" Ei siellä kaupassa kukaan kato, onko sulla verkkarit!" " Ei siellä uimahallissa kukaan kato, onko sulla läskiä!"
Kommentit (86)
Siis HÄH?
Toiset kuulkaa käy ihan jalan kaupassa. Ja jos on pakkasta, niin miten joku voi vetää herneet nenään siitä, että joku toinen on pukeutunut sään mukaan??
Vierailija:
Mitä väliä sillä on, mitä toiset ajattelevat?
-pyjamanhousut jalassa: koko perhe oksennustaudissa ja nuo olivat ainoat housut, joiden päälle yksikään lapsista ei ollut oksentanut.
-maalisissa haalareissa: huomattu kesken rempan, että jotain elintärkeää puuttuu. Näin on käynyt parikin kertaa.
-iltapuvussa: matkalla iltatilaisuuteen sain sukkahousuihini silmäpaon, piti käydä ostamassa uudet.
-minihameessa, tissitopissa ja saapikkaissa: mä en tykkää säilöä siidereitä tms lapsiperheen pienessä jääkaapissa, ostan ne vasta matkalta kun lähden illanistujaisiin ja sieltä baariin.
-vaaleanpunaisessa ballerina-asussa: polttareiden eräs rastitehtävä sijoittui markettiin.
Mä olin mielestäni joka kerta pukeutunut tilanteeseen sopivasti.. :) Eri asia tietysti, jos kaupassa käynti on viikon kohokohta.
On kotivaatteita, lähikauppavaatteita, kaupunkivaatteita, ulkoiluvaatteita, työvaatteita jne. Eihän nyt ole vaiva eikä mikään miettiä hieman kuhunkin tilanteeseen sopivaa pukeutumista.
Mistä te oikein aina poimitte näitä väitteitä? Lukekaa viestit kunnolla ennen kuin pillastutte!
kun mulla on yleensä plyysipöksyt, balleriinat tai Addun tennarit ja turkishuppuinen toppatakki tai lämpimämmällä ilmalla plyysihuppari tai Addun verkkatakki. Selvästi alipukeutunut hakemaan maitotölkkiä =)
Olkoonkin sitten kyseessä vaikka rautakauppa.
Ei luulis vaativan paljon vaivaa että vetää sään vaatimat kengät jalkaan?
Hei, hyvä bisnesidea. Lyökää rahoiksi ja menkää pienille paikkakunnille sivistämään väkeä, luennoimaan arjen pukeutumisesta. Aloittakaa vaikka Inarin essolta. Siinä teille työmaata kun läpi suomen kuljette.
Vierailija:
Olkoonkin sitten kyseessä vaikka rautakauppa.Ei luulis vaativan paljon vaivaa että vetää sään vaatimat kengät jalkaan?
- vaikka tunnenkin miehen, joka käytti ennen pelkkiä shortseja kesät talvet.
Mutta tossa aikaisemmin joku kirjoitti tähän ketjuun käyneen tänään rantaläpyttimissä rautakaupassa.
Musta olisi vain hauskaa, jos joku hiippailisi sandaaleissa vastaan keskellä talvea. Vosin jopa ajatella, että siinäpä boheemi henkilö, joka tietenkin on vain hieno juttu!
itsekin (omasta mielestäni j o s k u s).
ja tuli sit kiire kauppaan(hui,eikä menty edes lähikauppaan vaan cittariin)ja mulla oli se tukkalaitos päässä. Kyllä ihmiset katto mut mua vaan nauratti.. Ihme tiukkapipoista sakkia.
Ei minuakaan henkilökohtaisesti toisten pukeutuminen haittaa - eihän se minulta ole pois. Mutta jonkinasteista myötähäpeää tulee joskus tunnettua.
t. eräs, joka EI mene kauppaan verkkareissa, ellei ole pakko.
niin ihmiset siellä ovat huomattavasti aidompia ja ystävällisempiä kuin isoissa kaupungeissa. Ei tarvitse pingottaa ja kulkea huulipuna ja varakorkkarit käsiveskassa. Väittäkää mitä tahdotte mutta näin olen todennut monet kerrat.
Kesällä kesäkengissä ja vaatteissa, ja talvella talvella talvikengissä ja vaatteissa.
Jos joku pitää mua sen takia tiukkapipoisena, niin väittäisin että se ongelma on hänellä, ei minulla!
Tarkoitin vaan, että siellä ihmiset ovat huomattavasti aidompia ja sellaisia kuin ovat, luonnollisia. Siisteissä kulkevat mutta turhia paineita turhanpäiväisyyksistä ei oteta, näin yleisesti vaan.
ns. kauppavaatteita.