* Joulukuun tähtöset - viikko 12 *
Hyvää huomenta tyttäret! :) Minä taas höpöttelen viikon ainoat höpöttelyni tänne :D Tai ei se oo sanottua, mutta oon mä kyllä harvinaisen vähäsananinen täällä ollut... Hyi minua! Ehkä siksi, kun on ollut jotenkin niin " tylsä vaihe" tän vauva-asian kannalta. Eli viime viikkon oottelin vaan tätiä kylään, ja lauantaina se saapuikin (päivän ajoissa), mikä sitten siirsi myös oletettua ovulaatioajankohtaa ja laskuri-la:ta yhden päivän aikaisemmaksi - hyvä niin! :) Nyt sitten vaan kovasti täällä odotellaan tädin vierailun päättymistä! Peitot alkaa viuhua tossa viikon päästä - IHANAA :D
Täällä niin moni piinailee, ja osa saa tikutella plussaa (huom! vain ja ainoastaan plussaa:) jo tällä viikolla!! Se on mahtavaa! Toivottavasti tulee oikein kunnon sade! ;) Tossa kun päivittelin tota meijän esittelypinoa, niin tajusin, että kyllä meitä jo aikamoinen joukko on kasassa - joka viikko saa jännittää jonkun puolesta :)
Mutta ei mulla kummempia nyt tähän aamuun, aivan hirveästi tsemppiä kaikille siihen tilanteeseen missä kukin nyt on! :) Pidetään päät kylminä!
Hyvää maanantaita (niin hyvää ku maanantai koskaan nyt voi olla..) kaikille tasapuolisesti!
Toivottelee,
.:Naranja:.
Kommentit (68)
en usko että sinun munasolusi ovat loppuneet tuohon ikään mennessä.. Ehkä nyt on vain keskenmenon jälkeinen suvantovaihe ja elimistö vielä hakee normaalia hormoonitasapainoa. Uskon, että sinulla on vielä hyvät mahdollisuudet saada vauva ja mikäpäs olisi sen upeampaa kuin oma pieni joululahja?
Tottakai omassa mielessä liikkuu erilaisia asioita, kun kaikki ei mene niinkuin pitäisi, mutta varmasti jo asioiden ääneen sanominen (tai tässä tapauksessa kirjoittaminen) saa asiat oikeisiin mittasuhteisiin.
Ja jos tuntuu ettei meistä täällä ole apua niin eikös kuitenkin neuvolassa oo psykologi, joka voi tämmöisissäkin asioissa ottaa vastaan ja jutella asiat halki?
Toivottavasti mielesi paranee ja uskosi lapsen saantiin palautuu vielä! Minä pidän sinulle peukkuja!
Sitten oma masu tänne loppuun: Eilen oli pieniä ovistuntoja, mutta en osaa varmaksi sanoa oliko tuntemukset oikeita..
Tänään söin viimeisen terolutin joten kuukautisia odotellaan. Mutta jos ovis oli eilen (touhuiltiin sunnuntaina illasta) ja nyt olisin hedelmöittynyt niin ehtiikö se rassukka kiinnittyyn vai tuleeko se kuukautisten mukana pois? Koska kuukautiset varmaankin tulevat kun en kuitenkaan eritä mitään hormoneja jotka viittaisi raskauteen, jos nyt vasta ovistelin.. ja veikkaan, että nuo terot säätelee kuukautisia eikä ovulaatio. Olipas nyt taas sekavaa!
No uskon että kuukautiset tulee ja ensi kierrossa vasta on mahiksia, mutta kunhan elättelen turhia haaveita tähänkin kiertoon :P
Amber: Löysin fertility.com sivulta tällasta tekstii:
Tyttövauvalla on jo syntyessään noin 400 000 kypsymätöntä munasolua, jotka ovat varastoituneet munasarjoissa sijaitseviin pieniin nesteen täyttämiin rakkuloihin eli follikkeleihin. Joka kuukausi toistuva kuukautiskierto alkaa, kun tyttö tulee hedelmälliseen ikään. Kunkin kierron aikana munasarjoista irtoaa yksi munasolu (tai harvemmin useampia).
Muistelin itekkin, et niit munsolun alkuja on tyttövauvalla aivan HERVOTON määrä, mut tossa nyt on tarkempaa infoo :D Että tollasta määrää ei hevillä kyllä 29 vuodessa törsätä ;) Eikä LÄHESKÄÄN ees koko naisen elämänkaaren aikana.
Joten sen puolesta sun ei ainakaan tarvii huolehtia ♥
.:Narsku:.
Joo, on meitä monessa kierron vaiheessa olevia. Tsemppiä itse kullekin! Ja etenkin teille, jotka jo pitkään ootte yrittäneet!
Mulla (kuten myös muutamalla muulla) on piinaviikko, lauantaina olis menkkojen alkamispäivä nyt menossa kp 23/26 ja kaikenlaisia oireita itselleni kehitän (menkkamaisia kipuja, etomista, huimaamista, rinnoissa tuntemuksia...) Testaan vasta pääsiäisen jälkeen, jos testattavaa on :) Jollain tapaa on tunne, että olis voinu vaikka tärpätäkin, mutta en halua liikaa sitä miettiä! Toivossa on hyvä elää.
Hope-A; olet tuttu tuolta msn-yhteisöstä. Meillä on samanikäiset tenavat :) palstailin silloin eri nimimerkillä, sen salasanat ovat hukassa. Mutta vinkiksi, että meidän lapsilla on melkein samat nimet (yhden kirjaimen erolla). Olis kiva, jos sattuis tärppäämään kummallakin niin päästäis taas palstailemaan yhdessä!
Mukavaa pääsiäisviikkoa kaikille!
T.Jaffa
Hih :) Kyllähän mä nyt keksein kuka sä oot ;) Hauskaa.Mennään muuten ihan samoissa kp:ssä. Lasketut ajat olisi sitten ihan samat.Sulla ainakin ihan lupaavat oireet.Täytyy tunnustaa,että jotain oireen tynkää mullakin tuntuisi olevan.Mutta katson tai ainakin yritän katsoa ihan rauhallisesti.
Kaikille muillekin piinailijoille tsemppiä.
HOPE-a
En oo oikein ehtinyt/jaksellut kirjotella, mutta nyt alkaa olemaan se vaihe kierrosta, että vauva-jutut pyörii enemmän mielessä...
Mitään oireita ei oo, ei siis mitään, blaah! Jos olisin raskautunut (ja yrityksen puutteesta ei voi ainakaan syyttää...), niin laskelmieni mukaan kiinnittyminen olisi jo ollut, ja kai sen jälkeen vois jo jotain odotella. Olo on vaan niin kovin tavallinen...No, ensi viikolla ollaan asian suhteen viisaampia. Pääsiäisen ajattelin viettää ihan normaalisti (bileet olisi tulossa), enkä ala ennen testaileen vaan maltan mieleni. Yksi Clearblue odottelee kaapissa, mutta saa kyllä olla siellä kunnes menkat on oikeesti myöhässä =)
Jos en tästä kierrosta raskaudu, niin seuraava jääkin väliin, koska mies lähtee kolmeksi viikoksi reissuun. Tylsää! No, on se reissunsa ansainnut =) Eihän tässä oo vasta kun toinen yrityskierto menossa, mutta olo on niin malttamaton, kun vihdoinkin päästiin yrittämään, alkuperäisten " suunnitelmien" mukaan mun piti olla keväällä jo tukevasti raskaana, mutta sitten tuli terveydellisiä ongelmia, josta viivästytti vauva-asioita.
Yritän liikaa olla ajattelematta koko raskautumista, mutta kyllä se vaan niin vaikeeta on. Mitenhän saisi huijattua päätänsä/kroppaansa niin, ettei muka yhtään yrittäisi, olisi vaan rennosti...mun huono puoli on just se, että suunnittelen, pähkäilen, vatvon ja spekuloin aivan liikaa, vaikka pitäsi kyllä jo tietää, ettei kannata...
T:Hannekka yk 2 (kp 22/31)
Ps. Mäkin olen sitten ruvennut greippimehun suurkuluttajaksi...se on kyllä oikeesti hyvää =D
mammmaa:
Millonkas se munasolun sitten kiinnittyy jos on kiinnittyäkseen?
Luen tässä juuri muutaman tunnin päästä alkavaan alkionkehityksen tenttiin, ja oli pakko tulla heittämään vastaus tohon ekaan kysymykseen :D Muistin lukiessa, että joku sitä täällä ihmetteli, ja penkomalla löysin sut ;)
Eli kiinnittyminen tapahtuu normaalisti noin 6 vuorokautta hedelmöityksen jälkeen. Eli jos aattelee, et hedelmöittyminen tapahtuis nyt vaik noin vuorokauden sisään ovulaatiosta, ni ovulaatioon lisätään 7 vrk - ja voilà, se on siinä! :) Siis tolleen suunnilleen, se nyt varmaan voi olla sitten sellanen +/- pari päivää, mutta kuiteskin :) Näin ainakin meille täällä Suomessa (hoitoalalla, lääkäriopinnoista en tiä mitään) opetetaan noi asiat :)
Omaa napaa sen verran, että huomenna lähden vähän synnyninseuduille moikkaamaan sukulaisia ja ystäviä, joten aika kuluu oikein hienosti siellä! Kun tulen takaisin, alkaa hurja peittojen heiluttelu :D Ens keskiviikon tienoolla pitäis ovulaation ilmaantua! Eli enää viikko siihenkin, HUI!!! :) (IHANAAA!!!)
Tsemppiä kaikille piinaviikkolaisille, ja jaksamista petipuuhailijoille :D Erityistä jaksamista vielä myös niille, jotka jakavat mun kanssa tän yritysalotusodottamisen tuskan!! :D
Hauskaa pikkuluauantaita kaikille!
.:Narsku:. kp 5/26-27
Kiitos vastauksesta Naranja!
Toisinsanoen taitaa siis tässä viikonloppuna olla se kiinnitymisen aika.. voi kumpa näin kävisikin :)
Saanko vielä kysyä että mihin olet erikoistunut? Ei tarvitse vastata jos tuntuu et liian henk.koht kysymys täällä palstalla :)
Ajattelin vain että varmasti hyvin mielenkiintoista opiskella samaan aikaan ihmisen kehitykseen liittyviä asioita ja kuumeilla..
hieman tarkennusta löysin tuohon Amber04 kysymykseen munasolujen loppumisesta (josta olen tosin varma että niitä on sulla vielä yllin ja kyllin:) PESU:n sivuilta :
" Naisen munasarjoissa on ensimmäisen kuukautisvuodon aikaan noin 400.000 munasolua.
Näistä ainoastaan noin 400 kypsyy ja irtoaa sukukypsän iän aikana ja 1.000 munasolua kuukaudessa menee hukkaan munasarjoissa.
Viimeinen munasolu irtoaa noin 50 vuoden iässä. Kun munarakkuloita ja munasoluja ei enää ole munasarjoissa jäljellä, alkaa menopaussi, eli kuukautisvuodot lakkaavat eikä kohdun limakalvoa rakentavaa estrogeenia enää muodostu"
Aika huima määrä niitä siis on, mutta menee niitä kyllä kuukausittainkin paljon (1000kpl) taivaan tuuliin..
Ihmeellisesti on meidät naiset luotu!
mammmaa yk1 dpo3
Käytiin äsken koiran kanssa tunnin kävelylenkillä, joten nyt voin hyvillä mielin olla koneella vaikka koko päivän :) Ihana kun aurinko edes pikkaisen paistaa välillä!
Testihalut olis nyt aika kovat.. Jotenkin haluais hoitaa sen pois alta ennen pääsiäistä! Eli jos olis nega, vois sitten pääsiäisenä ihan huoletta ottaa jotakin alkoholipitoista. Ilman testaamista en taida viitsiä ottaa. Mutta pitäisi nyt vain malttaa odotella vielä muutama päivä. Jos sitten maanantaina vasta testaisi ja viettäisi raittiin pääsiäisen ;)
Minkäänlaisia oireita ei ole. Ei enää edes niitä maha- ja selkäkipuja.
Annu_81, kp 23/27-29, yk 2
Piinaviikko tosiaan....Koitan täällä pitää pään kylmänä etten miettis asioita liikaa. Niinkun muutkin on oireita miettinny, niin on täälläkin sama tilanne. Oksettaa ja alavatsaan painaa, tissejä vihloo yms. Mutta tänään tuli jotain uutta, nimittäin kahvi maistuu ihan kauheelle. Mahdoinko sitten keittää huonot sumpit vai mistä johtuu. En tiedä. Jollei perjantaina näy punasta niin la/su sitten varmaan testailen. Nyt kp on 27/28.
Noita oireita tulee nyt arvailtua, mutta pieleen on menny ennenkin. Marraskuussa kun otettiin hormonikierukka pois niin joulukuussa ajattelin jo että oon tullu " vahingossa" raskaaksi kun oli oireita niin paljon. Mutta hormoonithan ne vaan teki tepposen. Ja onhan tuota oksetusta aina vähän ennen kuukautisia. Esikoisen aikaan vaan muistan kuinka paha olo alkoi jo ennen plussausta, en vaan osannu tunnistaa oireita. Eli parempi kai kun ei ajatteliskaan asiaa vähän aikaa, ettei tädin tuleminen viivästy.
Onneks lähdetään sukuloimaan perjantaina niin jos se veis huomion muualle. Tää vauvasivujen tonkeminen ei kyllä yhtään auta asiaa:)!!!
Pääsiäisostokset on tehty, vielä kun sais siivottua. No, siinähän sitä tekemistä riittääkin!
Eikun hyvää pääsiäistä kaikille, kirjottelen sitten jos testaukseen on aihetta:)
Jospa sitä tänne tulis jännäileen onko tulossa toinen joulutonttu vai mennäänkö sitten tammikuisiin. Vuodelle 2009 oli alunperin tarkoitus tähdätä mutta jos nyt on tullakseen tälle vuodelle niin sitten tulee. Nyt kp 9/?? yk 1. Kiertopäivät voi olla 28-88 joten oviksen laskeminen ei oikein onnistu joten täytyy vain oireita " kuunnella" . Mahdollinen la osuis 16.12 paikkeille eli ennen joulua.
Yritetään pitää rytminä joka 3. päivä peittoja heilutellen ja jos ei ala onnistumaan niin sitten tihennetään. No nyt täytyy keskittyä tähän kiertoon pituudesta riippumatta.
kolmas-09 kp 9/?? yk 1
Taidan siirtyä tänne teidän pinoon. Joka päivä kuulumisianne luen, vaikken aina kirjoittelekaan. Aikaa ei yleensä paljoakaan ole iltaisin olla koneen edessä. Tänään on hieman enemmän aikaa kun esikoinen on kuumeessa ja hoidan häntä kotona. Normaalisti olen tähän aikaan päivästä töissä. Kovasti toivomme perheeseemme vauvaa...välillä taidan stressata jo hieman liikaakin kun vauvaa ei kuulu vielä. Ja tietty mielessä on vielä alkuvuoden km!! =( Toivottavasti vielä tulisin raskaaksi ja saisin vauvan syliini. Samaa toivon myös teille muille kuumeilijoille!! TSEMPPIÄ!!
Jatkan kirjoittelua myöhemmin....
kp5/24-26 yk3 (nollattu km:n jälkeen)
Jos vihdoin minäkin tänne kirjoittelisin. Tipuin tuolta marraskuisista, vaikka olin taas niin varma raskaudestani. Pms-oireet ne taitavat vaan tehdä kepposiaan mulle. Oksentelin aamuisin, alaselkää särki, maitoa tuli rinnoista ja rinnat olivat VALTAVAN kipeät. Noh, eipähän tosiaan tarvitse enää oireita tuijottaa. Vähän huolettaa tuo maidon tuleminen. Jos se tarkoittaakin, että se joku(?) hormoni, minkä nimeä en muista, on koholla ja vaikeuttaa raskaaksi tuloa??? Entä voikohan pitkä luteaalivaihe olla haitallinen? Bongasin tikuilla oviksen kp10 jo ja menkat alkoivat vasta kp34. Selvät oireetkin oviksesta kipuineen ja limoineen olivat tuolloin.
Nyt nostin Raskaus multi-tabseja yhdestä kahteen tablettiin päivässä ja ostin taas greippimehua. Jos taas uuteen yritykseen, vaikka negan jälkeen tuntuikin, ettei enää. On tämä jotenkin niin rankkaa henkisesti. Aina tippuu korkealta ja kovaa. Luulen kyllä, että mulle on tarkoitettu tammikuulle taas vauva(toivottavasti edes silloin) kun kaksi pienintä ovat myös tammikuun lapsia:). Mutta olisipa joululahja ihana...
viidenmutsi yk4 kp5/21-34
Käynpäs minäkin kirjoittamassa kuulumiseni. Nyt meillä on ovulaatioaika joten tänään petiä möyhittiin, ennen kuin mies karkasi töihin. Toivottavasti jaksaa vielä tänään tai huomenna uudestaan ottaa. Tänään on tuntunut ovulaatio oireitakin. =) Toivoisimme kovasti tyttöä, sellaista prinsessaa. Ennestään kun on kaksi poikaa. Nyt vaan toivotaan parasta!
Paljon plussatuulia kaikille!
annu_81: Olit tuolla edellisen viikon pinossa kyselly siitä Herne-kirjasta :) En oo kauheesti sitä vielä ehtiny lukeen, mutta sen mitä oon lukenu, ni ihan mielenkiintonen on ollut kyllä! Sanotaanko, että ei siitä mulle henkilökohtasesti oo tullu sellasta " addiktiokirjaa" , et pitäis joka hetki olla sitä lukemassa (ku joidenkin kirjojen kanssa niin käy :), mutta tosiaan ihan mainio :) Enkä tosiaan oo viä päässy muistaakseni ku raskauden ekan kolmanneksen loppuun, eli paljon on vielä edessä! :P Mutta sullahan muuten on hyvinkin jännät ajat meneillään! Koita jaksaa ootella viikonlopun yli vaan, sitten on maanantaina jännät paikat ;) Mut jos nyt järkky testauspakko tulee, ni laita tuulemaan vaan! Ei se pahaakaan tee!
Mammmaa: No voinhan mä sen " suuntauksen" täällä sanoa, jos joku mut tunnistaa, ni on kyllä jo tunnistanu, ku asuinpaikkakin näkyy ja ikä ja kaikki :D Eli kätilöksi opiskelen. Täytyy kyllä myöntää, että välillä on vähän hassua, kun tarttis olla niin ammatillinen, ja silti kuumeilee ja hössöttää itte. Aina pitäis aatella, et " sitten kun olen kätilö" , mutta ajattelenkin " sitten kun oon äiti" :D Heh! Nooh, eiköhän se ammatti-identiteetti sitten harjoituksen myötä kartu! Nyt takana vasta teoriaa. Mutta eniten tosiaan pelottaa se, kun (toivottavasti) joskus sitten on raskaana ja on niin tietoinen kaikenlaisista asioista liittyen sikiöön ja sen vointiin. Sitä varmaan ressaa kaikesta pienestäkin sitten... Tai sit ei :D Kuka tietää, sen näkee sitten joskus!
hhansen: Huh! Kyllä sun tekstis kovinkin oireiselta kuulostaa :D Voi hitto, tulis jo viikonloppu, niin kuulis kuinka sun on käyny - ja toivottavasti sais myös laittaa meijän pinon ensimmäisen plussan tonne esittelypinoon ;) No joo, ei paineita ♥
Kaikille uusille tervetukiaistoivotuksia paljon!! Käykäähän laittamassa tietojanne tuonne esittelypinoon, ni päivittelen teijät " virallisesti" meijän kyytiin :)
[b][color=SpringGreen]OIKEIN HAUSKAA PÄÄSIÄISTÄ KAIKILLE![/b][/color]
.:Naranja:.
...niitä tervetuLiaistoivotuksia oli tarkoitus jaella, eikä mitään tukiaisia :)
.:Nar:.
Kiva kun olitte vastannut mulle vaikka niin tyhmiä pohdin, no ehkä ne mun munasolut ei nyt sit ihan vielä ole kaikki valunu hukkaan juu jos niitä ihan noin paljon sentään on alkujaan ollu ;)
Mitenköhän toi luteaalivaihe (onkohan edes oikea termi?), kun tänään on tuntunu noita nippailuja ja juilaisuja, kp15, ja kierto on nyt muutaman viime kerran ollut vain 26, että onkohan tossa kiinnittymisaikaa tarpeeksi lainkaan? Eli jos vaikka tänään ovuloin ja onnistuis siittiön löytää perille (tossa kohta kunhan esikoinen nukahtaa, heh kun teitä varmaan kiinnostaakin, heh hee), niin tyhmä kysymykseni kuuluukin:
hedelmöittyisinkö siis tänään yöllä heti jo eli kp15 ja jääkö siinä sitten kiinnittymisaikaa 11dpo vai 12dpo jos täti tulisi kp27 eli kierto olisi taas vain sen 26? Onko edes riittävä aika tarrata kiinni vai vuotaako ulos väistämättä? Oon mä kyllä yks kun vaikka mitä nippeleitä pyörittelen mielessäni...
Muta positiivista on, että nyt on ollu niitä limoja jonkunlaisia edes ja tänään töissä tosiaan nippaili siihen malliin tonne alas oikealle että oisko ovis, tarkoittaako tuo kipuilu mahdollisesti että tänään irtoaa vai huomenna kun tänään päivän nippaili vai oliko eilen kun irtosi munasolu?
Siis eihän sitä voi kukaan tietenkään ihan tietämällä tietää, mutta onko tosta jotain ns faktaa tiedättekö että onko kipuilupäivä ovulointipäivä ja onko tärppi tänään hyvä vai huomenna, suhteessa nippailuihin? Riittäiskö eilinen ;)?
No, tossa taas jos joku tietää noista enempi, kiitos :)
Vaihteeksi iloisena ja toiveikkaana, amber kp15/26-30 yk6
Tuolta marraskuisista tänne pärähdin eilen tädin myötä. Vieläkin on kettuuntunut olo tädin alkamisesta.
Nyt töissä ja kohta tulee asiakkaaksi 10kk ikäinen lapsikainen ja pitäsi jaksaa tsempata.
T:Vacsuli, kp 2/28-40, yk6
Vaikka monihan teistä on kuumeillut jo tuolla marraskuisissa (ja paljon aiemminkin), joten toivon teille kovasti tärppionnea! Olisi hienoa palkita pitkä, tai lyhyempikin odotus ihanaakin ihanammalla joululahjalla.
