Kinalaisen MG sähköauton varoittava kauhu tarina
Sähköauto pakotti miehen ajamaan 50 km/h vasta törmäys pysäytti auton.
https://muropaketti.com/tietotekniikka/tietotekniikkauutiset/sahkoauto-…
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
olennaista asiassa ei sähköauto vaan kiinalaisuus.
Veikkaan, että kiinalaisen polttomoottori saisi pysähtymään, toki ymmärrän kiina pointtisi.
Teslan autopilottin tappavuus ja rattien käteen jäännit laajentavat katsanta kulmaa geopoliittisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olennaista asiassa ei sähköauto vaan kiinalaisuus.
Veikkaan, että kiinalaisen polttomoottori saisi pysähtymään, toki ymmärrän kiina pointtisi.
Teslan autopilottin tappavuus ja rattien käteen jäännit laajentavat katsanta kulmaa geopoliittisesti.
Miksi polttomoottorin saisi pysähtymään yhtään paremmin jos autoon tulee ohjelmistovika eikä se tottele kuljettajaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olennaista asiassa ei sähköauto vaan kiinalaisuus.
Veikkaan, että kiinalaisen polttomoottori saisi pysähtymään, toki ymmärrän kiina pointtisi.
Teslan autopilottin tappavuus ja rattien käteen jäännit laajentavat katsanta kulmaa geopoliittisesti.
Kiinassa on moni Teslakin kasattu.
Itse suosin eurooppalaista, nimim. 2 vuotta VW:n täyssähköllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olennaista asiassa ei sähköauto vaan kiinalaisuus.
Veikkaan, että kiinalaisen polttomoottori saisi pysähtymään, toki ymmärrän kiina pointtisi.
Teslan autopilottin tappavuus ja rattien käteen jäännit laajentavat katsanta kulmaa geopoliittisesti.
Miksi polttomoottorin saisi pysähtymään yhtään paremmin jos autoon tulee ohjelmistovika eikä se tottele kuljettajaa?
Aika monessa on sentään vielä virtalukko, josta saa avainta kääntämällä moottorin sammumaan.
Näissä pyörällisissä tietokoneissa pitäisi kyllä olla joku fyysinen kuolleen miehen kytkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olennaista asiassa ei sähköauto vaan kiinalaisuus.
Veikkaan, että kiinalaisen polttomoottori saisi pysähtymään, toki ymmärrän kiina pointtisi.
Teslan autopilottin tappavuus ja rattien käteen jäännit laajentavat katsanta kulmaa geopoliittisesti.
Miksi polttomoottorin saisi pysähtymään yhtään paremmin jos autoon tulee ohjelmistovika eikä se tottele kuljettajaa?
Aika monessa on sentään vielä virtalukko, josta saa avainta kääntämällä moottorin sammumaan.
Näissä pyörällisissä tietokoneissa pitäisi kyllä olla joku fyysinen kuolleen miehen kytkin.
Onhan näitä sattunut, että polttomoottoriauto ei tottele kaasua, jarrua, vaihteita eikä kaasua. Ei sammu virtaavaimesta. Pysähtyy vasta kun törmätään johonkin tai polttoaine loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olennaista asiassa ei sähköauto vaan kiinalaisuus.
Veikkaan, että kiinalaisen polttomoottori saisi pysähtymään, toki ymmärrän kiina pointtisi.
Teslan autopilottin tappavuus ja rattien käteen jäännit laajentavat katsanta kulmaa geopoliittisesti.
Miksi polttomoottorin saisi pysähtymään yhtään paremmin jos autoon tulee ohjelmistovika eikä se tottele kuljettajaa?
Jarrulla joka ei olen generöivä, kuten sähköautossa...säkäri jarruttaa ensin generaattorilla, kun painat jarrua, tässä varmaan syy MG jarruttomuuteen.
Polttarissa on tyhmä hydraulinlinja ilman ohjelmointia...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olennaista asiassa ei sähköauto vaan kiinalaisuus.
Veikkaan, että kiinalaisen polttomoottori saisi pysähtymään, toki ymmärrän kiina pointtisi.
Teslan autopilottin tappavuus ja rattien käteen jäännit laajentavat katsanta kulmaa geopoliittisesti.
Miksi polttomoottorin saisi pysähtymään yhtään paremmin jos autoon tulee ohjelmistovika eikä se tottele kuljettajaa?
Aika monessa on sentään vielä virtalukko, josta saa avainta kääntämällä moottorin sammumaan.
Näissä pyörällisissä tietokoneissa pitäisi kyllä olla joku fyysinen kuolleen miehen kytkin.
Onhan näitä sattunut, että polttomoottoriauto ei tottele kaasua, jarrua, vaihteita eikä kaasua. Ei sammu virtaavaimesta. Pysähtyy vasta kun törmätään johonkin tai polttoaine loppuu.
Höpö höpö, jokaisessa polttomoottorisessa on tehokkaammat jarrut, kuin moottori ja yksinkertainen hydraulilinja toimii, joll ei sabotoitu kuten esimerkissäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olennaista asiassa ei sähköauto vaan kiinalaisuus.
Veikkaan, että kiinalaisen polttomoottori saisi pysähtymään, toki ymmärrän kiina pointtisi.
Teslan autopilottin tappavuus ja rattien käteen jäännit laajentavat katsanta kulmaa geopoliittisesti.
Miksi polttomoottorin saisi pysähtymään yhtään paremmin jos autoon tulee ohjelmistovika eikä se tottele kuljettajaa?
Aika monessa on sentään vielä virtalukko, josta saa avainta kääntämällä moottorin sammumaan.
Näissä pyörällisissä tietokoneissa pitäisi kyllä olla joku fyysinen kuolleen miehen kytkin.
Meidän edellisessä autossa, jossa oli polttomoottori, ei tarvinnut käyttää avainta. Riitti että avain on taskussa tai laukussa mukana.
Ei se tietenkään yhtä moderni ollut kuin uudet sähköautot ovat, olihan se vanhempikin. Mutta kyllä se tekniikka polttomoottoriautoissakin kehittyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olennaista asiassa ei sähköauto vaan kiinalaisuus.
Veikkaan, että kiinalaisen polttomoottori saisi pysähtymään, toki ymmärrän kiina pointtisi.
Teslan autopilottin tappavuus ja rattien käteen jäännit laajentavat katsanta kulmaa geopoliittisesti.
Miksi polttomoottorin saisi pysähtymään yhtään paremmin jos autoon tulee ohjelmistovika eikä se tottele kuljettajaa?
Aika monessa on sentään vielä virtalukko, josta saa avainta kääntämällä moottorin sammumaan.
Näissä pyörällisissä tietokoneissa pitäisi kyllä olla joku fyysinen kuolleen miehen kytkin.
Onhan näitä sattunut, että polttomoottoriauto ei tottele kaasua, jarrua, vaihteita eikä kaasua. Ei sammu virtaavaimesta. Pysähtyy vasta kun törmätään johonkin tai polttoaine loppuu.
Tällaista ei ole koskaan tapahtunut, laitappa linkki, jossa polttomoottoriauton kaasu, jarru, vaihteet eivät toimi?
-Jään odottamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olennaista asiassa ei sähköauto vaan kiinalaisuus.
Veikkaan, että kiinalaisen polttomoottori saisi pysähtymään, toki ymmärrän kiina pointtisi.
Teslan autopilottin tappavuus ja rattien käteen jäännit laajentavat katsanta kulmaa geopoliittisesti.
Miksi polttomoottorin saisi pysähtymään yhtään paremmin jos autoon tulee ohjelmistovika eikä se tottele kuljettajaa?
Aika monessa on sentään vielä virtalukko, josta saa avainta kääntämällä moottorin sammumaan.
Näissä pyörällisissä tietokoneissa pitäisi kyllä olla joku fyysinen kuolleen miehen kytkin.
Onhan näitä sattunut, että polttomoottoriauto ei tottele kaasua, jarrua, vaihteita eikä kaasua. Ei sammu virtaavaimesta. Pysähtyy vasta kun törmätään johonkin tai polttoaine loppuu.
Tällaista ei ole koskaan tapahtunut, laitappa linkki, jossa polttomoottoriauton kaasu, jarru, vaihteet eivät toimi?
-Jään odottamaan!
No ainakin näitä tapauksia löytyy Youtubesta, että kaasu jumittaa kiinni ja eivät saa moottoria sammutettua. Varmaan jotain automaattilaatikoita.
Car doesn't stop hakuun niin heti löytyy useampia.
Tiedä sitten miksi eivät saa virtoja pois
Kuplavolkkari oli simppeli. Sirpakin osas korjata sitä ite.
Vierailija kirjoitti:
Kuplavolkkari oli simppeli. Sirpakin osas korjata sitä ite.
Oliko Sirpa kylmissään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olennaista asiassa ei sähköauto vaan kiinalaisuus.
Veikkaan, että kiinalaisen polttomoottori saisi pysähtymään, toki ymmärrän kiina pointtisi.
Teslan autopilottin tappavuus ja rattien käteen jäännit laajentavat katsanta kulmaa geopoliittisesti.
Miksi polttomoottorin saisi pysähtymään yhtään paremmin jos autoon tulee ohjelmistovika eikä se tottele kuljettajaa?
Aika monessa on sentään vielä virtalukko, josta saa avainta kääntämällä moottorin sammumaan.
Näissä pyörällisissä tietokoneissa pitäisi kyllä olla joku fyysinen kuolleen miehen kytkin.
Meinaat että nykyautoissa sytytysvirta menee konkreettisesti virtalukon kautta kuin ukin Sunnyssä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olennaista asiassa ei sähköauto vaan kiinalaisuus.
Veikkaan, että kiinalaisen polttomoottori saisi pysähtymään, toki ymmärrän kiina pointtisi.
Teslan autopilottin tappavuus ja rattien käteen jäännit laajentavat katsanta kulmaa geopoliittisesti.
Miksi polttomoottorin saisi pysähtymään yhtään paremmin jos autoon tulee ohjelmistovika eikä se tottele kuljettajaa?
Aika monessa on sentään vielä virtalukko, josta saa avainta kääntämällä moottorin sammumaan.
Näissä pyörällisissä tietokoneissa pitäisi kyllä olla joku fyysinen kuolleen miehen kytkin.
Onhan näitä sattunut, että polttomoottoriauto ei tottele kaasua, jarrua, vaihteita eikä kaasua. Ei sammu virtaavaimesta. Pysähtyy vasta kun törmätään johonkin tai polttoaine loppuu.
Tällaista ei ole koskaan tapahtunut, laitappa linkki, jossa polttomoottoriauton kaasu, jarru, vaihteet eivät toimi?
-Jään odottamaan!
No ainakin näitä tapauksia löytyy Youtubesta, että kaasu jumittaa kiinni ja eivät saa moottoria sammutettua. Varmaan jotain automaattilaatikoita.
Car doesn't stop hakuun niin heti löytyy useampia.
Tiedä sitten miksi eivät saa virtoja pois
Dieseleissä tuo "run away" on ihan tunnettu ilmiö, kun moottori alkaa polttamaan omaa öljyä. Jarrut ja vaihteet kyllä toimii normaalisti, mutta moottori vaan ei sammu ennen kuin leikkaa kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olennaista asiassa ei sähköauto vaan kiinalaisuus.
Veikkaan, että kiinalaisen polttomoottori saisi pysähtymään, toki ymmärrän kiina pointtisi.
Teslan autopilottin tappavuus ja rattien käteen jäännit laajentavat katsanta kulmaa geopoliittisesti.
Miksi polttomoottorin saisi pysähtymään yhtään paremmin jos autoon tulee ohjelmistovika eikä se tottele kuljettajaa?
