Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muita, jotka ei siedä vieraita lapsia?

Vierailija
26.03.2008 |

Rakastan omia ja viihdyn niiden kanssa, mutta toisten lapset ei voisi vähempää kiinnostaa. Minusta on maailman tylsintä ja ärsyttävintä joutua katselemaan ja kuuntelemaan niiden rasittavia juttuja. Ihan mukava on katsella kauempaa kivasti leikkiviä lapsia, ja joskus voi olla hauska vähän aikaa jutustella, mutta huh huh että on piinaa joutua vaikka kylässä toisten lapsien viihdyttäjäksi. Ei yhtään myöskään huvita pitää toisten vauvoja sylissä, melkein ällöttää. Oma vauva on söpö, mutta vieraat ällöjä. En tajua miten joku jaksaa olla ammatiltaan lastenhoitaja.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen kuitenkin, että yrität peittää inhosi muita lapsia kohtaan, muuten voi käydä niin, ettei lapsillasi ole ystäviä :(

T: Eräs äiti, joka pitää paljon myös naapurin, kavereiden ja sukulaisten lapsista. Kaikki lapset ansaitsevat hyvää ja positiivista asennoitumista aikuisilta. Mieti, jos vaikka lapsesi opettaja ajattelisi sinun lapsistasi kuten sinä muiden lapsista.

Vierailija
2/7 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritän olla kiva niille vieraille lapsille, koska minulla on hyvät käytöstavat ja ajattelen, että kaikille ihmisille pitää olla kohtelias iästä riippumatta ja tietty haluan, että lapsillani on kavereita. Myönnän, että on tosi hyvä, että kaikki ei ole sellaisia ihmisivihaajia kuin minä, en tosiaankaan tykkää kaikista aikuisistakaan. Mutta aikuiset ei sentään tule iholle vaan antaa toisen olla rauhassa. Ihmettelen vaan suuresti, miten joku jaksaa olla lasten kanssa ammatikseen, eikö siinä täydy olla itsenkin vähän tyhmä kun jaksaa olla sellaisten tyhmien ipanoiden seurassa kaiken aikaa?

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvat on ihanii, vaikka olis vieraitakii.

Vierailija
4/7 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

heti jos uskaltaa ääneen sanoa moista.

Vierailija
5/7 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä kestän niin, että sen olemassaolo ei häiritse minua.

Vierailija
6/7 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi pitäisi?

Vierailija
7/7 |
26.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkumoa tähän individualismin aikaan. Yhteisö ei ole tärkeä, kunhan minä ja minun asiat toimivat, vaikka sitten toisen kustannuksella.

Et todellakaan ole harvinaisuus vaan nykyäidin prototyyppi. Arvioisin, että max. 5% äideistä pitää toisen äidin lapsista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi