Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Saado syödä a-vitamiinia kun yrittää raskautta?

01.09.2006 |

Sen tiedän ettei raskauden aikana saa syödä a-vitamiinia mutta eihän siitä ole haittaa jos syö yritysaikana? Eli jos nyt rupean syömään ja söin siihen asti että ehkä saisin plussan ja sittenl opettaisin niin eihän siitä olisi mitään vahinkoa? Vai jääkö sitä elimistöön pitkäksikin aikaa?

pitäisi ruveta syömään jotain rasvahappovalmisteita, vitamar plussaa löytyy kaapista,siinä on omega3 mutta myös a vitamiinia.

Joka päivä otan kaksi multitabs specialia joten en voi niitä yhtäaikaa varmaankaan syödä ettei sitten tulee liikaa jotain, mutta jos söisin vuoropäivinä? Voisiko niin tehdä. Ei tervisi ostaa uutta purkkia kun jää sitten taas edelliset syömättä, olen ostanut kauan sitten nuo tabletit mutta päiväystä on vielä pitkästi.

Tuossa multitabsissa in kyllä e-vitamiinia ja niin on tässäkin joten saanko sitä likaa? Lisäksi syön ihan pelkkää e-vitamiinia kun sitähän sanotaan hedelmällisyysvitamiiniksi, mutta se pelkkä e on luontaista ja mulle sanottiin luontaistuotekaupassa että sitä ei voi saada yliannostusta kun on luontaista. tiedä sitten miten on?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin vähän netistä googlettaa ja löytyi vähän kahdenlaista tietoa, täytyy varmaan vain marssia apteekkiin ja kysyä henkilökunnalta mikä olisi parasta tuon multitabsin kanssa kun sitä kuitenkin aion syödä, kylläpä he sitten varmaan osaavat sanoa mikä on liikaa ja mikä ei.

Ehkä pitäisi olla kuitenkin sellaista jossa ei ole samoja valmisteita mitä tuossa multitabsissa.

Vierailija
2/2 |
01.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

luin uudelleen sitä e-vitamiinin purkin kylkeä ja siinä sanottiin et on vehnänalkioöljykapseli. On erinomainen luontaisen e-vitamiinin sekä elimistön tarvitsemien rasvahappojen omega-6 ja omega-3 lähde joten niitäkin siitä löytyy.

Minä vaan en ymmärrä mitään niistä määristä ja saantisuosituksista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla