Marraskuun Maitonassut vko12
Kommentit (88)
Kp 36/33 menossa ja negaa näytti testi tuossa 33 päivänä kun testasin.Kierto pitenee,en usko muuta.
Menkkaoireita on,palelee,rinnat kipeät,ja olen kiukkuinen kuin ampiainen,ihan sääliksi käy muuta perhettä ja kovasti koetan hillitä itseäni.Nukuin pitkät päikkärit jos se helpotaisi.
Enkä voi edes kiusata itseäni kun ei ole yhtään testiä kaapissa odottelemassa.
Taidankin sitten siirtyä suoraan tammikuun toivesiin,kun kierto on mennyt niin pitkäksi että jääpi tuo joulukuu välistä lasketuksiajaksi...kun se täti nyt tulisi,tämmöistä omaa napaa tänne marraskuun pinon pohjalle.
.. ei ole kiva täällä yksin jutustella...
Joo, minä odotan tätiä saapuvaksi jo tänään tai viim. huomenna. Sellaiset on tuntemukset :(
Että täälläkin katseet pikkuhiljaa jo seuraavaan pinoon, ehkäpä tammikuisiin suoraan!
-fatmama kp 29/28-30, yk 10-
SIIS TÄ??????
Olen ollut rätti pöksyissä, kun odotan menkkoja saapuvaksi. En testannut tänään aamupissastakaan...
Mutta jostain sain päähäni, että menenpäs ja testaan....
Ei siis aamupissasta: mammaksilla 10 herkällä sain viivan, haalean mutta viivan???
En uskonut vaan menin ja lirutin uudestaan teelusikallisen ja testasin uudestaan, taas viiva...
MITÄH??????
Dpo 10 näytti täysin negaa???
Nyt ei uskalla kun odottaa ja jäitä hattuun!!
-fatmama-
Mullahan tuli kans nega dpo10 ja sit yllätysplussa dpo13! Kyl se on mahdollista! Nyt tarrasukkia sulle kovasti!!!!! Ja tervetuloa Marrasmuruihin odotuspuolelle!!
Mulla tuli itellä eilen illalla kirkkaanpunaista paperiin. Pelotti tosi paljon. Yöllä ei tullut siteeseen mitään, eikä koko tänä päivänä ole näkynyt paperis mitään, jokainen wc-käynti on hirvittänyt. En uskalla vieläkään huokaista helpotuksesta, mut onneks ei kuitenkaan ainakaan vielä ruvennu holahtamaan kunnolla kesken. Toivottavasti pikkuinen nyt sinnittelisi.
Koralli & Aarre rv 4+3 (tai 4+6)
Joo, tänään varmistin Predictorilla ja Apteekin omalla, joten plussaa ne näyttää :))
Oviksesta laskettuna sain la:ksi 1.12, joten siirrtyn varmaan joulukuisiin odotuspuolelle.... sit, kun joskus uskaltaudun sinne.
Millä sitä malttaa odottaa varhaisultraan??
Onnea matkaa sinullekin Koralli!!!!!
-fatmama rv 4+1 ?-
..joulukuisiin.
Fatmamalle hurjasti onnea ja tarrasukkia mukaan!!! Korallille pidän myös kovasti peukkuja!
Stiin@ kp7/31, yk6
Onnittelut Fatmama! Tosi ihanaa! :)
Essi78 (rv 5+2)
Eli siirrynpä minäkin joulukuisiin, täti tuli pääsiäisen kunniaksi kylään!
Onneksi, en muista että olen ollut ikinä näin tyytyväinen kyseisestä sukulaisesta :) Kroppa siis toimii viimein ja päästään normaaliin kiertoon. Toivottavasti ainakin. Tänään tasan kuusi viikkoa keskenmenosta. Ja ei kun uutta yritystä sitten! Eikä nyt tuo täti pilaa tulevaa lomaakaan vaan päästään kuhertelemaan rauhassa, taitaa ovisaikakin osua sinne auringon alle :)
Vaikka olisihan se toinenkin vaihtoehto ollut mukava..
Mukavaa pääsiäisen jatkoa ja lykkyä tykö niille, jotka vielä marraskuisissa jännittävät!
Tinttana kp2/jotain :)