Kinkku on Joulupöydän kunkku
12kilon perinteinen kinkku sulatuksessa ja valmistautumassa huomista iltaa varten, jolloin sujahtaa uuniin kypsymään.
Aattoaamun perinteisen riisipuuron kanssa mukava leikata paksuja lämpimiä kinkkusuikaleita leivän päälle. Nam nam nam nam.
Tuskin maltan odottaa.
Kommentit (14)
Hyvältä kuulostaa. Itse pidän joulun aika kevyenä. Ei ole töitä, niin lepään oikein kunnolla
Paksuja lämpimiä kinkunviipaleita voilla sivellyn leivän päälle. Olen samaa mieltä että on hyvää.
Joulunpyhinä sitten samoja kinkkuleipiä välipalaksi kahvin kanssa. Tässä tapauksessa kahviin pitää laittaa hiukan sokeria. Silloin makuelämys on lähellä täydellistä.
Olen alkanut ymmärtää ranskattaria.
Miksi piti otsikoksi laittaa jonkun 80-luvun Väiskin mainosjankutus?
Ole ensi kerralla luovempi.
Vierailija kirjoitti:
Hyvältä kuulostaa. Itse pidän joulun aika kevyenä. Ei ole töitä, niin lepään oikein kunnolla
Kinkku on kevyttä syötävää, jos lihoja verrataan keskenään.
Syökää sikaa, niin siltä sitten näytätte.
Muistakaa hommata Jouluksi kinkku.
Joulu ilman kinkkua ei ole yhtään mitään. Kinkku on kaiken lisäksi terveellistä lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Meillä on seitankinkku, nam nam.
Mikä tämä on ? Kerro lisää? Mielenkiintoista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on seitankinkku, nam nam.
Mikä tämä on ? Kerro lisää? Mielenkiintoista
Keinotekoinen maatuvasta kierrätysmuovista tehty kinkun näköinen paistamista kestävä ja paistaessa kinkkuaromia levittävä esine
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kinkku on kevyttä syötävää, jos lihoja verrataan keskenään.
Jos tarkoitat rasvan määrää, niin on valitettavaa, että kinkut on nykyään niin vähärasvaisia.
Eikä liha, oli siinä sitten miten paljon tai vähän rasvaa tahansa ole millään tavalla epäterveellistä.
Meillä on Satan kinkku. Koska olen saatananpalvoja.
Samat on puuhat täälläkin. Huomenna illalla kinkku uuniin ja aattoaamuna joulupuuro ja ensimmäiset palat kinkkua karjalanpiirakan päälle. Nam! Sinapit vasta myöhemmin käyttöön.