Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elämäntapamuutos vauvahaaveiden toteuttamiseksi

22.03.2008 |

Olen tässä jo muutaman kuukauden ajan henkisesti valmistautunut muuttamaan vähän elintapoja, kun vauvaa vaan ei meinaa meille kuulua. Ajattelinkin kysyä, jos löytyisi muita samassa tilanteessa olevia, voitais tsempata toisiamme ihan ikiomassa pinossa. :)

Itse en oikein jaksa kirjoitella kuukausipinoissa, kun siellä suurin osa porukasta viihtyy niin vähän aikaa (=raskautuu nopeasti), itse jää sinne vaan pöyrimään vuodesta toiseen.

Olen nyt niin monessa eri paikassa törmännyt juttuihin lapsettomuudesta; syistä ja siitä miten usein elämäntapoja muuttamalla on lapsettomuusongelma hävinnyt, että aion kyllä kokeilla. Omalla kohdallani tätä tukee se, että olen kaksi kertaa tullut raskaaksi " terveysintoilu" -kauden jälkeen. Niin ja lapsettomuudelle ei ole alustavissa tutkimuksissa löytynyt syytä, yksi lapsikin on saatu aikaiseksi (poika 09/04).

Minulla elämäntapamuutos koskisi ruokavaliota (syön liikaa hiilareita ja sokeria, liian vähän mitään terveellistä) ja liikuntaa. Tällä hetkellä liikun vain sen verran kun on pakko, paino on normaalirajoissa, mutta kunto tosi huono.

Viime aikoina on alkanut huolettaa nämä asiat ihan itseänikin ajatellen, olen jotenkin herännyt siihen että pitäisi pitää parempaa huolta itsestään, arvostaa itseään sen verran. :) Kun kuukausi toisensa jälkeen epäonnistuu siinä missä niin kovasti haluaisi onnistua, on vaikea tsempata itseään mihinkään, löytää motivaatio, kun tekee mieli vain käpertyä villapeittoon suklaapatukan kanssa suremaan omaa vajaavaisuuttaan. Tähän pitäisi saada muutos! :)

Jos joku muukin innostuisi niin voitais tehdä alkuun esittelypino, jossa jokainen kertois vähän taustojaan, mitä pyrkii muuttamaan elintavoissaan ja sen sellaista. Sitten voisi raportoida edistymistään ja saisi tukea. :)

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas meidän pino ollut hiljainen, onko kaikki viikonloppureissussa?

Ei anneta tän nyt kuivua kasaan heti alkuunsa, tulkaahan ilmoittautumaan kun ehditte! :)

Mitäs minä huomasin tuolta joulukuisten pinosta [b]iiiik[/b]...? Ei ole mitään kerrottu tänne että plussaa näyttää testit?! :) [color=maroon]ONNEA![/color]

Tämähän meni ihan oudoksi tämä pino kun kaksi on jo plussannut ennen kuin on kunnolla ehditty aloittaakaan! :D Toivottavasti tarttuis meihin muihinkin.

Kyllä taas huomaa, että olo on hyvä kun viikon verran ollut ilman sokeria! Se jatkuva sokerinhimo on kamala seuralainen ja mulla ainakin aiheuttaa sitten ällötystä ja suolaisenhimoa välillä joten kaapilla tulee käytyä tuhat ja miljoon kertaa päivässä.

Ihme ja kumma mulla ei varsinaisesti ole ylipainoa, tosin peilistä katsottuna tuo vatsaseutu on aika radikaalisti muuttunut tässä viimeisen viiden vuoden aikana, alkaa muistuttaa kohonnutta pullataikinaa... :( Mutta jospa se siitä, lenkilläkin oon käynyt kolmesti viikolla ja nyt viikonloppuna varmaan käyn molempina päivinä.

En muistanutkaan tuohon omaan esittelyyn laittaa, että olen myös vähentänyt kahvia ja lisännyt vedenjuontia. Aamulla hörppää ison kupin kahvia että pääsen hereille, mutta iltapäivällä ei enää, paitsi satunnaisesti jos on vieraita. Vettä yritän ottaa lasillisen aina kettiössä käydessäni.

Noh, semmoista, meillä on kyläreissu tiedossa tälle päivälle, joten pitää aloitella ruuanlaittoa pikapuoliin että päästään liikkelle.

Tulkaahan muutkin kertomaan kuulumisia! :)

Vierailija
22/64 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylla nuo näyttää tosiaan plussaa nuo testit.. Aika heikosti ainakin vielä. Siks en oo vielä kauheesti huudellu joka suuntaan. Mut nyt alkaa olotilakin olla sellainen, et kai se on pikkuhiljaa uskottava..

oliskohan ollu vaikutusta noilla elämäntapamuutoksilla. Ehdin kuitenkin jo muutaman viikon voida paremmin..

toivottavasti täällä kaikilla muillakin tepsii!

Nyt on vaan sellanen tää olo (niinku aiemmissakin raskauksissa), että on niin kova nälkä koko ajan, että haluis syödä vaan kaikkea tosi raskasta.. Yritäppä siinä sitten elää terveellisesti. Noo.. en valita! Kyllä se siitä tasoittuu. Pitää vaan syödä tiheästi ni ei ehdi niin kova nälkä tulla.

Plussaonnea kaikille! Mä kattelen vielä muutaman päivän rauhassa ennenku ilmottelen noihin esittelypinoihin.. Kun vasta kp 28 menossa..

aurinkoisin terveisin iiiiik

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

huomasin et valittelit seuran kaipuuta lenkillä. Mulla sama ongelma, mut oon ratkassu sen.. Laitan napit korville ja soitan kaverille. oon ajatellu et kävely on muuten ilmaista,ni ei se haittaa, jos harrastukseen menee rahaa sit vaikka puhelinlaskussa. ja mulla on paketti ni ei edes kovin paljon maksa

suosittelen!

Vierailija
24/64 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleen sitä pehmeää laskua toteutellaan, eli tiistaina alkaa sit kunnolla meikäläisen muutos. Mutta oon nyt jo syönyt paljon enemmän kalaa ja paljon vähemmän hiilareita ja punaista lihaa. Aloitin myös sen tähtikukkaöljyn lisäksi gelee royalin syömisen. Se auttoi mulla viimeksi tuhrutteluun, joten tekee kai ihan hyvää...

Eilen oli tarkoitus mennä salille, mutta en sitten jaksanutkaan... :-/ Uiminen pitäs kans saada taas käyntiin, rakastan uimista mutta uimahalli ei ole kauhean lähellä ja on yleisesti auki vain klo 12-14... Seliseli, aina löytyy muka selityksiä sille miks ei oo liikkunu.

Tsemit kaikille! :) Ja iiiik:lle onnea!

Vierailija
25/64 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tosiaan hyvä keino toi napit korville ja lenkille =) Olen joskus käyttänytkin sitä. Se vaan näyttää niin tyhmältä (tiedän ettei pitäis moisesta välittää). Olen myös alkanut ottaa mp3 mukaan ja kuuntelen musiikkia samalla kun käppäilen. Raskas musiikki saa muuten tassuihin hyvin vauhtia. Jotenkin sitä heti koventaa tahtia kun alkaa soimaan vähänkin raskaampi kama. En yleensä sellaisesta musiikista tykkää, mutta lenkillä menee hyvin.

Tänään annan itselleni luvan ottaa pakkia terveysremonttiin (hyi minä) Ihan hirvee hinku tanssimaan ja sain jo kaverinkin houkuteltua mukaan. Ja lupasin itselleni pari paukkua tanssin lomassa:) Rentotuskeinohan se on, eikös? Pitää aina itselleen selitellä jos vähänkään meinaa alkoholia juoda. Mä juon yleisesti ottaen tosi harvoin mitään. Kerta vuoteen ehkä isomman annoksen ja sillon tällön siiderin (harvemmin kun 1x/kk) eli en nyt kamala juoppo mielestäni ole. Tälle vuodelle en ole vielä tainnut pulloa avata... Seli seli joo.

Mites te muut ton alkoholin suhteen? Oletteko kokonaan lopettaneet vauvahaaveissanne vai annatteko luvan välillä irrotteluun? Mun ystävä tässä taannoin sanoi että, juo lärvät niin eiköhän ala vaua tulemaan=) Täytynee siis kokeilla, heh.

Noh, tuohan kuullostaa ihan alkoholistin selityspäiväkirjalta =)

Nyt lähden pikku lenkille tuon karvaisen ystäväni kanssa ja mietiskelen samalla mitä ruokaa tälle päivälle taikois.

Irish

Vierailija
26/64 |
29.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan aluksi, neuvokaahan...

Kävin lisäämässä esittelyni tuohon esittelypinoon ja onnistuin räpeltämään viestin, niin, että se on nyt listassa kahteen otteeseen...Kuinka minun olisi tullut lisätä esittelyni rimpsun jatkeeksi? Saakohan sitä millään poistetuksi? Itse en ole mikään kummoinen ekspertti näiden koneiden kanssa ja näköjään onnistun vaikka missä :(

No mutta olen myös aloittamassa elämäntaparemonttia 1.4, tavoitteena saada paino siihen jamaan, että saisin toisen käärön joskus syliini.

Painoa olen päättänyt pudottaa ennen yritystäkään, sillä terveyden ja onnistumisen kannalta se lienee paras niin päin. Olen varautunut ½-1 vuoteen painon pudotuksessa, jonka jälkeen suunnitelmissa pikkukakkosen yritys. Niin ja se, että tärpääkö sitten ja missä ajassa, onkin sitten toinen asia, näet se on jo ensimmäisen kanssa koettu. Toivossa on kuitenkin hyvä elää, on edes pieni valo tunnelin päässä :)

Olen oikea sokerihiiri. Kärsin varmasti jonkin asteisesta sokeririippuvuudesta, enkä tiedä kuinka pääsisin siitä eroon. Siis kaipaan jotain makeaa lähes päivittäin. Ja tähän astinen jojo-elämäni on tullut tiensä päähän, jonka vuoksi olen päättänyt löytää elämälleni uuden suunnan, terveemmät elintavat, en aloittaa taas uutta laihdutusta.

Aiemmin olen onnistunut pudottamaan painoani, mutta olen saanut painon helposti takaisin ja yleensä korkojen kera. Nyt olen päättänyt, että se on loppu. Ensimmäinen päivä olen kuin uusi ihminen, tai ainakin yritän ottaa uudet elintavat ja hyvin suunnittelemani ruokailutavat käytäntöön.

Ihanaa kun on tämä pino!!! Itsekin varmaan virun täällä ihan jonkin aikaa, sillä plussaaminen ei tule olemaan ajankohtaista kohdallani lähiaikoina.

Tsemppiä kaikille koitokseen!

Vierailija
27/64 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipas lyhyt yö... Poika heräsi yöllä itkemään, oli raukka nähnyt pahaa unta ja oli paitakin ihan hiestä märkä. Otin meidän väliin sitten niin en oikein saanut loppuyönä nukuttua kun pikkumiehellä on tapana pyöriä ja potkia melkoisesti. Sitten vielä yksi tunti hävisi kellon siirtämisen myötä. Hohhoijaa, pirteenä täällä siis, ja kelikin näyttää tosi piristävältä...

[b]iiiik[/b], ymmärrän tosiaan tuon, ettet halua vielä hehkuttaa. Itsellä kun on niin kauan yritystä takana ja kenkenmenokin ollut, ei sitä osaa vielä plussasta ajatella että vauva olis 9kk:n päästä sylissä. Vaikka useimmitenhän onneksi käy niin. :) Toivotaan että sulla plussa vahvistuu ja pieni pysyy hienosti kyydissä joulukuuhun asti! ♥

Mulla on muuten toi sama ongelma lenkkeillessä, mistä Irish79 ja iiiik mainitsi. Itsekseen ei jaksais millään kävellä, jotenkin siinä pitkästyy kun pitää olla ihan hiljaa. :D Mulla on yleensä kans mp3 soitin ja napit korvissa, kuuntelen jotain vauhdikasta musaa niin lenkki menee kivasti.

Groove, mäkin rakastan uimista, ehdottomasti mieleisin liikuntamuoto mulle. Mutta en raaski mennä yksikseni kun poikakin rakastaa polskimista, menee sitten uimahallireissut lastenaltaassa lilluessa... Miestä taas ei just uimahalliin saa " kirveelläkään" , pakko mennä pojan kanssa kaksin.

Irish79, kysyit tuosta alkoholin käytöstä. Mä kans juon tosi harvoin mitään, mutta jos lähden johonkin ulos niin tykkään ottaa pari siideria ja oon ottanutkin ihan hyvillä mielin. Ei tule kyllä käytyä kuin ehkä pari kertaa vuodessa missään, ja silloinkin aina sen verran laskeskelen, etten juo oviksen ja menkkojen välissä mielelläni, ihan sen takia kun se jäis vaivaamaan sitten odotusajaksi jos oliskin sattunut tärppäämään just siinä kierrossa. Oikeestihan parilla alkoholiannoksella kertaluontoisesti ei pitäisi olla merkitystä, tiedä sitten mikä on se turvallinen raja, sitä ei lääkäritkään osaa sanoa. Oman mielenrauhan takia nollalinjalla siis. :)

Meille muuten sanoi lääkäri lapsettomuustutkimuksissa (kun kummastakaan ei löytynyt vikaa perustutkimuksissa ja yksi lapsi jo oli), että " hankkikaa muuta ajateltavaa, se on vaan ajan kysymys milloin tärppää" . Alettiin sitten rakentamaan mökkiä ja jo parin viikon päästä rakennushommien aloituksesta plussasin... :D Lääkärikäynnistä oli silloin kulunut kolmisen kuukautta. Se raskaus meni kyllä sitten kesken tai siis np-ultrassa todettiin ettei sykettä löydy enää (oli näkynyt aiemmin ultratessa) ja jouduttiin tekemään sitten kaavinta. :(

Sitä vaan että oikeesti se kai ainakin meillä auttaa kun ei stressaa / ajattele asiaa, mutta siihen tilaan on tosi vaikea päästä, aina ne kiertopäivät pyörii mielessä. :)

Mollamaija2008:lle piti vielä sanoa, tervetuloa mukaan ja älä huoli tuosta esittelypinosta, se riittää kun laittaa omat tiedot sinne perään niin päivitän sitten listaa ja lisäilen uudet sinne mukaan. :)

Vierailija
28/64 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea plussanneille! Hienoa että pino alkaa näin. :)

Tuosta lenkkeilystä, mun pitäis saada jostain joku, joka pakottaa ulos. Miehellä on pitkät koulupäivät, kun opiskelee toisella paikkakunnalla, itselläkin on monesti 8-18, ei sitten jaksa enää lähteä. Tänään käytiin tunnin lenkillä, ja kyllä tuli hyvä mieli! On jo ihan kevätkin, vaikka ei just aurinko paistanutkaan.

Irish79 tais kysellä alkoholin käytöstä. Mulla menee ehkä pullo siideriä/lonkeroa parin kuukauden aikana. Nyt on miehen kans juotu valkoviiniä parina viikonloppuna pullon puoliksi. Nuorempana join niin paljon ja usein, ettei enää tarvi. Täytyy kyllä sanoa, että joskus tekis mieli ottaa oikein kunnolla ja paljon. ;)

Täällä on menossa kp15, Teroluteja aloin syödä tänään taas. Viime kierrossakin niitä otin, mutta ei ne toimineet, kierto venyi kuitenkin 35-päiväseksi. Jos tässä kierrossa paremmin. Mietin kyllä kauan, että aloitanko ollenkaan.

Syömiset on menny ihan ok, ei oo lipsuttu pahemmin. Meillä on joka viikko karkkikiintiöt, enintään 250g viikossa saa syödä. Ilman kun ei voi olla. Yleensä kaks kertaa viikossa sitten ostetaan. Se on toiminu meillä tosi hyvin, kun välillä riistäyty aivan käsistä tuo karkin syöminen, saatettiin joka päiväkin ostaa karkkia.

Onko teillä muilla miehet mukana elämäntaparemontissa? Mun mies onneksi on, yksin en jaksais. Sillä ei oo tarvetta pudottaa painoa, kun on jo ihan normaalipainon alarajoilla, mutta syö kuitenki terveellisesti mun seurana. Mullahan olis sellanen 30kg pudotettavaa normaalipainoon...

-P

Vierailija
29/64 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä jo ihan valmistautunut, mutta kyllä sitä sitten on vähän hölmö, kun tänään sitten söin itseni ihan ähkyyn asti kun ajattelin, että se on sitten tänään lähes " viimeinen päivä" , kun " saan herkutella oikein täysin rinnoin" . Ajattelin jo aloitella huomenissa elämäntaparemonttia ja yrittää saada itseni työpäivän päätteeksi lenkille.

Itsekin olen alkoholin suhteen hyvin " pieniruokainen" eli en juurikaan käytä, kuin harvoin. Silloin jos lähden ulos tuulettumaan (n. 1 x vuodessa) ja silloin tällöin saatan juoda lasillisen viiniä ruoan kera.

Mutta intoa kaikille uuteen alkavaan viikkoon!

Vierailija
30/64 |
30.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalaisesti homma etenee. Puntarilla en uskalla käydä ennenkuin saan kunnolla tämän homman nousuun. Herkut jäävät huomenna pois ruokalistaltani (tai oikeammin just nyt, kun pesin jo hampaat enkä enää syö tänään!) niin makeat kuin suolaisetkin. Siinä onkin urakkaa pariksi viikoksi. Entisen kokemuksen perusteella tiedän, että kaksi ekaa viikkoa herkkujen poisjättämisessä ovat kohdallani ne pahimmat. Pakko hylätä hyvät kokonaan, kun en kerran osaa olla kohtuukäyttäjä.

Tekis mieli kokeilla Nutriletin 5-päivän starttipakettia. Aiemmin mitä olen nutreja kokeillut, olen ostanut vain yhtä makua ja siihenhän kyllästyy nopeasti. Oisko kellään kokemuksia tuosta starttipaketista? Mies ei ymmärrä noita nutrijuttuja ollenkaan, mutta eihän ne miehet ymmärrä monia muitakaan asioita ;)

Vierailija
31/64 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elikkä täälläkin alkaa huomenna uusi elämä =) eli pitäis lopettaa tupakanpoltto...en kylläkään polta hirveästi ku päivässä menee 3-5 tupakkaa mutta kuitenkin. Välillä olen ollut muutamankin kuukauden polttamatta mutta jostain kumman syystä aloittanut taas mutta jos nyt saisin itseni eroon tupakasta kokonaan. Ylipainoa minulla ei ole mutta olen kuitenkin aloittanut tammikuussa kuntosalilla käynnin ja olen ollut paljon pirteämpi kun on tuo kunto noussut ja saanut vähän muuta ajateltavaa kuin vauvahaaveet. Ja koiran kanssa tulee käytyä paljon lenkillä. Omenaviinietikka-tapleteilla olen saanut makeanhimon ainakin vähän kuriin.

Vierailija
32/64 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tikru_26, tosi paljon tsemppiä sulle! Miehen isä lopetti tupakoinnin vuodenvaihteessa, 30-vuotta oli tuprutellut ja käsittääkseni aika paljon poltti päivittäin. Nyt hän on kehunut jatkuvasti miten hieno olo on. No sulla ei ehkä muutos olossa ole niin iso, kun et niin paljon ole polttanut, mutta hieno päätös, onnea siitä! :)

Tsemppaukset muillekin remppaajille!

Vierailija
33/64 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin ajattelin liittyä mukaan. Kipinän sain juuri tästä, kun luin näitä viestejä. Ja kolmatta on yritetty nyt 7kk eikä ole tärpännyt, joten kaipa elämäntapoja voisi vielä muuttaa terveellisimmiksi. Viikonloppuna tosin sorrui popcorniin ja karkkeihin, mies tilasi lauantaina pitsaa... Mutta muuten yritin syödä enemmän kasviksia ja aamulla jopa söin puuroa. Mikä ei ole minun suurta herkkua. Ovisviikko on menossa, joten sekin tuo lisää puhtia muutokseen. Ylipainoa minulla ei ole, mutta pari kiloa voisin pudottaa kun on jäänyt noita raskauskilojen " makkaroita" vielä vatsaan. Mutta tarkoituksen aolisi siis lisätä kasviksia ja hedelmiä sekä liikuntaa ja yrittää jättää turhat karkit ym. pois. En ole kovin pitkäjännitteinen ihminen, joten katsotaan miten onnistuu. Mutta tsemppis on ainakin kova tällä hetkellä. :)

Vierailija
34/64 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholin käytöstä, mulla se on vähän vaiheittaista, pääasiassa vain viinin naukkailua iltaisin, joskus muutaman kerran viikossa, nyt viime aikoina harvemmin. Juon aina kohtuudella. Nyt oon ajatellut vähentää myös alkoholia, ottaa vain jos on jotain erityistä juhlittavaa, jos silloinkaan.

Mulla mies on osittain mukana remontissa, eli on päättänyt elää terveemmin eli liikkua enemmän ja syödä enemmän kasviksia, mutta ei tule syömään niin rajoitetusti kuin minä.

tikrulle täältä myös isot tsempitykset! Todella hyvä päätös, pysy lujana! Itse lopetin tupakoinnin viime kesäkuussa eikä kyllä ole kaduttanut. Nyt alkaa olla jo voiton puolella niin ettei enää tee edes mieli.

Täälläkin on siis huomisesta lähtien tosi kyseessä. Vähän jännittää miten mun käy, kun ruokavaliostani tulee aika lailla erilainen kuin ennen. Lauantain kärvistelin migreenissä, mulla on niitä tosi usein. Jospa tää ruokavalio auttais siihenkin. Mullakaan ei oo painoa pudotettavana, mutta väkisinhän se vähän tippuu (eikä mulla oo mitään sitä vastaan että mahaläskit lähtee).

Mitä liikuntaa te harrastatte? Lenkkeilijöitä löytyi ja tyhjäsyli ui niinku minäkin, mitäs muuta? Mä käyn satunnaisesti salilla sekä punttipuolella, crosstraineria polkemassa että pilateksessa. Oon miettinyt et saattaisin uskaltautua pian myös bodyjamiin...

Isot tsemit kaikille! Hyvä me! :D

Vierailija
35/64 |
31.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa oikein mukava viikonloppu. Tuli sit käytyä siellä baarissa hakemassa itselleen jonkinmoinen päänsärky eiliseksi =) No, nyt taas olen kumminkin ainakin puoli vuotta kotona, joten ei kai siitä haittaa ole tuulettaa päätään..

Eilen sain elämäni eka kerran ovisplussan tikkuun=D Eli jospa toi mun baarireissu ei sit tuhonnu mahdollisuuksia tässä kierrossa.

Ruokapuolella olen pysytellyt vähemmän hiilareita enemmän kasviksia linjalla ja herkutkin olen tällä viikolla välttänyt. Noi omenaviinietikkatabletit on siitä suhteen hyviä, että pitää poissa makeanhimon..

Vierailija
36/64 |
01.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovisplussasta! :)

Missä kaikki ovat? Aika moni aloitti tänään elämäntaparemontin, miten on eka päivä mennyt?

Mulla mennyt ihan ok, mutta kauhea väsymys on ollut nyt illalla. En sit tiedä johtuuko ruokavaliomuutoksesta vai stressin aiheuttamasta väsymyksestä, me etsitään ostokämppää ja sellanen mikä halutaan tuntuu olevan ihan kiven alla...

Tiedän, että kroppa ei tykkää siitä et hiilareita ei saakaan niin paljoa, joten nää ekat päivät voi olla vähän nihkeitä. Mut kyllä se siitä sitten. :)

Vierailija
37/64 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä aamuna testasin varmuuden vuoksi, kun viikonloppuna olis iltamenoa tiedossa ja piti ihan ääneen sanoa " perkules" kun kaksi viivaa olikin ilmestynyt testiin! Apteekin testillä testasin ja testiviiva on haalea mutta kai se plussa on silti. :) Ei oikein vielä osaa ajatella, että jouluvauva tulis, mutta en aio murehtia kuitenkaan vaan nautin nyt tästä, elämäni kolmannesta plussasta, ihan täysillä. Toivotaan että kaikki menis tällä kertaa hyvin ja meidän poju sais viimein pikkusisaruksen. ♥

Aion testata uudestaan parin päivän päästä, josko viiva olis vahvistunut.

Oireita on ollut, mutta olen niitä kuvitellut niin moneen muuhunkin kiertoon, etten kovin vakavasti ole uskaltanut ottaa. Rintoja on vihlonut ja ovat vähän turvoksissakin jotenkin, menkkakipuja oli jo melkein viikko sitten ja nyt ei enää niinkään, eilen tuli itku yhdestä tv-mainoksesta, viime viikolla palelin iltaisin kovasti, piti saunassa lämmitellä melkein joka ilta. Niin ja pissan hajussakin olin jo tuntevinani jotain, se on ollut jokaisessa raskaudessa aikaisin oire, joku semmoinen vahva tuoksu ja värikin. Täällä nyt sitten nautin repäisykivuista ja pyörrytyksen tunteesta onnessani... :D

Ei vielä ehkä nämä muuttuneet elämäntavat vaikuttaneet, tai mistäs sen tietää, ainakin on ollut parempi mieli kun tuli aloitettua. :)

Mutta kohta tämä pino kyllä kuivuu kokoon jos samanlainen plussauutisten vyöry jatkuu, tämähän taisi olla jo kolmas plussa ja vastahan me aloitettiin! :D

Paljon tsemppiä ja plussatuulia teille kaikille, jos ette pane pahaksenne niin taidan roikkua vielä täällä. :)

tyhjäsyli rv 4+2 vissiin...

Vierailija
38/64 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti en nyt jää tänne yksin pulisemaan. Mulla tuskin on toivoa päästä ihan noin helpolla. En oo tässäkään kierrossa ovista saanu tikkuun, ja nyt on jo kp 18. Mulla on kyllä pitkä kierto, 30-35pv normaalisti, mutta luteaaliaikakin on pidempi ku yleensä, heittelee siinä 14-18pv. (siis niissä kierroissa, joissa ylipäätään ovuloin - ja niitä on harvoin!)

Mun remppa menee hyvää vauhtia alaspäin, kävin tänään stokkan hulluilla päivillä ja mukaan tarttui Brunbergin pusuja pari laatikkoa... Puolet tosin meni sinetöitynä kaapin korkeimmalle hyllylle, ja loput jaettiin miehen kans. Siinä on siis tämän kuukauden karkit, niin sovittiin.

-p

Vierailija
39/64 |
02.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussia ropisee tähän pinoon. Kannattaa siis jatkaa remppaa!

Tsemppiä remontteihin ja tietty plussia lisää!!

t.iiiiik rv 4+3, elämäntaparemppalainen

Vierailija
40/64 |
03.04.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa minä nyt kirjoittasisin jotain sitten... Muuten on mennyt ihan ok tämän elämäntaparemontin kanssa (paitsi pinna ollut kireällä), mutta eilen sorruin karkkiin. Onneksi se oli vain pieni pussi. Muuten olen käynyt joka päivä ulkona ja syönyt kasviksia ja hedelmiä + marjoja. C- ja e-vitamiinihan on hyväksi, ne ovat ns. hedelmällisyysvitamiineja. Niillä on tutkimuksen mukaan (ohjelma tv:ssä jokin aika sitten) saatu myös miehen siittiöiden laatua paranemaan. Joten miehetkin vaan syömään marjoja ja vihanneksia! =). Mutta täytyy sanoa, että tähän " remppaan" liittyy vähän myös paineita... :/ Tarkoitan,e ttä auttaako tämä nyt raskautumisen suhteen. Minullakun ei ole mikään pitkä pinna tällaisten kuurien suhteen. No, katsotaan. :) Täytyy vaan jaksaa odottaa. Niin, se vielä, että sain kilon pois, mutta miehen kanssa syötiin pitsaa ja kilo tuli takaisin. Blaah...

Onnea tyhjäsyli ja iiiik! =)

Tsemppiä kaikille!