Marraskuun Maitonassut vko12
Kommentit (88)
Olipa aivan mahtava uutinen! Tuli oikein kylmät väreet, kun näin sen sun testin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ihana juttu! Huh huh! Nyt tarriksia matkaan!
Tinttana
siis niin ihania uutisia, mies meinas pökertyä ku tuli töistä ja hyppäsin sen kaulaan että kuule koralli saa vauvan ja edelleen kyyneleet valuu silmistä, voi onnea :)))))))))))))
ja piipaalle myös supersuuret onnittelut pienen vauvan johdosta, en oo ehtiny tarinaa vielä lukea. vauvan tuoksuja
t.tamatu
Miten mä osaan teitä kaikkia kiittää?? Ja niin paljon onnitteluja, ihan itkettää. Kävin töistä tullessa apteekissa, ostin pari testiä. Kotiin tullessa ajattelin testata, mutta aloin jänistää. Peljätti hirveästi testata, jos tuliskin nega. Kävin sit lukemassa vielä rohkaisevia viestejänne. Ja kyllä mun nyt on pakko uskoa, että raskaana ollaan, ainakin toistaiseksi.
http://i191.photobucket.com/albums/z146/Koralli73/IMG_3672.jpg
Paljon parjattu acon10 kuvan testinä, mut plussaviiva on niin selkeä, etten epäile sitä lainkaan. Halusin herkän testin, kun aattelin että näin iltapäiväpissasta ei välttämättä epäherkällä sais vielä kunnon viivaa.
Tosiaan menkatkaan ei ole vielä määrä alkaa, joten ei tässä auta silti ku laittaa jäitä hattuun. Mitä vaan voi vielä tapahtua, mutta ainakin tähän asti on nyt päästy. Kertaakaan en plussaa ole tässä reilun 1,5 v yrityksen aikana nähnyt.
Joku kysyi oireista, no eipä niitä kyllä ollut. Tavanomaisia pms-oireita vaan, eli rinnat aavistuksen herkät ja selkää särkee. Eilen nostin esikoista ja alavatsassa vihlaisi ilkeästi, kävihän mun mielessä että olisko se ollut nk. repäisykipua mut sivuutin ajatuksen sitten.
Kahvia vähensin tässä kierrossa, mutta en mä siitä luopunut kokonaan, kupillisen päivässä join edelleen, joskus kaksikin. Kyllä mä uskon, että mulla autto nuo clomit, vahvistivat ovista. Tässä kierrossa oli tosiaan oudon tasaiset lämmöt oviksen jälkeen.
Selkää särkee kyl edelleen ja vattaakin juilii menkkamaisesti, että vähän hirvittää kumminkin, että tuleeko se täti kumminkin parin päivän päästä. Yritän lohduttautua sillä, että en nyt murehtimalla ainakaan tilannetta paranna, joten ei auta muu kuin odottaa.
Tulipas taas pitkä sepostus.
Odotuspuolelle en siis uskalla vielä kurkkia.
Koralli73
ja kuule paljon vahvempi ku mulla vaikka oli menkatkin himpan myöhässä(sama testi ku sulla). esikoista odottamaan alkaessa oli mulla niin vahvat menkkajomtukset että oli 1000% varma että menkat alkaa, vaan ei alkanu ja sitten vasta testasin. nauti olostasi
Minäkin täällä (5kk:n palstatauon jälkeen) pyörähdin sivuilla ja mahtavia uutisia! Korallin varmaan " muistaa" moni, nostan kyllä hattua sitkeälle yrittämiselle. Tulipa hetken jopa mieleen, noin vahvasti viivasta, että oiskohan tulossa kuitenkin 2 vauvaa!?
Onnea ja nauti joka hetkestä.
t.Aada, edelleen nelosesta haaveillaan...
osaa mitään tehdäkään, kun Korallin plussauutinen on päällimmäisenä mielessä. Tippa silmässä on täälläkin.
Kyllä tämä antaa kovasti toivoa meille muillekin. Katselin Koralli sun jutuista, että ovispäivänä ja seuraavana oli ollut toimintaa, sama taktiikka on mullakin nyt ollut. Pysyn siis siinä ;).
Mikähän enne se viime kierron viiva muuten oli?
Ihana katsoa noita vahvoja viivoja!!! Käynpä taas kurkkaamassa...
AnniHelen@
Tämä sinun plussa luo niin paljon uskoa myös omaan yritykseen!!! Isot halit ja sydämelliset onnittelut sitkeästä yrittämisestä!!!!
Nyt paljon onnea matkaan!!!
-fatmama yk 10, dpo 7-
Voi miten pyörryttävän ihana testitulos! Kyllä tuo plussatulos on sellainen että se saa koko maailman ihan sekaisin. Itse kun esikoisesta testasin niin tuntui siltä kuin koko maailma olisi muuttunut, mikään ei ollut enää entisellään.
Käytittekö jotain kikkoja siitä Beth Kileyn kirjasta?
Onnellista kahdeksan kuukauden matkaa marraskuulle!!
ON: Tänään dpo 11 testattu nega. Vähän on alaserkäjuilintaa ja menkkamaista jomotusta. Mun veikkauksen mukaan täti tulee huomenna tai lähipäivinä kylään. Mutta katsellaan, ei ollut ainakaan vielä lämmöt laskussa.
anna061
Koralli! Ihan mahtavaa!!! Vihdoinkin! Täällä pyyhitään kyyneliä silmistä jo kolmannen kerran kaikkien viestien lukemisen jälkeen! Iso kasa tarrasukkia mukaan!!!!
