" Ei siellä kaupassa kukaan kato, onko sulla verkkarit!" " Ei siellä uimahallissa kukaan kato, onko sulla läskiä!"
Kommentit (86)
Eikä hävettänyt tippaakaan. Sen verran sujut olen itseni kanssa, että vaikka yleensä pukeudun huolitellusti, voin hyvin kesken remppaamisen vain hypätä autoon ja hakea puuttuvaa akryylimassaa. ;o) Jos olisin tehnyt toisin ja mennyt ensin itseni puunaamaan, niin sitten kyllä olisin ollut se nolopelle vailla itsearvostusta.
Siis oikeasti, onko teillä jotain ongelmia sanojen merkitysten ymmärtämisessä?
kyläreissut ym. on ihan eri asia, silloin on kohteliasta panostaa ulkonäköönsä eikä lähteä niissä iänkaikkisen vanhoissa virttyneissä verkkareissa liikeelle.
mutta haloo, kaupasta haetaan ruokaa! en ollenkaan ymmärrä miksi minun pitäisi olla sosiaalisesti kohtelias muille samaan aikaan samaan kauppaan sattuneille ventovieraille? paskaiset ja pahalta haisevat vaatteet on eri asia mutta verkkarit ei automaattisesti ole synonyymi niille...
Tajutkaa jo, ettei tässä mistää tälläytymisestä puhuta, vaan ihan normaalista perussiististä setistä.
Vierailija:
Tajutkaa jo, ettei tässä mistää tälläytymisestä puhuta, vaan ihan normaalista perussiististä setistä.
Ja valitettavan moni ottaa siitä stressiä, vaikka mitä väliä muiden katseilla on, jos itsetunto on kohdallaan? Mulle ainakin riittää, että olen itseni kanssa sinut ja kelpaan omalle rakkaallenikin, muut saakoon millaisia traumoja tahansa nähtyään mut uimahallin suihkutiloissa tai kaupan kassalla meikittömänä :D
Vierailija:
Kun minulla on kaksi vaihtoehtoa: a) näyttää rähjäiseltä tai b) näyttää siistiltä, niin en kyllä keksi ensimmäistäkään syytä valita kohtaa a.
Kai sen nyt jokaisen pitäisi tajuta, että jos on maaliläikkäiset haalarit päällä, ei ole mikään puliakka vaan remppahommissa.
Ei ole iso vaiva pistää kauppaan vaikka farkkuja!
Varmaan jäävät toisiaan sit kyttäilemään.. yhyy.. Voi mitä jären köyhyyttä kun kauppaan mennessäänkin tulisi noudattaa jotain " ei verkkareita" - pukeutumiskoodia. S-i-i-s-t-i-t vaattet on eri asia kuin paskalle tuoksahtavat ja sillä tahriintuneet.
Ei se ole tuohtumusta, ne on säälin katseita. Sorry!
Pidän ne tilannepukeutumisvaatteet tuossa eteisessä aina erikseen, että jos sattuu vaikka käymään niin että maito on lopussa, niin voin tilannepukeutua kauppaan.
Minulla oli toppahousut ja siisti toppatakki, ja olin liiottelematta siisteimmin pukeutunut. :DDDD
Vierailija:
Ei se ole tuohtumusta, ne on säälin katseita. Sorry!
Tuskin sitä tulee tekemään kukaan ikinä! Mutta jatka haaveilua..
Yksi tuttava pukeutuu viimosen päälle ja meikkaa jos mennään esim. kauppaan.. Siis 15 min kauppareissulle!! Siinä ajassa kun hän miettii mitä vaatetta laittaa ym niin olisin käynyt jo kaupassa.. Huoh.
Mulla oli tänään toppahousut ja untuvatakki+talvikengät;pukeudun sään mukaan. Ja tuttava kärvisteli hepeneissään 10 asteen pakkasessa.. :)
" Joo mutta ei ole sääntöä miten kauppaan pitää pukeutua.. Kunhan on puhtaat ja ehjät vaatteet."
Edustat varmaan niitä jotka vetävät huikaisevia, kerrassaan huumaavia johtopäätöksiä tuiki tuntemattomista. Ovat varmaan surkeista olosuhteista, huonoista perheistä joissa ei osata käytöstapoja..
Mitä väliä sillä on, mitä toiset ajattelevat?
2