Lapset vajaa 2v ja vajaa 3.5v saaneet pääsiäisenä vain 2 pääsiäismunaa, onko ok?
vai pitääkö lapsi tunkea niitä ähkyksi pääsiäisen aikaan
Kommentit (15)
ja aikuisina tuntevat eläneensä ankean ja niukan lapsuuden. Siitäpä sitten johtuu tulevaisuuden suklaamuna-addiktio ja pikkutavaroitten keräily... Käy nyt, hyvä nainen ärrällä tahi huoltsikalla munia hakemassa!
että itse sai vain yhden Mignon-munan joka pääsiäinen. Että kyllä se näköjään voi traumoja aiheuttaa ;)
no on kyllä suklaa-allergikko, tyytyi hienosti muutamaan karkkiin kun sai yllätykset vanhempien Kindereistä.
mutta ennen pääsiäistä ovat syöneet kindereitä yms vaikka kuinka paljon
Maailma ei ole niin mustavalkoinen. Kun hiukan tuosta kasvat niin saatat vielä oppia ymmärtämään sen.
Hyvää pääsiäistä sinulle ja lapsillesi.
Meillä lapset tasan 2 ja 4,5 v. saivat kolme munaa molemmat, kaksikin olisi varmaan riittänyt.
Ja jaksoi syödä siitä ehkä 1/8. Lisäksi sai iskän kanssa yhteiseksi muovisen munan jonka sisällä erilaisia suklaapatukoita, karkkipusseja yms. Sieltä söi 2 minikokoista munaa ja pari hedelmäkarkkia eikä halunnut enempää. Jääpähän isille...
:) :) :)
Jos tuo on ja pysyy suurimpana huolenaiheena, niin... :)
1 iso kyöpelivuori muna
4 kinderiä
1 laku
4 suklaapupu tikkaria
meidän karkkipussista karkkia
3 muumi tikkaria
mutta nyt ei sit syödäkkään moneen päivään karkkia tai herkkua.
ja siis ei olla kaikkea ostettu itse vaan on käynyt vieraita jotka tullessaan tuoneet jotain namua lapselle. ja tämä määrä on syöty to-su välillä.
Näin äitikollegana neuvon sinua, kuten muitakin pienen kassa eläviä, pidättäytykää niin kauan kuin voitte. Pidättäytykää namista, Bratzeista, kamalan isoista kaverisynttäreistä, sillä joku päivä ne kuitenkin kaikki tulevat ja niin kauan kuin pystyt elämään ilman tätä diipadaapaa olet vapaa.
2 kyöpelin vuorta
2 muumia
6 ruohomunaa
3 tikkaria
yhden jätti suklapupun (korkeus 30 cm)
yhden pikku pupun (korkeus 10 cm)
kaksi mini pupua (korkeus 5 cm)
2 pähkinä munaa
sitä on jo tottunut saamaan sillointällöin.
-19-
Mä en oo syönyt yhtään pääsiäismunaa, onko ok? Pitääkö lähteä kauppaan?