Ihanat nuo sinun lämpökäyräsi! Nyt tietää miltä niiden kuuluisi näyttää!
Tiitikkä! Onnea!!!
Stiin@ kp29/n31, dpo10, yk5
Näitä plussauutisia on kyllä niin ihana lueskelle, joten lisää niitä kehiin!
Vielä oli pakko tulla ihmettelemään omaa oloa. Tuo alaselkäsärky on yltynyt jo todella voimakkaaksi. Kaipailisinkin kokemuksia ja kommentteja enteileeköhän se nyt sitten tätiä vai voisko olla raskausoire? Aikaisemmissa kierroissa mulla ei ole ollut tätioireena selkäsärkyä, mutta kaikkea muuta mahdollista, joten ehkäpä senkin nyt sain vaivoikseni.
anna061
Onnittelut Korallille ja Tiitikälle! :)
Ihanaa oli kuulla vauvauutisia myös Piipaalta! Samoissa pinoissa joskus kuumeiltiin! Onnea hirmuisesti sinulle!
Täällä raskaustesti näyttää edelleen plussaa!!!
Essi78 (rv 4+1)
Oho painelin taas nappeja miten sattuu...
Siis Onnea Korallille plussasta ja kaikille muillekin plussanneille!!! Tarrasukkia matkaan kaikille! Omat menkkamaiset kivut ollu tänään tosi kivuliaat, panadolin voimalla töissä... Tuntemukset on ihan sellaset et kohta täti tulee kyläileen, mut ei o viä näkyny..onnex:) Aattelin testailla vasta loppuviikosta kun eilen sen negan tein. niin jos ei sit täti tuu. Nyt kp 31/33.
" Ja niin kipu sulaa hymyksi, odotus onnenjyväksi, suukkoja ja halauksia, ilon kyyneliä suolaisia..."
Hurjan paljon Korallille ja miehelle onnea plussasta.
On se selkeä +++++++++++++++++!!!!
Ihanaa!!!!
" se sama priscilla"
Suurensuuret onnittelut Korallille ja Tiitikälle!!! Vaikka en ole ollut täällä vielä kauaa mukana, tuntuu mielettömän hyvälle lukea plussauutisia ja varsinkin sellaisilta, jotka ovat jo kauan odottaneet! Tosi ihanaa!!! :)
).( Mä ehdin jo vähän masentua lauantain haamun jälkeen, kun sunnuntaina aamulla (niinpä, en siis jaksanut odottaa...) samalla testillä en saanut niinkään ' hyvää' haamua. Viime yönä näin jo unta, että täti tulee tänään, mutta vielä ei onneksi ole näkynyt *koputtaa puuta*. Nyt on herkempi testi odottamassa aamua, en tiedä saanko edes nukuttua kun toivon niin kovasti että lauantain haamusta olisi tullut kunnon viiva...
Meea81, kp35/32(?)
Monesko Clomikierto toi sulle plussan? Kolmas? Ja kun aiemmin kirjoitin puuhastelusta ovispäivänä, tarkoitin ovisplussapäivänä ja seuraavana. Eikös se niin sulla tuolla ovusoftissa ollut?
Paljon onnea muillekin plussaajille!
AnniHelen@
...kävin lenkillä ja olo suht huono ja kun pääsin kotiin tuli taas armoton hedari...päivällähän ostin testin ja..SIT MENIN JA TEIN SEN!!!!!
SE ON PLUSSA!!!!!!!:)))))) (haalea sellainen mutta kaks viivaa selvästi näkyy, huomenna täytyy asia vielä tarkistaa)
Ukkokullan naama vääntyi maireaan hymyyn, katsoi testiä ja tuumasi, ettei voi uskoa asiaa, on tehtävä uus testi!!!:) Oli kuulemma toivonutkin voivansa antaa mulle plussan synttärilahjaks, synttärit on viikonloppuna!
Ei täs tiiä miten olis, taidan olla vielä shokissa...;)
tinsku kp 28/24-28
Onnea Tinsku! Mahtava juttu!!!!!!!!!!! Jo toinen huippu-uutinen tälle päivälle!
Onnea tuhannesti!!!!!!!
Tinttana
Odotellaan loppuviikkoon, jospa se vielä sieltä!
Vihdoinkin sait plussan!!!!!! Kaikki on niin onnellisia sun puolesta! Pitkä yritys vihdoin palkittiin! Hurjan paljon onnea matkaan :):):):)
Olihan täällä muitakin plussaillu tänään, ONNITTELUT!
Näyttää marraskuisilla tulla samanlainen plussamyrsky, kuin lokakuisillekkin :) Puhaltakaas tonne joulukuisiin niitä plussia kans ;)
Ääh, olen vieläki ihan häkeltynyt korallin uutisista :):):):):)
- tanni - (joulukuun tähtösistä)
Plussasin itsekin eilen, kun oli kp 31/26. Tämä taisi olla kuudes yrityskierto. Olen aina menkkoja odotellessa kuvitellut itselleni vaikka minkälaisia oireita, mutta nyt, kun oli tosi kyseessä, ei ollut mitään oireita, joista olisi voinut etukäteen ennustella. Aloin miettiä vasta siinä vaiheessa raskausmahdollisuutta, kun menkat eivät tulleet ajallaan, mutta menkkakivuista jouduin kuitenkin kärsimään. Älkää siis luovuttako, vaikka ei olisikaan mitään oireita ja vaikka alkaisi jo tuntua, että menkat alkavat ihan kohta. Toivottavasti saan vielä paljon lisää seuraa oodotuspuolelle.