Jarrulla joka ei olen generöivä, kuten sähköautossa...säkäri jarruttaa ensin generaattorilla, kun painat jarrua, tässä varmaan syy MG jarruttomuuteen.
Polttarissa on tyhmä hydraulinlinja ilman ohjelmointia...
Ja jopa ihan mekaaninen vaijeritoiminen käsijarru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olennaista asiassa ei sähköauto vaan kiinalaisuus.
Veikkaan, että kiinalaisen polttomoottori saisi pysähtymään, toki ymmärrän kiina pointtisi.
Teslan autopilottin tappavuus ja rattien käteen jäännit laajentavat katsanta kulmaa geopoliittisesti.
Miksi polttomoottorin saisi pysähtymään yhtään paremmin jos autoon tulee ohjelmistovika eikä se tottele kuljettajaa?
Aika monessa on sentään vielä virtalukko, josta saa avainta kääntämällä moottorin sammumaan.
Näissä pyörällisissä tietokoneissa pitäisi kyllä olla joku fyysinen kuolleen miehen kytkin.
Onhan näitä sattunut, että polttomoottoriauto ei tottele kaasua, jarrua, vaihteita eikä kaasua. Ei sammu virtaavaimesta. Pysähtyy vasta kun törmätään johonkin tai polttoaine loppuu.
Tällaista ei ole koskaan tapahtunut, laitappa linkki, jossa polttomoottoriauton kaasu, jarru, vaihteet eivät toimi?
-Jään odottamaan!
No ainakin näitä tapauksia löytyy Youtubesta, että kaasu jumittaa kiinni ja eivät saa moottoria sammutettua. Varmaan jotain automaattilaatikoita.
Car doesn't stop hakuun niin heti löytyy useampia.
Tiedä sitten miksi eivät saa virtoja pois
Vaihteen saa repäistyä pois päältä väkivalloin vaikka kytkinkään ei toimisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierai8lija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
olennaista asiassa ei sähköauto vaan kiinalaisuus.
Veikkaan, että kiinalaisen polttomoottori saisi pysähtymään, toki ymmärrän kiina pointtisi.
Teslan autopilottin tappavuus ja rattien käteen jäännit laajentavat katsanta kulmaa geopoliittisesti.
Miksi polttomoottorin saisi pysähtymään yhtään paremmin jos autoon tulee ohjelmistovika eikä se tottele kuljettajaa?
Aika monessa on sentään vielä virtalukko, josta saa avainta kääntämällä moottorin sammumaan.
Näissä pyörällisissä tietokoneissa pitäisi kyllä olla joku fyysinen kuolleen miehen kytkin.
Onhan näitä sattunut, että polttomoottoriauto ei tottele kaasua, jarrua, vaihteita eikä kaasua. Ei sammu virtaavaimesta. Pysähtyy vasta kun törmätään johonkin tai polttoaine loppuu.
Tällaista ei ole koskaan tapahtunut, laitappa linkki, jossa polttomoottoriauton kaasu, jarru, vaihteet eivät toimi?
-Jään odottamaan!
No ainakin näitä tapauksia löytyy Youtubesta, että kaasu jumittaa kiinni ja eivät saa moottoria sammutettua. Varmaan jotain automaattilaatikoita.
Car doesn't stop hakuun niin heti löytyy useampia.
Tiedä sitten miksi eivät saa virtoja pois
Vaihteen saa repäistyä pois päältä väkivalloin vaikka kytkinkään ei toimisi.
Voi saada. Mutta miksi nuo ihmiset ei saaneet vaihteita pois päältä vaikka saivat ohjeita puhelimesta ja/tai vieressä ajavasta poliisiautosta. Yritä tähän mysteeriin kertoa joku järkevä syy.
Tai jos kaasu jumittaa, miksi moottorin sammutus virta-avaimesta ei onnistu.
Eikä tosiaan olleet sähköautoja.
olennaista asiassa ei sähköauto vaan kiinalaisuus.