Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnärin lastenhoitaja vastaa kysymyksiin

Vierailija
24.03.2008 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli suihkut joka huoneessa ja vauva jäi siihen sängyn viereen köllöttelemään. Eihän tietenkään lähdetä suihkuun silloin jos vauvalla on nälkä tai kakka vaipassa, ensin hoidetaan vauvalle hyvä olo ja sitten itselle!

Ja toisekseen, kyllä se vauva saattaa joutua parkumaan siellä kansliassakin. Yöllä kun kävin hiippailemassa käytävällä, oli kanslia täynnä vauvansänkyjä, osa vauvoista parkui ja osa nukkui. Hoitajilla oli sylit täynnä kun syöttivät vuorossa olevia vauvoja.

Vierailija
22/30 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ottaa vauva sihkuhuoneeseen kotona mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En arvostellut vaan ihmettelin miksi? Voihan suihkuhuoneen oven jättää auki että kuulee jos lapsi alkaa itkeä. Mutta minulle ihan sama kuinka teette lastenne kanssa kunhan lapsi voi hyvin.

lh

Vierailija
24/30 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan mukaan koska on muitakin lapsia.

Vierailija
25/30 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ensin vauvalle maha täyteen ja kuiva vaippa, sitten vauva jätetään huoneeseen nukkumaan ja itse lähdetään suihkuun (oli se sitten käytävällä tai huoneessa). Ei siitä omasta suihkusta sen paremmin kuule vauvan mahdollista parkumista kuin käytävän varreltakaan. Joskus vain vauva joutuu itkemään vähän pitemään, sille ei voi mitään.

En kotonakaan ole koskaan ottanut vauvaa suihkuun. Ehkä mulla sitten on " helppo vauva" kun se yleensä pärjää suihkun ajan yksikseenkin. Toki jokainen sen vauvan saa ottaa mukaan, jos haluaa, en minä sitä arvostele.

33

Vierailija
26/30 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka suihku on kellarikerroksessa.

Hohhoijaa.

Vierailija
27/30 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...kyllä te nyt jaksatte jauhaa yhdestä suihkuun menosta, tehkäähän nyt itse ihan miten lystäätte älkääkä alkako lastenhoitajaa sättimään. Itse henk. koht. kolmen lapsen äitinä en ole koskaan ottanu lasta mihinkään suihkuun mukaani en synnärillä enkä kotona. Kyselkäähän nyt jotakin kysymyksiä älkääkä jauhako pa..aa !!!

Vierailija
28/30 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka on ihan rasvainen. Oon siis yh.

Vierailija
29/30 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Meillä on suihkut potilashuoneitten yhteydessä ja käytäntö on että tyytyväinen, nukkuva vauva on äidin huoneessa suihkun ajan. Miksi viet kotona vauvan suihkuhuoneeseen?

lh

samoin kotona. Järetöntä tuo suihkuun vieminen

Vierailija
30/30 |
24.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos lapset jätetty yksin huoneeseen suihkussakäynnin ajaksi. Luultavasti joku olisi ne siinä ajassa jo ehtinyt kidnapatakin.

Kerran eräs lääkäri tuli huoneeseen jossa oli minun kaksoset omissa vaunuissa nukkumassa ja kiljaisi että kenen tuo toinen vauva on? Mitä se täällä tekee? Ei tiennyt että olin saanut kaksoset.

Ei tulisi ikinä mieleenikään jättää vartioimatta vastasyntynyttä. Suomikin on täynnä hulluja eikä sairaalat ole varautuneet mitenkään kidnappaajiin.

Pitääkähän tämä äidit mielessä!