Mistä tuo väite on peräisin että pitkät miehet suosivat lyhyitä naisia?
Kommentit (17)
Taitaa miehet uskoa siihen. Itse olen pitkä nainen. Ja mulla on yhtä pitkä mies. Ei oo koskaan valittanut pituudestani. Päinvastoin tykkää.
Ap on siis pitkä nainen, jonka mielestä pitkien miesten pitäisi suosia pitkiä naisia.
Niin se kuitenkin menee, että kaikki naiset haluavat pitkiä miejhiä, ja kaikille ei pitkiä miehiä riitä.
Pitkä nainen:
"Haluan pitkän miehen koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä, enkä halua näyttää amatsonilta miehen rinnalla"
Lyhyt nainen:
"Haluan pitkän miehen koska vastakohdat täydentävät toisiaan, enkä halua lyhyitä lapsia"
Vierailija kirjoitti:
Pitkä nainen:
"Haluan pitkän miehen koska samanlaiset leikkivät parhaiten yhdessä, enkä halua näyttää amatsonilta miehen rinnalla"
Lyhyt nainen:
"Haluan pitkän miehen koska vastakohdat täydentävät toisiaan, enkä halua lyhyitä lapsia"
😑
T. Lyhyt mies
Olen 196 cm mies, vaimoni on 167 cm, olemme upea pari. Sängyssä ei pituuserolla ole mitään merkitystä. Rakastan vaimoani.
-Mies42
Tuskin suosii mutta tottakai automaattisesti pituuseroa on jos on pitkä mies. Oon ihan normipituinen 165 cm ja yks mies sanoi mua taskuraketiksi josta olin ihan hämmästynyt. En ikinä pitäisi itseäni lyhyenä.
Olen 152 cm nainen ja minusta on olleet kiinnostuneita ihan kaiken pituiset miehet, ei mitnkään eritysesti pitkät miehet. En usko siis väitteen pitävän paikkaansa.
Vierailija kirjoitti:
No siitä kun pienellä naisella on kaikki pientä.
Viitannet vulvan kokoon? Tiedoksi: naisen ylä- ja alahuulet ovat aina samaa paria. Isosuinen nainen on siis sieltäkin iso, pituus ei vaikuta.
Vai tarkoititko rintoja? On monta pienirintaista hujoppinaista. Ei pienimunaisen ja pienikätisen miehen tarvitse pelätä pitkiä mimmejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitkä nainen:
Lyhyt nainen:
"Haluan pitkän miehen koska vastakohdat täydentävät toisiaan, enkä halua lyhyitä lapsia"😑
T. Lyhyt mies
Haluan oikein mielelläni näyttää amatsonilta. 😙
T.pitkä nainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viitannet vulvan kokoon? Tiedoksi: naisen ylä- ja alahuulet ovat aina samaa paria. Isosuinen nainen on siis sieltäkin iso, pituus ei vaikuta.
Vai tarkoititko rintoja? On monta pienirintaista hujoppinaista. Ei pienimunaisen ja pienikätisen miehen tarvitse pelätä pitkiä mimmejä.
Tämä on totta. En käsitä nykyistä huultentäyttöbuumia, haluavatko nämä naiset ylpeänä mainostaa valtavia alalärpäkkeitään? Toisaalta, miksi ei? Römpsähän on kaunis elin.
Se on amerikkalainen väite. Siellä sitä vängätään jonain virallisena totuutena. On sitten levinnyt Suomeenkin.
Voi taas!
Pitkän miehen rinnalla kaikki naiset näyttää pieneltä.
Empiirisestä havainnossta. - Minä itse pituusrajoitteisena miehenä olen yrittänyt saada kumpoanijseni itseäni huomattavasti pidemmän kumppanin (naisen)
Mutta moni tyrmää tällausen jo siksi, että pitää suoraviivausesti lyhytkasvuisia miehiä huonoitsetuntoisia miehiäniä
Moni sukupuolten tasa-arvoakin kannattava nainen odottaa, että mies on korkeintaan 5-10 cm häntä lyhyempi, koska olisi kuulemma nain naurettavan näköistä, jos mies olisi naista huomattavasti lyhyempi; ellei ole multimiljonääru
Oikein pitkät miehet taas päätyvät yhteen itseään enemmän ja vähemmän lyhyemmän kumppanin kanssa vain koska harvemmassa ovat yli 190 cm pituiset naiset
Tietysti sitä itse kukin saa viehättyä ja haluta minkä mittaisesta kumppaniehdokkaasta tahansa. -
Joskus vain tuntuu sille,että ideaalit ja haaveet siitä, mitä miehen tulisi olla eivät ole kovin paljon muuttuneet viimeiseen vajaaseen 10 000 vuoteen, vaikkamm. lihastyö ja sen kautta pärjäämiinen ja selviäminen on korvautunut yhä useammalla sillä, millaisessa kunnossa on on oma korvaväli. On tai on olematta.
Vierailija kirjoitti:
Voi taas!
Pienet naiset ovat kovin vihaisia. Kadulla heiluttavat lippuja pikkuisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi taas!
Pienet naiset ovat kovin vihaisia. Kadulla heiluttavat lippuja pikkuisia.
Hyvin lyhyet naiset ovat usein pelottavan kiukkuisia ja arvaamattomia koulussa & työpaikoilla. Ainakin verrattuna meihin lempeisiin, pitkiin naisiin. Ei liity aiheeseen, mutta oma huomio. Ehkä kompensaatiota horisontaalirajoitteeseen?