Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan löytänyt itsemurhan tehnyttä ihmistä

Vierailija
20.03.2008 |

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tuli pihaan ambulanssi ja poliisi ja sitten hieman myöhemmin ruumisauto

Vierailija
2/18 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ystäväni näin junanraiteilla, tuhannen palasina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kanssa olin kerran junassa, kun ajoimme jonkun ylitse. Olin vielä etuosassa, joten valitettavasti näin yhden ruumiinosan junan vieressä, kun tyhmä menin vilkaiseman, että miksi me pysähdyttiin.

Vierailija
4/18 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin juuri junan alle jääneen ihmisen. Myöhemmin selvisi että oli tehnyt itsemurhan. Oli muuten aika kaamea näky..

Vierailija
5/18 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin junassa ensimmäisessä vaunussa, kun joku hyppäsi alle. Ei uskoisi miten kovan kolinan ihminen saa junan alla aikaan.

Vierailija
6/18 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

paikallisjunan tielle oli laitettu jotain rojua, kun niin kolisi. Mutta kuuluttivat syyn, en katsellut ulos.

Vierailija
7/18 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni ystävä teki itsarin noin yheksän vuotta sitten ja sen miehen oma veli oli löytänyt sen viimein piharakennuksesta hirttäytyneenä. Varmasti kamala kokemus!!

Muistan isäni tuskan ja surun joka oli jotenkin niin hirveää katsella. Ja varmasti se on sitä kaikille joiden läheisten elämä päättyy noin.

Vierailija
8/18 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte miettiä tuleeko valmista vaiko ei. Pyhiksi voitais perustaa ihan omia vuoroja vaikka välille Helsinki-Utsjoki, sais kaikki halukkaat hyppiä alle ihan luvan kanssa eikä tarvis sitten matkustajajunien eteen loikkia.

- veturinkuljettajan sisko

Vierailija
9/18 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä raiteiden vieressä oli sellaista vaalean oranssia möhnää, en tiedä mitä, tai liittyikö siihen, mutta näky jäi mieleeni.

Vierailija
10/18 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tasaisen tappava vauhti, erikoisviisiirillä varusteltu veturi (et leviä kuljettajan silmien eteen vaan siististi koliset alle), ajetaan pyhinä muiden juhliessa perheen ja ystävien kanssa. Kriisiaapu omaisille VR:n puolesta. Lämpimästi tervetuloa!"

Vierailija
11/18 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Pikavuoro Helsingistä Rovaniemen kautta helvettiin lähtee raiteilta 1"

Vierailija
12/18 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyppäsi joltain sillalta alle niin, että mies varmasti näki. Ja siis tiesi, että mies on tuota vuoroa ajamassa. Näet, mutta mitään et ehdi tehdä..hirveää.

Vierailija
13/18 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuljettajalle, joka sillalla ajaessaan huomaa kolme lasta leikkimässä raiteilla. Mihinkään et pääse, jarruttaa et ehdi, lapset huomaa junan ja säikähtää, yrittää päästä pois..

Tämän kun kuulin niin ajattelin, että jos olisin tuo kuljettaja, hyppäisin itse seuraavan vastaantulevan junan alle.

Vierailija
14/18 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin tutun veturinkuljettajan suuttumuksen kun näkee jossain raiteilla kävelemässä vaikka vähän isompiakin lapsia/teinejä. Näitäkin on vaikka ei ole tarkoituskaan jäädä alle.

t.19

15/18 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kuitenkin porukassa joka löysi sivutieltä auton jossa oli itsensä kaasuttanut mies.

Vierailija
16/18 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsille tuli ehkä ikuinen trauma. Eikä se näky itseltäkään nuin vaan unohdu

Vierailija
17/18 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sekä olen hoitanut yhteensä varmaan satoja itsemurhaa yrittäviä/yrittäneitä ja ollut estämässä heidän yrityksiään mitä erilaisemmissa tilanteissa.

Tämä siis tietenkin työni puolesta -ei nyt " siviilielämässä" sentään kohdalle voi noin monta kertaa sattua. Kyllä se joka kerta laittaa sydämen hakkaamaa ja nostaa hien pintaan. Tulee todella avuton ja turhautunut, jäätävä olo. :(

Vierailija
18/18 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itsemurhaan lääkkeillä. En saanut koskaan tietää, kun ei ollut tuttuni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi