon parempi paikka. Säälittää un te kasvatatte viattomista lapsista samanlaisia paskoja kuin itse olette.
mua kyllä hämmästyttää, että tän keskustelun on annettu olla täällä näinkin pitkään, niin törkeitä on osa näistä kommenteista. ja sitten joku rimming-threadi poistetaan, luoja tietää millä perusteella... huh huh.
tsemppiä sulle ap, toivotaan että kaikki menee hyvin. :)
olisi jäänyt tietämättä kuinka aivovammaista sakkia täällä on, ei uskoisi näiden rasistien olevan aikuisia ihmisiä..
Mainitsemillani tilastoilla ei ole rasismin kanssa mitään tekemistä. Kylmää faktaa josta ei tarvitse sen enempää keskustella. Itse maahanmuuttajat ovat petinsä sotkeneet, valitettavasti.
Think about it.
Niin mutta sinä tietämätön idiootti sotket ihonvärin kulttuurillisiin seikkoihin. Älä kirjoita jos et asioista oikeasti mitään tiedä. NOLO
Nyt on kyse SUOMALAISISTA lapsista, joilla on vähemmistö etninen tausta! Ei maahanmuuttajista!
Vierailija:
Niin mutta sinä tietämätön idiootti sotket ihonvärin kulttuurillisiin seikkoihin. Älä kirjoita jos et asioista oikeasti mitään tiedä. NOLO
Olikohan tämä vastaus minulle?
Oletko lukenut aikaisemmat kirjoitukseni?
Olen puhunut maahanmuuttajista ja heidän osuudestaan rikostilastoihin. Pääosin pintaan on nostettu raiskaukset ja väkivalta. Raiskausten osalta maahanmuuttaja (huom: ei sanaakaan ihonväristä) on lähes 10x todennäköisempi raiskaaja kuin suomalainen. Suhteutettuna väestöpohjaan tietenkin.
Kulttuurilliset seikat? Viittaatko siihen että Suomessa saa rikkoa lakia, pahoinpidellä ja raiskata vedoten siihen että näin sitä kotimaassakin tehdään? Maassa maan tavalla.
Think about it.
Vierailija:
Nyt on kyse SUOMALAISISTA lapsista, joilla on vähemmistö etninen tausta! Ei maahanmuuttajista!
Tässä suhteessa maailma on mikä on. Valitettavasti. Kaikki eivät ole eivätkä koskaan tule olemaankaan samanarvoisessa asemassa. Aiheesta on lukemattomia esimerkkejä.
Minun puolestani ihmiset saavat elää kuten haluavat, uskoa mihin haluavat ja tehdä kuten tahtovat kunhan tekevät asiansa lakien ja mielellään hyvien tapojenkin puitteissa. Ei minua kiinnosta sotkeutua toisten asioihin sen enempää kuin en toivo toisten sotkeutuvan minunkaan asioihini.
Think about it.
Tässä nyt varmaan haettiin sitä että kulttuurilliset seikat, jotka ohjaavat tietynlaista käyttäytymistä ei ole mitenkään sidoksissa ihonväriin! että ei tietenkään ole oikein rikokset missään maassa, mutta ihonvärillä ei ole mitään tekemistä ihmisten rikollisten taipumusten suhteen.
Vierailija:
Tässä nyt varmaan haettiin sitä että kulttuurilliset seikat, jotka ohjaavat tietynlaista käyttäytymistä ei ole mitenkään sidoksissa ihonväriin! että ei tietenkään ole oikein rikokset missään maassa, mutta ihonvärillä ei ole mitään tekemistä ihmisten rikollisten taipumusten suhteen.
Kuka tässä on ihonväristä alkanut puhumaan yhtään mitään? Toki nämä ketjua sotkevat trollit mutta missä vaiheessa trollien liekitykseen on lähdetty mukaan muutenkaan? Se on sitä noloa.
Think about it.
Somaleja silti kaikki. Välihuomautuksena. Intiassakin jotkut on paljon tummempia kuin ns. neekerit.
Vierailija:
vaan maahanmuuttajiin ja erityisesti tietystä Afrikan osasta tulleisiin maahanmuuttajiin.
Vierailija:
Tilastot ovat tilastoja. Asialla ei ole kenenkään katkeruuden kanssa tekemistä. Vuoden 2004 tilastoissa maahanmuuttaja oli yli 8x todennäköisemmin raiskaaja kuin suomalainen. Karu fakta josta on ihan turha kiukutella. Samoin menee myös väkivaltatilastot.
Kyseessä ei siis ole mikään lehdistön propaganda tai katkerien suomalaisten vänkäys, tilastollinen fakta. Maahanmuuttajat ovat keskimääräisempiä suurempia sikoja mitä tulee väkivaltaan ja raiskauksiin. Ehkä se on ok heidän kulttuurissaan mutta maassa maan tavalla.
Tällä ei ole tarkoitus ottaa kantaa threadin mukaiseen seurustelusuhteeseen. Jokainen naisihminen tehköön niinkuin parhaaksi katsoo. Tiedän kuitenkin omasta kokemuksesta että erittäin poikkeuksellisia ovat ne suhteet jotka on pidemmän päälle toimineet. Yleensä jossain vaiheessa mies on menossa takaisin Marokoon tai muualle kotimaahansa, viemässä lapset mukanaan ja nainen jää Suomeen ruikuttamaan. Mutta elämä on täynnä valintoja. Teitä on ainakin varoitettu.
Think about it.