Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" Ei siellä kaupassa kukaan kato, onko sulla verkkarit!" " Ei siellä uimahallissa kukaan kato, onko sulla läskiä!"

Vierailija
22.03.2008 |

Miten niin ei katso? Kyllä minä ainakin katson!

Kommentit (86)

Vierailija
81/86 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla jokin aika sit joku vouhkas siitä että lääkärin vastaanotolle lapsi oli puettu liian hyviin tms. vaatteisiin.. Elikkä koskaan ei ole hyvä. Yritä nyt siinä sit pukeutua niin että jokainen vastaantulija haltioutuu.

Vierailija
82/86 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jalassa kauppaan, vaan vaihtaa aina verkkarit farkkuihin kun lähtee " ihmisten ilmoille" Ja juu, ei oo mikäään fiini mies vaan raavas rekkamies, minua ei haittaisi vaikka adidakset jalassa kauppaan menisikin =O)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/86 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten pitää olla jotenkin tosi erikoisesti pukeutunut, esim. se ballerina hame ;) Verkkarit ei vielä riitä tähän erikoinen vaate-kategoriaan.

Joskus sitten jään katsomaan, jos näen jotain mitä toivoisin itselleni, esim. kaunis takki tms. Jään siis katsomaan, että miksi se takki on minusta kaunis, jotta muistaisin sen sitten kun lähden itse vaateostoksille. Eli sori jos tuijotan, mutta minun tapauksessa se tarkoittaa vain hyvää :)

Mä pukeudun yleensä farkkuihin, kun olen kaupassa. En omista edes sellaisia verkkareita, mitä kehtaisin pitää ulkona, mulla on kotona aina sellaset punaiset lökäpöksyt :). Joten aina ennen ulosmenoa vaihdan farkut jalkaan.

Vierailija
84/86 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta minua ei kyllä kiinnosta mitä muilla päällä, en muutenkaan kiinnitä ihmisten vaatetukseen huomiota. Enpä muista työpäivän päätteeksi mitä kenelläkin oli päällä. Ehkä jokin tosi outo habitus voisi kauppareissulla saada pitkän katseen. Ja minä myös voin ihastella jonkun tosi kaunista vaatetta, haluan kans tuollaisen ajatuksella....

Vierailija
85/86 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

te " katsojat" sitten kotona pidätte, jos niillä ei maitokauppaan voi mennä??

Kun itsellä nyt on ihan tavalliset arkivaatteet kotona arkena, eikä mitään " paskaisia rytkyjä" ..

Vierailija
86/86 |
23.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi varmasti hoitajilla ja lääkäreillä hauskaa kun alta paljastuisi yöpuku.

Itse olen kerran työmatkalla yllättäen joutunut sairaalaan ja ollut kolme vuorokautta muissa maailmoissa.

Olispa ollut noloa jos pois lähtiessä olisivat tuoneet yöpukuni, itse en kylläkään muistanut mitä mulla oli päällä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän