Lue keskustelun säännöt.
Olemme olleet avomieheni kanssa yhdessä 14v.
18.03.2008 |
Päätimme mennä naimisiin koska tiedämme, että olemme yhdessä kunnes kuolema erottaa. Olemme selvinneet kaikista karikoista joita tullut vastaan, vaikeinakin aikoina olemme rakastaneet toisiamme :)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla