Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~~~SYYSKUUN SALAISUUDET viikko 12~~~~

17.03.2008 |

Heissan!

Lomaterkkuja täältä Lapin ihanien hankien keskeltä. Toimiihan se netti näemmä täälläkin, joten ehdin joutessani alottamaan uuden pinon tälle viikolle - ainakaan parilta kolmelta ekalta sivulta kun en sellaista bongannut.

Täällä lomaillaan leppoisissa tunnelmissa. Mies oli päivän rinteessä ja minä pienen kanssa pulkkamäessä ja ulkoilemassa. Saa nähdä uskaltaudunko itsekin vielä rinteeseen. Mieli tekisi, mutta kaatuminen yms. riskit kun ei oo aina omista taidoista kiinni. Täällä on tosi paljon ulkomaalaisia turisteja eikä niiden (tai sen puoleen toki kaikkien suomalaistenkaan) laskutaidosta ole niin takeita. Parillekin tuttavalle on käynyt kaatumistapaturma nimenomaan jonkun kokemattoman laskijan töppäilyn takia eikä sellaista todella toivoisi tässä hetkessä omalle kohdalle.

Käytiin matkalla kylässä tuttavien luona ja tuttavaperheen rouva kommentoi, että näin susta heti kun tulitte, että odotat toista (ei oltu kerrottu mitään etukäteen). Mulla mahaa ei tosiaan käy piilotteleminen. Maha pystyssä vain kohti uutta viikkoa täälläkin, niinkuin joku (arkamamma?) viestissään uhosikin.

Mullakin noita hajuällötyksiä, vaikkei varsinaista pahoinvointia koko odotuksessa oo ollutkaan. Välillä tekee esikoisen vaipanvaihto tiukkaa ja osa on sitten oudompia, mm. astianpesukone haisee inhottavalta, oli sisällä sitten puhtaat tai likaiset astiat.

Leppoisaa viikkoa ja mukavia lomareissuja kaikille. Kuullaan taas!

Adalmiina ja pikku 15+3

Kommentit (64)

Vierailija
41/64 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tälläinen tilanne, tuli mieleen tosta miehen merkityksestä suhteessa/odotuksessa. meil on aina ollut hyvä suhde ja riitojakin on ollut mut ei mitään sellasia vakavia. aina lukenu kaikist kirjoist et miehellä voi tulla ulkopuolinen olo ku kaikki keskittyy vaan äitiin ja odotukseen. MUTTA, meillä nyt menny niin et mulla itselläni on ulkopuolinen olo. tuntuu et mies on unohtanu mut kokonaan ku vauva sitä ja vauva tätä. ei voi harrastaa seksiä ku ehkä kerran kuussa ettei vaan satu mitään ja must tuntuu et mä en saa enää mitään huomioo vaan hellyys ja juttelut kohdistuu mun mahalle. jos jonnekkin mennään kylään ni mies on esittelemäs ultrakuvia ja kertomas miten odotus sujunu yms. jos mä valitan huonoo oloo tai väsymystä tai päänsärkyy ni sitä ei oteta kuuleviin korviin tai jos pyytää hieroo hartioit et särky helpottas ni vastaus on " en jaksa" .

jotenki tullu sellanen olo et oon vaan joku " kantomasiina" mitä vedetään perässä.

en nyt sillei valita et onhan se hienoa kun mies on innostunut asiasta toisin kun mun kahden aikasemman lapsen isä ja meil on aina menny hyvin mut jotenki mul on nyt vaan sellanen tunne. kuvittelenko vaan ja hormoonit tekee tepposia vai mitä tää on? ku vauva syntyy ni tuleekoha must iha näkymätön? mies jo kerran " vitsailiki" et mä saan vauvan vaan sillon ku on ruoka-aika. pelottavaa :)

Vierailija
42/64 |
19.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen itsekin...vikat menkatkin kesti yli viikon (norm.3-4pv), meinasin jo mennä lääkäriinkin niiden takia :):):)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/64 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä heräsin, kun olin aivan märkä verestä, nousin ylös kädet haarovalissä ja menin vessaan. Verta tuli aivan hirveästi, myös lattialle asti. Yksi klöntti tippui, kun istuin pöntölle, en tiedä mikä oli. Muuten tuli ihan punaista verta, ilman klönttejä. Siihen se sitten lähes tyrehtyi. Pyyhittäessä vielä tulee, housuihin asti ei.

Ihan paniikissa olen, yritän kuitenkin ajatella, että millään en vauvaa sisällä pidä, jos ulos on tulossa. ja toivon, että tämä on se hematooma, vai mikä se olikaan?

Soitan kohta neuvolaan, kun se aukeaa. Odottavan aika on pitkä!!

Mami rv 12+6 (??)

Vierailija
44/64 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti kaikki olis edelleen kunnossa! Voimia ja toivottavasti saat hyviä uutisia, et olis vaan se hematooma poistunu..

olisin varmasti itsekkin paniikissa sun tilanteessa :(

nicona ja masuasukki 14+6

Vierailija
45/64 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädet ristissä puolestanne. Älä vielä luovuta! Voimia!

Vierailija
46/64 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja miten toivon, että se oli se hematooma!

Paljon voimia sinulle!!

Vierailija
47/64 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan, että se oli se hematooma eikä mikään muu. Koita jaksa odotella neuvolaan, epätietoisuus on varmasti ihan karmaiseva siihen asti.

Uusille tulokkaille tervetuloa! Elämäntilanteet vaihtelee meillä palstailijoilla ihan laidasta laitaan eli vallan mainiosti mahdut mukaan ilman miestäkin, Tittamarianne!

Joku kyseli jo aiemmin onko vauvelin sukupuolesta aavistusta. Olin esikoista odottaessani täysin varma, että tyttö tulee. Mun mielikuvissa vielä ruskeasilmäinen, kun muistelin sen olevan jotenkin vahvasti periytyvää... Oikein hehkutin sitä, että kyllä äidille vaan tulee se " tunne" tulokkaan sukupuolesta. Mies odotti koko ajan ainakin yhtä varmana poikaa. Mulla kesti synnytyksen jälkeen hetken tajuta, että platinanvaalea ja sinsilmäinen pikkupoika olikin se mun odottama tyttö. aivan ihana tyyppi, mutta romutti ainakin mun uskon omaan tunteeseen.

Nyt tätä kakkosta odottaessa oon taas " varma" , et tyttö on tulossa. Ja mies odottaa poikaa =) Huvittavan tutut asetelmat siiis. Nyt en uskalla enää niin varmasti vakuutella äidinvaistoani, realistisesti ajatellen voipi olla et osa omasta tunteestakin on toivetta - ois kiva, kun ois sekä tyttö että poika. Osittain tän takki mein tulokkaan työnimi on pikku - se kun on jotenkin sopivan sukupuoleton =)

Mistäs vielä oli puhetta? Ai niin, miehen mukanaolosta ultrissa. Me ollaan oltu yhdessä joka kerta. Jotenkin ei tullu ees mieleen, että kun yhteistä lasta odotetaan, niin vain toinen sais nähdä uuden tulokkaan. Ja onhan mies ollut mukana neuvolalääkärin tehdessä sisätutkimusta mulle ja tietty esikoisen synnytyksessäkin, eli eipä tuossa alakautta ultraamisessa mitään kovin uutta hänelle...

Lepooisaa pääsisäislomaa kaikille ja hyvää vointia. Ihan erityisesti sulle, m@mix2!

terkuin,

Adalmiina ja pikku 15+6 (jotka muuten pääsi eilen rinteeseen kokemaan vauhdin hurmaa)

Vierailija
48/64 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädet täälläkin ristiin puolestasi!!! Oliko se sulla se kierukka...voisko jotenkin johtua siitä...?

Kenellekkään ei saa sattua sitä pahinta!!...mihin on meillä niin huonot mahdolisuudet vaikuttaa:(

Ihan taas paniikki iski!!!

Mutta... mulla tuntuu jo mahassa kun makuullaan koittaa niin sellanen appelsiinin tai greipin kokoinen pallo, ihan hyvä merkki kaiketi! ...kun huolehtii että kasvaako se ollenkaan;)

nicona: ihana että sun mies ajettelee jo vauvaa:) mutta onhan se tosi että ois tärkeä,että sinutkin huomioidaan!! Ota varovaisesti puheeksi...en usko että tuollaisesta riitaa saa aikaan..Toiveitahan voi esittää! Meillä mies enempi huomioinu mua kun se onkin monesti sanonu...että kai sää ymmärrät että se on niin vaikea käsittää koko vauvaa kun sitä ei vielä tunne eikä näe... (ei oo siis ollu edellisissä raskauksissa ultrassa mukana) Mutta nyt kun oli mukana...niin sentään joskus jo koittaa masua...että missäs se pieni :) on se muutenkin nyt tästä tulokkaasta vähän lässyn lässyn...oon aika yllättynyt, ei se ennen oo ollu nuin (tämä siis viides).

päivänjatkot! pidetää m@mille lippu korkealla!!!

tuuteliluu 14+3

Vierailija
49/64 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku kyseli ultran tekotavasta. Meillä ensimmäinen ultra tehtiin vatsan päältä, hyvinhän tuo pikkuinen kuitenkin näkyi. Mies haluaa olla kaikessa mukana (hyvä niin, kahden aikaisemman lapseni isää ei nämä asiat juurikaan kiinnostaneet) ja kovasti ihmettelisi, jos ei pääsisi mukaan alapäätutkimuksiin. Kyllä omien sanojensa mukaan minun kehoni aika tarkkaan tuntee (olen samaa mieltä).

Vierailija
50/64 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kaikille stemppailusta! Olette ihania! :)

Uskomatonta, mutta vauva on aivan kunnossa. Olin niin varma, että kaikki on ohi, oli se vaan niin valtava määrä verta, hui. On tämä elämä vaan niin ihmeellistä!

Aamulla soitin terkkariin ja passittivat suoraan sairaalaan. Siellä tutkivat ultralla ja siellähän se vauveli liikuskeli ja heilutteli käsiään. Eivät löytäneet mitään syytä verenvuodolle, saattaa johtua kierukasta tai sitten ei!? Sanoi, että tälläistä vaan on joissakin raskauksissa.

Tietenkin minulla on kohonnut keskenmenon vaara ja ennenaikaisen synnytyksen vaara edelleen tuon kierukan takia. Saan varautua, että tämä voi vielä toistua.. apua! Kehoittivat ajattelemaan, että tässä tilanteessa asia ei ole minun eikä heidän käsissä, jos lapsi ulos tulee. Ja ylipäätään murehtiminen on haitaksi. Näinhän asia varmasti on, mutta on niin hemmetin vaikea olla tässä tilanteessa murehtimatta , ymmärrätte varmaan! Kai se on vaan yritettävä ajatella, että kaikki otetaan vastaan mitä tulee. Onhan tämä raskaus itsessään jo aikamoinen ihme!

Vielä 2,5 viikkoa seuraavaan neuvolaan. Tänään sain sellaisen ylimääräisen ultran, noin kuukauden kuluttua tutkitaan että kaikki on edelleen ok. Jos vuotoa tulee uudelleen näin runsaana, täytyy kaydä sitten tarkistamassa tilanne.

Vuotoa ei tule nyt yhtään, onneksi. Pelottaa josko se taas alkaa, en oikein uskalla käydä vessassa. Mitens muuten teillä muilla, onko teillä tarvetta käydä koko ajan vessassa? Minusta tuntuu, että siellä pitäisi käydä yhtenään, saatan käydä tunnissakin pari kertaa! Ja yöllä on herättävä kerran pissalle. Onkohan ihan normaalia? Muistelin, että tämä on vasta loppuraskauden " vaiva" .

Yritän ajatella positiivisesti!

itkuinen mami rv 12+6

Vierailija
51/64 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja nyt vasta itkettääkin! Todella ihanaa, kun teiltä saa tukea ja lohdutusta! On niin mukava olla täällä teidän kanssa. :)

Ja sydämellisesti tervetuloa uusille!

itkuisempi mami, joka lähtee ruoanlaittopuuhiin..

Vierailija
52/64 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet kuitenkin päässyt raskaudessa jo pitkälle ja menetys olisi ollut kauheaa, mutta onneksi kaikki on sinulla ja vauvalla hyvin :)

Luin äsken viestejä ja huomasin, että joku toinenkin taisi odottaa viidettä, mutten nyt enää muista kuka! Muistini ei koskaan ole ollut ihan huippu :P

Mutta kuka se nyt oli?

Onko meitä viidennen odottajia sitten kaksi?

Leppoisia pääsiäispyhiä ja lepäilyä kaikille!

Vierailija
53/64 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneksi kaikki oli hyvin! pidetään peukkuja ettei sellaista sattuisi enää ja kaikki menisi hyvin!

kysyit vessassa ramppaamisesta,minun ainakin on täytynyt juosta vessassa,myös yöllä!! kyllä se vessassa juokseminen alkaa aika aikasten,ei tarte olla pitkälläkään raskaudessa,mulle sanottin neuvolassa. viikkoja itellä 13+1 ja viimesen viikon aikana on tämä vessaralli alkanu.

Vieraita kävi..miehen sisko kävi ja hihkaisi heti ovella että " maha jo pömpöttää!" Luulin kyllä ettei se vielä näy,on tuota pömppömahaa hieman muutenkin,mutta kyllä siinä pieni " möykky" tuntuu,varsinki jos makaa vatsallaan.

Oli mahtava päivä istua pilkillä! aurinko paistoi ja potkuri luisti hyvin puhtaalla jäällä! Oli ihanaa istua notskilla ja paistella makkaraa..olisi vaan se makkara pysynyt sisällä... Pitkään aikaan ei ole oksettanut,mutta joku siinä makkarassa tökkäs! Taitaa jäädä tältä keväältä nuotiomakkarat syömättä..

Kaikesta huolimatta Oikein Aurinkoista Pääsiäistä Kaikille!!

Pömppömaha ja papu 13+1

Vierailija
54/64 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosta vessassa juoksemisesta niin täällä sitä on harrastettu jo jonki aikaa. yöllä saa käydä pariin otteeseen ja päivällä vähän väliä. oikee nolotti ku oltii serkun synttäreil ni tuntu ettei siel kukaa muu edes käyny vessas ku mä xD ja ku en halunnut vielä mainostaa raskautta ni oli siin varmaa sukulaisil ihmettelemist ku vähä välii ravasin vessaa ja pidin käsii mahan edes heh x)

nicona ja masuasukki rv 14+6

Vierailija
55/64 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kuulla, että kaikki hyvin!

Kyllä vaan saa vessassa juosta. Vähintään kerran yöllä ja usein kaksi. Tosin tuntuu että viimesen viikon aikana on vähentyny (?). Kävin kuuntelemassa elämäni ekaa kertaa sydänääniä :)) Ylempi versio potki niin paljon, että enemmän kuulu paukutusta ku mitään muuta. Isäänsä tullu ;) Alemmalla oli paljon matalampi pulssi ja rauhallisesti otti. Kyllä sekin potkia silti osasi, äitin tyttö ;) Pakko varmaan ostaa kotiin se härveli, että pääsee aina kuuntelemaan kun haluaa.

Norah81 ja tuplat 15 (uus viikko, jes:))

Vierailija
56/64 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meinasi sydän pysähtyä kun luin M@MIx2:n viestin mutta onneksi kaikki on kuitenkin hyvin!

Mulla ultra tehtiin ensin alakautta ja kuva oli aika sumea, sitten kätilö ultrasi vatsan päältä ja sieltä saatiin tarkat kuvat! Joku sanoi, että ihmettelee sikiön mittoja, ja tsekkasin omat ultrakuvat ja niissäkin on lukemia välillä 11,1-13,5cm, mutta kätilö itse sanoi sikiön olevan n. 7 cm mittainen. En kyllä keksi, mitä noi suuremmat luvut sitten voisivat olla!

Meillä mies on sellaista tyypillistä suomalaista sorttia, joka ei turhia tunteistaan puhu, nytkään ei juuri tulevasta vauvasta puhu. Joskus kyllä viittaa aiheeseen, mutta ei se meillä päivän polttavin aihe ole. Viimeksi oli kyllä hieman huolissaan mun jumpassa käymisestä, että voikohan sitä vielä käydä biccailemassa kun on jo toi mahakin?! Vakuuttelin sitten että joo, voi, niin kauan kun tuntuu hyvältä! :)

Ohimennen ollaan katseltu vaunuja ja rattaita ja tästä voi miehen kanssa tulla ihan kunnon kädenvääntö! Meillä noi kaksi edellistä lasta ovat olleet virkeitä tyyppejä ja kolmekuisista ovat kiljuneet kurkku suorana makuuasennossa, jolloin olemme heittäneet kopan menemään ja nostaneet rattaiden selkänojaa asteen ylemmäs, jolloin vauvat on viihtyneet hyvin. Ja kokonaan rattaat on jääneet pois n. 2v. kun ovat halunneet itse kävellä (siis juosta). Eli jos tämä tulokas seuraa siskojaan, meidän vaunutarve on suhteellisen lyhytaikaista ja tuntuu turhalta ostaa kahdet kulkupelit kahta vuotta varten, toiset siis matkarattaat jotka menee helposti autoon ja toiset tukevammat kävelylenkeille.

Aikaistahan tämä, mutta onkohan olemassa rattaita jotka menisivät suht pieneksi kasattuna mutta olisivat kuitenkin riittävät ainoina kulkupeleinä? Tarvikekauppiaat kun tuppaavat olemaan sitä mieltä, että mielellään joka säätilallekin pitäisi olla omat kulkupelit...!

Himmeetä, enkä tiedä voiko olla mahdollista, mutta eilen ja tänään on tuntunut mahassa sellaisia hipaisuja, ja pari kertaa tönäisyjäkin, että vauva siellä jumppaisi? Edellisistäkin olen aika varhain tuntenut liikkeet, mutta nyt viikkoja vasta 12+4! Toki se voi olla suolistokin, mutta vähän on erilaisia nämä...

Lauantaina pitäisi kertoa anopille tulokkaasta, se varmaan sekoaa, kun on jo kauan toivonut meille kolmatta lasta!

Oikein hyvää pääsiäistä kaikille!

T. Sanelma

Vierailija
57/64 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana kun m@milla oli kaikki kunnossa!!! On tää vaan niin kiva paikka.. mun piti vielä illan päätteksi tulla tarkistaan mitä kuuluu m@mille etenkin!

Minähän se toinen joka viidennettä...oikea suurperheellinen;)

niin...kaikki otetaan vastaan mitä tulee, lapsetkin -ainakin täällä ;)!

mullakin tuli pieni vaunu-kuume,kun kävin siskon tykönä tässä iltasella ja oli ostanut uudet brion yhdistelmät, (saa vauvan siis kesällä.)Vaikka on kyllä tosi hyvässä kunnossa nuo emmaljungat jotka ostettiin esikoiselle -02..että kai ne saapi vielä kelvata...

Ihanaa, taidan oikeasti tuntea jo pikkuisen mekastuksen!!

Oi adalmiinako se oli ollu laskemassa pikkunsa kanssa!!! -kade...me ollaan asuttu siellä lapin maisemissa...! nytkin pääsiäislomalle tuli kaikenlaista niin ei päästä käymään lapissa, kovasti tekisi mieli.

Vielä toivottelen pääsiäistä kaikille! Mozartin Requiemin soidessa tuolla....aaah niin ihanaa musiikkia!!!

Vierailija
58/64 |
20.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuuteliluu: Ei kai sitä anteeksi tarvi pyytää jos miehistä puhutaan. On mullakin joskus semmonen ollut. ;)

Kun kolme ensimmäistä muksua on tulleet parisuhteessa, niin kieltämättä välillä tulee mieleen, että voi kun tämäkin tulokas saisi tulla ihan kokonaiseen perheeseen, mutta näin ei nyt vain ole. Ja toisaalta, tämä raskausuutinen oli minulle joka tapauksessa ehdottoman iloinen yllätys.

Isommat sisarukset ovat myöskin suhtautuneet vauva-uutiseen hyvin myönteisesti ja innostuneesti. Tämän tästä saan vastailla jos ja vaikka minkälaisiin kysymyksiin. Neiti 7v tuossa sanoi, että jos minä olen väsynyt ja vauva kakkaa, niin hän voi sitten siivota kakat pois. (Ah, mitä uhrautuvaisuutta. :D )

Noiden isompien jäljiltä meillä ei ollut mitään vauva-tavaraa enää jäljellä. Tai no, kylpyamme löytyy, mutta kaikki muu on laitettu kiertoon. Nyt kun olen hiljalleen rohjennut kertoa vauva-uutisesta, niin yhtäkkiä meillä onkin tiedossa vaikka mitä tavaraa. Oikeastaan hoitopöytä enää puuttuu, kaikki muu on tulossa jostain suunnasta. Mä olen koittanut vähän jarrutella, että ei niillä tavaroilla vielä mikään kiire ole. Pelottaa että jos hirmuisen aikaisin kaikki on valmiina, niin mitäs sitten jos homma meneekin mönkään. Vitsit, miten myönteistä ajattelua taas.

Minkälaisia kokemuksia muilla on muuten lemmikkien suhtautumisesta vauvaan?

Meillä on aiempien muksujen syntyessä ollut koiria ja on nytkin, mutta nyt ensimmäistä kertaa pitää miettiä että mitenkähän mahtaa nuo kissa-eläimet suhtautua uuteen tulokkaaseen. Muiden kokemuksista olisi kiva kuulla.

Edelleen toivon kaikille hyvää vointia. Oli helpottava lukea, että M@mix2:lla on masussa kaikki hyvin. :)

tittamarianne + papu rv 13+1

Vierailija
59/64 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa M@mix, että kaikki oli kunnossa. Kyllä tuntu tosi pahalta lukea sitä ensimmäistä viestiä. Ihan samoilla viikoilla mennään ja itsekin noita vuotoja kokeneena. Onneksi kaikki oli hyvin. Ja toivotaan, ettei noita ikäviä vuotoja enää kenellekään syysmasuille tulisi.

Musta on ihan käsittämätöntä, kuinka paljon meidänkin joukossa on noista vuodoista kärsiviä. En muista, että aikaisempien raskauksien aikaan olisin kuullut kenelläkään olevan näin runsaita vuotoja.

Meillä alkaisi näyttää hieman paremmalta pahoinvoinnin suhteen. Ruoka maistuu hieman paremmin eikä sellaista järkyttävää iltapahoinvointiakaan ole enää ollut, pientä vain. Mehukin maistui tänään. =) Olen siis ollut totaalisesti vesi linjalla, kun mikään muu neste ei ole uponnut.

Itsekin tilasin hätäpäissäni vuotojen aikaan ton angel Saound dopplerin. Ei vaan ole vielä tullut postissa. Sitä vaan tässä odottelen. Vielä kun ei olla kertaakaan sydämen sykettä kuultu. Seuraavaan neuvolaankin on pitkä aika.

Tänään syödään kunnon pääsiäis päivällinen ja huomenna tai ylihuomenna sitten mennään ravintolaan nauttimaan. Ihanaa!

Rentouttavaa pääsiäistä vielä kaikille.

mamaj 13+0 (Nyt alkaa jo viikot tuntumaan hyvältä) =)

Vierailija
60/64 |
21.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihana kuulla että kaikki on hyvin M@mi x 2!!!!

En ole kerennyt kirjoittamaan, ja oli ensin hirveää, ja sitten onneksi ihanaa lukea miten asian kävi!

Tervetuloa kaikille uusille kirjoittajille!

Täällä muuttostressi alkaa päivä päivältä nostaa enemmän päätään, vielä viikko ja koko homman pitäis olla pulkassa...

Keskiviikkona toinen neuvolakäynti, onneksi jo uudessa neuvolassa, vaikutti puhelimessa ainakin mukavalta se uusi nlatäti.

Kakkosultra 2.5., mieli tekisi 4D ultraan..

Flunssasta selvitty muuten, hirveä yskä vielä kiusana.

Lämpimät ruoat edelleen out, kylmiä ruokia, etenkin vihanneksia menis miten paljon vaan.

Hauskaa ja munarikasta ;) pääsiäistä kaikille!