Oletko koskaan löytänyt itsemurhan tehnyttä ihmistä
Kommentit (18)
Mutta ystäväni näin junanraiteilla, tuhannen palasina.
Mä kanssa olin kerran junassa, kun ajoimme jonkun ylitse. Olin vielä etuosassa, joten valitettavasti näin yhden ruumiinosan junan vieressä, kun tyhmä menin vilkaiseman, että miksi me pysähdyttiin.
näin juuri junan alle jääneen ihmisen. Myöhemmin selvisi että oli tehnyt itsemurhan. Oli muuten aika kaamea näky..
Olin junassa ensimmäisessä vaunussa, kun joku hyppäsi alle. Ei uskoisi miten kovan kolinan ihminen saa junan alla aikaan.
paikallisjunan tielle oli laitettu jotain rojua, kun niin kolisi. Mutta kuuluttivat syyn, en katsellut ulos.
Isäni ystävä teki itsarin noin yheksän vuotta sitten ja sen miehen oma veli oli löytänyt sen viimein piharakennuksesta hirttäytyneenä. Varmasti kamala kokemus!!
Muistan isäni tuskan ja surun joka oli jotenkin niin hirveää katsella. Ja varmasti se on sitä kaikille joiden läheisten elämä päättyy noin.
Ei tartte miettiä tuleeko valmista vaiko ei. Pyhiksi voitais perustaa ihan omia vuoroja vaikka välille Helsinki-Utsjoki, sais kaikki halukkaat hyppiä alle ihan luvan kanssa eikä tarvis sitten matkustajajunien eteen loikkia.
- veturinkuljettajan sisko
siinä raiteiden vieressä oli sellaista vaalean oranssia möhnää, en tiedä mitä, tai liittyikö siihen, mutta näky jäi mieleeni.
tasaisen tappava vauhti, erikoisviisiirillä varusteltu veturi (et leviä kuljettajan silmien eteen vaan siististi koliset alle), ajetaan pyhinä muiden juhliessa perheen ja ystävien kanssa. Kriisiaapu omaisille VR:n puolesta. Lämpimästi tervetuloa!"
" Pikavuoro Helsingistä Rovaniemen kautta helvettiin lähtee raiteilta 1"
hyppäsi joltain sillalta alle niin, että mies varmasti näki. Ja siis tiesi, että mies on tuota vuoroa ajamassa. Näet, mutta mitään et ehdi tehdä..hirveää.
kuljettajalle, joka sillalla ajaessaan huomaa kolme lasta leikkimässä raiteilla. Mihinkään et pääse, jarruttaa et ehdi, lapset huomaa junan ja säikähtää, yrittää päästä pois..
Tämän kun kuulin niin ajattelin, että jos olisin tuo kuljettaja, hyppäisin itse seuraavan vastaantulevan junan alle.
Ymmärrän hyvin tutun veturinkuljettajan suuttumuksen kun näkee jossain raiteilla kävelemässä vaikka vähän isompiakin lapsia/teinejä. Näitäkin on vaikka ei ole tarkoituskaan jäädä alle.
t.19
mutta kuitenkin porukassa joka löysi sivutieltä auton jossa oli itsensä kaasuttanut mies.
Lapsille tuli ehkä ikuinen trauma. Eikä se näky itseltäkään nuin vaan unohdu
sekä olen hoitanut yhteensä varmaan satoja itsemurhaa yrittäviä/yrittäneitä ja ollut estämässä heidän yrityksiään mitä erilaisemmissa tilanteissa.
Tämä siis tietenkin työni puolesta -ei nyt " siviilielämässä" sentään kohdalle voi noin monta kertaa sattua. Kyllä se joka kerta laittaa sydämen hakkaamaa ja nostaa hien pintaan. Tulee todella avuton ja turhautunut, jäätävä olo. :(
itsemurhaan lääkkeillä. En saanut koskaan tietää, kun ei ollut tuttuni.
en tuli pihaan ambulanssi ja poliisi ja sitten hieman myöhemmin ruumisauto