Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Movetron on jämähtänyt 80 luvulle
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
movetrone oli 90-luvulla kova suomipoppipändi. Hetken keikkailun jälkeen tää teknojumputus menetti suosionsa ja tyypit painui maan alle ylikymmeneksi vuodeksi, vain tullakseen takaisin tismalleen samanlaisena teknobändinä kuin mihin viime vuosikymmenellä jäi. Noloa ja lähinnä herättää mussa myötähäpeää, enkä voi olla ajattelematta sitä kuinka saamme taas hävetä jos pääsevät euroviisuihin.