Naranja: Sulle mun on pitäny kommentoida jo aiemmin mut aina se on jäänyt ja jäänyt.... Jossain vaiheessa kirjottelit (en muista oliko täällä vai vauvatoiveet -09:ssä..) koulustasi, ja miten pännii kun asiat ei ihan pelaa siellä. Mulla myös kokemusta samasta koulusta, eri alalta kylläkin:) Mutta voin kyllä sun mielipiteet jakaa, todellakn! Ei siellä turhan hyvin toimi tuo esim opettajien korvaaminen, jos joku on poissa (tunnit peruttiin eikä välttämät edes ilmoitettu kuin samana aamuna nettiin, kuka niitä lukee!!), saati sitten että kaikilla opetusta antavilla olis ammattitaito kohdallaan.. Se oli mun alalla todella ongelma. Nyt siis vaihdoin alaa, ja täysin uutta ja eri oppilaitoksessa opiskelen. Tunnistus" pelossa" en uskalla kauheesti kertoa:) Mut aika lähekkäin kyl asutaan! :)) Ja on kyllä ihana ala mitä sä opiskelet<3
hhansen taisi olla se joka olisi ekana testaamassa... Anteeks nyt jos muistan ihan väärin! Mutta iiks miten jännää!! Maanantaihin odotat?? Jos testataat aiemmin jo niin kerro, kerro heti sit!! :)) plussaonnea sinulle, ja kaikille muillekin joilla testausajat jo lähenevät+++++++++++++++++++++++++++++++++++++
).( <- oliskin noin hoikka:DD
Mä alan olemaan jo pahemman sortin luulotautinen! Ja nyt kirjoitan koko ajan kaiken mahdollisen väärin... kiva korjailla... Mut istun kannettavan kanssa sängyssä, kun tänään alkoi loma!!! Voi miten ihana tällainen pienkin hengähdystauko, pidennetty viikonloppu! Tuntuu aivan mahtavalta, varsinkin kun ulkona paistaa aurinko!!! :) Tänään heti aamulla kuvittelin, että oli jotenki enemmän pissahätä kun yleensä. No, illalla join hirveesti vettä ja limua (Fantaa on mukamas tehny kauheesti mieli viime päivät, niin varmaan..) joten siks täytyi ravata vessas kerran yöllä, seiskan aikaan ja nyt yhdeksältä. Ja eilen mukamas jäätelöhimo...söin puoli litraa suklaajätskiä yhdeltä istumalta, yleensä en tykkää jäätelöstä yhtään. Joo... kyl ihminen tarpeeks toivomalla kehittää itselleen vaikka minkälaisen vaivan! :D Yritän nyt siis unohtaa koko asian, ei tosin meinaa onnistua, ainakaan täällä pyöriessä.
Iloista loman alkua kaikille!!
tikru. kp20/27-30 dpo5 yk1
No nyt on sitten olo vielä kamalampi... Kurkku on entistä kipeämpi ja lämpöäkin on. Ja pienempi pojista oli yöllä kuumeessa. :( Eli sairastaessa taitaa pääsiäinen mennä.
Oireita ei pahemmin ole... Tai no ne normaalit: rinnat arat ja alavatsalla kohdun puolella tuntuu jotain painontunnetta, mutta myös välillä arkuutta. Ja ihan kun välillä sellaista " pulputusta" myös. En ole varma. Nyt on vähän vaieka mittailla aamulämpöä kunon muutenkin kipeä.
Viime yönä näin muuten unen, että synnytin kolmannen pojan, mutta se menikin serkulleni... Outoa.
Aurinkoista torstaita! =)
Kurjaa lukea täältä, kun tuntuu, että niin monet on yrittäneet kauan tuloksetta..:/ Heille kovasti onnea plussaukseen!! Ja tietysti kaikille muillekin!:) Sitä vaan niin kovasti toivoo, että tärppäisi nopeasti (niinkuin itse kukin), on ollut tarpeeksi odottamista jo tässä yrityksen aloituksessa.
Minä täällä oikein odottelen noita menkkoja alkavaksi, että ensimmäinen yk voisi alkaa.. Toivottavasti huomenna sitten, tänään jo odotin, mutta eipä kuulu!
Tikrulle sen verran, että voin niin kuvitella olevani itse samanlainen hehkuttaja ja kaiken maailman oireiden miettijä sitten, kun päästään yrittämään!!:D Kaipa se kuuluu tähän hommaan ja minusta on ainakin kiva lueskella muiden tuntemuksia, joten hehkuta pois vaan.
Ihanaa, kun tällä viikolla olisi enää 2 työpäivää ja sitten4 vapaata!! Viikonloppuna voisi tehdä jotain hyvää ruokaa ja vaan lepäillä kotosalla..:)
Leppoisaa viikon jatkoa kaikille haaveilijoille ja kovasti plussaonnea!!<3