Jos saisit valita, missä kuussa haluaisit vauvasi syntyvän?
Minä vastaan huhtikuussa. On valoisaa, kesä tulossa.
Kommentit (9)
Esikoinen syntyikin silloin, kakkonen syksyllä. Jotenkin on paljon " luonnollisempaa" synnyttää keväällä.
haluan joko oinas-leijona-jousimies-lapsen
Loska-aika ohi, pääsee heti vauvan kanssa ulkoilemaan kun on tarpeeksi lämmintä.
On jo valoisaa, kevät tulossa. Silti vauva ehkä aluksi nukkuu pitkiä päikkäreitä ulkona kun on viileää.
t. kesäkuussa esikoisen saanut
On valoisaa, alkaa olla kevättä ja pahimmasta selvittyä onkin jo kesä. Ehkä siihen mennessä kesävaatteetkin mahtuu päälle :D
itse kesällä syntyneenä kärsin koko lapsuuteni siitä, että synttärijuhliin ei koskaan päässyt paljon jengiä kun kaikki olivat matkoilla tai mökillä. Ei tuntunut ollenkaan samalta kun juhlat siirrettiin syksyyn.
Toisaalta myös lokakuu-marraskuu on musta hyvää äitiysloma-aikaa, kun ei tarvitse raahautua töihin sinä muutenkin pimeänä ja kamalana aikana, vaan voi käpertyä mukavasti kotiinsa vauvan kanssa.
Esikoinen syntyi toukokuun lopulla ja oli kiva kun ehdin pestä ikkunat ja siivota kämpän talven pölyistä ennen vauvan syntymää. Olen siivoushullu, ei voi mitään.
Silloin voi olla tosi raskasta, kun on pimeää ja vauva valvottaa, mutta pitää kuitekin isompien kanssa jaksaa aamulla herätä ja touhuta.
Voisi pitää synttärit ulkona eikä kouluikäisenä kaveritkaan enää olisi matkoilla.