Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noi Nelosen dokkarin lapset näyttää ihan ilotytöiltä, pakkelit naamassa.

Vierailija
18.03.2008 |

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha kun ne lapsetkin myönsi ihan suoraan, että " tää on äidin unelma" jne. Ja miten se sisarusten äiti raivos siinä lopussa kun eivät päässeet jatkoon. Aivan hullu. " Tällä rahalla mitä laitan tanssimiseen, me matkusteltaisiin kuuden viikon välein. Haluatteko ennemmin matkustella, häh?" . " Öö... ei haluta matkustella. Halutaan tanssia..." Säälitti.

Vierailija
2/10 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti pistää lapse3n sanomaan, mitä itse haluaa kuulla. Kamalaa syyllistämistä. Toivottavasti lapset joskus tajuavat äitinsä sekopäisyyden, eivätkä jatka tuollaista kasvatuskulttuuria omille lapsilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

feikkirusketus ja pakkelit sekä rakennekynnet ilmeisesti välttämättömät. Aikuinenkin näyttää lievästi koomiselta tuossa tällingissä.

Näyttivät noilla lapsilla järkyttäviltä, ja pahinta oli sen sisarusten äidin loppuvuodatus putoamisen jälkeen. Noilta lapsilta on lapsuus riistetty.

Vierailija
4/10 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

aika suoraan omasta elämästäni tuossa iässä. nyt olen huipulla ja kiitos vanhempieni kun jaksoivat. en koskaan ajatellut tai nytkään että lapsuuteni olisi riistetty!!

Vierailija
5/10 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaaminen pitäisi kieltää ainakin alle 12-vuotiaiden sarjoissa.

Vanhempien huuteleminen tanssilattian laidalta pitäisi sanktioida.

Vierailija
6/10 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin toivon, että mietit kahdesti kannattaako lapsia hankkia.

Jos lapsi haluaa itse omaehtoisesti harrastaa, niin ihan vapaasti. Se yksi äiti ainakin oli ihan sairas. Toivottavasti itse tajusi käytöksensä nähtyään sen telkkarista. Hävettää hänen puolestaan.

Vierailija
7/10 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssihan on ok harrastus siinä missä muukin liikunta(poislukien ne sietämättömät lastensa kautta elävät vanhemmat tietysti) mutta ne meikit! Herranjestas miksi ne pikkulapsetkin piti sutata niin karmean näköisiksi. Tuli ihan joku kauhuleffanukke-efekti, hyi....:(((

Vierailija
8/10 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tyttö, joka veljensä kanssa, näytti tanssipukujaan.. äiti hankkii *joka* viikko uuden puvun! Äiti kertoi käyttävänsä lasten tanssiin vuodessa 12000-14000 puntaa!! Aika iso summa mielestäni...

Tää sama tyttö kertoi myös, että jotkut luulee, että hän saa kaiken mitä haluaa, mutta ei se kuulemma ole niin, vaan äiti haluaa tän kaiken.. Niinpä!

Vierailija
9/10 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, miksi pitää apinoida aikuisten kilpatanssijoiden tyyliä kaikkine kamaluuksineen.

Onneks näyttäs et nykyään tommonen yltiörusketus ei olis enää muodissa kilpatanssijoilla. (paitsi Jukka Haapalaisella)

Karmaisevinta on kyllä noi lasten lanteen heilutukset ja paljastavat vaatteet.

Vierailija
10/10 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Karmaisevinta on kyllä noi lasten lanteen heilutukset ja paljastavat vaatteet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi