Lue keskustelun säännöt.
Ei toimi noin
11.12.2008 |
Mielestäni perusongelmaa ei ratkaista sillä, että ministerin puoliso (oli se mies tai nainen) jää hoitovapaalle ja kantaa vastuun koko perheestä vuorokauden ympäri. Mitä perhe-elämää se on?
Harva vanhempi HALUAA itse olla niin paljon erossa pienistä lapsistaan. Ministerin työn ei olisi pakko olla ihan noin älytöntä pyöritystä. Tervettä olisi, että ministeri-isätkin alkaisivat nurista kestämättömästä tilanteesta.
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla