4d/3d-ultran hintoja Helsingissä?
Elikkäs voisiko sellaiset ihanat ihmiset jotka ovat olleet Helsingissä 4d- tai 3d-ultrassa kertoa missä olitte ja mitä maksoi? Olisin äärimmäisen kiitollinen!
Kommentit (5)
maksoi maanantaina 157e kelakorvauksen jälkeen.
Siellä kuulemma tehdään mutta ainakaan nettisivuilla ei mitään tietoa... Mutta kiitos teille tuhannesti! Kuulostaa hirveältä kun tietääkseni jossain Lahdessa on vaan 120 ¿... Missäs muualla niitä vielä olisi?
maksoi Kela-korvauksen jälkeen tasan 150 e.
Ja sama summa tietenkin perittiin kuin muilta siellä kävijöiltä eli se 160 ja rapiat. Tosi tyytyväinen olin palveluun, siellä ultraukseen ja jutusteluun on varattu tosiaan aikaa. Minullakin kesti lähes tunnin. Tutkimusta sai dvd:lle 20 minuuttia ja useita paperikuvia mukaan. Lisäksi Tapio Kurki kirjoitti pitkän tutkimusanalyysin, jota ainakin minä tarvitsen " todisteena" kun pitää vaatia tarkempaa synnytystapa-arvioita lähempänä h-hetkeä (vauva on siis taas isokokoinen).
Terveystalolle minäkin yritin kun kävin siellä ihan alkuraskauden ultrassa mutta ajat oli täynnä kun niitä oli kovin vähän. Kannattaa siis varata ajoissa varsinkin näin kesä-aikana, näihin on nykyään jo tunkua.
Minä menisin uudelleenkin jos nyt pitäisi valita. Oli tosi hieno kokemus!
T: Typykkä ja neiti syyskuu
Sijaitsee urho kekkosen katu 4-6 ja siellä olimme Tapio Kurjella.Jäi maksamaan 160.94e kelakorvauksien jälkeen.