Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
onko liian korkeasta hemoglobiinista haittaa?
Kommentit (23)
Kuulemma on naisella ylä-rajoilla.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
noin korkea gb altistaa sinut isoon veritulppa riskiin
meidän mummolla yli 70v oli 180 päälle hb ja häneltä heti laskettiin verta pari pussia hukkaan jotta saatiin hb alemmaks
eli ei ole leikin asia
myös vauvasi voi olla vaarassa
soita sairaalasi päivystykseen synnytyssairaalasi siis
he osaavat auttaa ja varmaan ottavat sinut sinne tutkittavaksi
osasikohan tuo th ottaaa edes oiekin näytettä ja ihme on kun ei mitään huolehtinut
aikas outo
juo vetta jos olet kuiva hb nousee
Alue: Aihe vapaa
mulla ei ole seurattu, koska se on normaalin rajoissa, vasta yli 160 on kuulemma liian korkea. 34