* Joulukuun tähtöset - viikko 12 *
Hyvää huomenta tyttäret! :) Minä taas höpöttelen viikon ainoat höpöttelyni tänne :D Tai ei se oo sanottua, mutta oon mä kyllä harvinaisen vähäsananinen täällä ollut... Hyi minua! Ehkä siksi, kun on ollut jotenkin niin " tylsä vaihe" tän vauva-asian kannalta. Eli viime viikkon oottelin vaan tätiä kylään, ja lauantaina se saapuikin (päivän ajoissa), mikä sitten siirsi myös oletettua ovulaatioajankohtaa ja laskuri-la:ta yhden päivän aikaisemmaksi - hyvä niin! :) Nyt sitten vaan kovasti täällä odotellaan tädin vierailun päättymistä! Peitot alkaa viuhua tossa viikon päästä - IHANAA :D
Täällä niin moni piinailee, ja osa saa tikutella plussaa (huom! vain ja ainoastaan plussaa:) jo tällä viikolla!! Se on mahtavaa! Toivottavasti tulee oikein kunnon sade! ;) Tossa kun päivittelin tota meijän esittelypinoa, niin tajusin, että kyllä meitä jo aikamoinen joukko on kasassa - joka viikko saa jännittää jonkun puolesta :)
Mutta ei mulla kummempia nyt tähän aamuun, aivan hirveästi tsemppiä kaikille siihen tilanteeseen missä kukin nyt on! :) Pidetään päät kylminä!
Hyvää maanantaita (niin hyvää ku maanantai koskaan nyt voi olla..) kaikille tasapuolisesti!
Toivottelee,
.:Naranja:.
Kommentit (68)
Minäkin muistelen, että nuo terot maksoi jotain kympin luokkaa, 3 kk:n paketti.
ON: Huono olo oli vielä perjantaina, mutta eilen ei enää. Nyt on pikkuisen mahaan koskenut, varmaan se täti olisi sieltä nyt tulossa. Tervetuloa vaan, niin pääsen aloittamaan sen greippimehun juomisen :)
Annu_81, kp 27/27-29, yk 2
Annihelen@: kiitos tiedoista!!! Epäilen itselläni, että ovuloinko ollenkaan ja kierrotkin ovat heitelleet nyt.
Kyllä sen verran juilii jo, että täti on saapumassa.... :(
-fatmama, kohta yk11-
Onnittelut hhansen ja j4nni plussista :) Hienoa!
Ja kohtahan muillakin testaamista edessä!!
Joko Jaffa76 on testannut? Tulehan kertomaan....
Omaan napaan ei kummempia.Onneksi oli Pääsiäisen aikaan vieraita ja kaikenlaista puuhaa, niin tädin vierailu ei kovasti harmittanut, vaikka nyt kyllä alkaa pahasti näyttämääm, ettei tämä mahdollinen tuleva kakkonenkaan kovin helposti ala :(
Tsemppiä kaikille ja Pääsiäisen jatkoja!
t.HOPE-a kp 3/26-28 yk 6
Juu mullahan tuo LA siirtyy jonnekin tuonne marraskuun loppuun..:) Sittenhän sen tietää tarkemmin, kun joku sen määrittelee.
T: J4nni rv 4+4, heh pitkällä ollaan
Heippa! Tipuinpa sitten minäkin tähän joulukuisten pinoon. Täti tuli eilen pääsiäisen kunniaksi. Oli jo helpotus, kun olin odotellut tätiä/plussaa keskenmenon jälkeen jo 41 päivää. Hyvä, että jotain edes tapahtuu kropassa. (Paitsi että totta kai se toinen vaihtoehto olisi ollut se mieluisempi.) Mutta ainakin ensi viikolla alkava lomareissu ei nyt mene pieleen jännäilyn tai kesken loman yllättävän tädin takia ja ovisaikakin ajoittuu sinne lämpimään! Toiveissa on hyvä elää. Itse asiassa kaksi edellistä lapsokaista on saaneet alkunsa etelän lomareissussa (siis ihan oman miehen kanssa, hih!) joten kai sillä rentoutumisella ja auringolla on vaikutuksensa?
Oikein plussarikasta aikaa kaikille, toivottavasti me kaikki saadaan ne ihanista ihanimmat joululahjat!
Ja oikein tuhannesti onnea hhansen ja J4nni!
Tinttana
Onnea plussista! Kivaa!
En nyt ihan vielä liity joukon jatkoksi, ehkä huomenna :)
Maalta mekin tultiin, menkkojen piti alkaa eilen. Ei näkynyt, huomenna testaan aamulla. Vaikka olenkin mielestäni " satavarmasti" raskaana. Ei tätä oloa voi mihinkään sekoittaa, kroppaan jäänyt kyllä muistijälki kahdesta aikaisemmasta raskaudesta ja miltä se tuntui :) Kuvottanut on viime torstaista asti ja menkkakivut jyllänneet vaikka vaan vähän punertavaa vuotoa tullut.
Mutta maltan nyt vielä tuon testaamisen, huomenna aamulla testaan.
T. Jaffa kp 28/26 tai rv 4+0 :)
hienoa kun vihdoinkin alkaa plussia tulemaan :)
Itse olen odotellut tosiaan kuukautisia tässä.. viimeisen terolutin otin tiistaina ja lääkäri sanoi että neljä päivää sen jälkeen kuukautiset alkaa. Mulla ei ole mitään kuukautisoireita, mutta oikea nänni on kipeytynyt niinkuin parissa kierrossa aikaisemminkin. Kauanko on hyvä odottaa ennenkuin kysyy lääkäriltä että missä vika kun kuukautiset eivät alkaneetkaan?
Mun ei pitänyt lainkaan ovuloida tässä kierrossa ja maanantaina oli pieni ovisolo, mutta ei mitenkään selvä.. testannut en ole kun en usko plussaan tässä kierrossa yhtään..
Onko siis vinkkejä muilta teroluteja käyttäneiltä?
Tarrasukkia ja vauvaliimaa oikein rutkasti molemmille mukaan!!! Onpa ihanaa kun saadaan akat plussat joulukuisiin!!! hmm... minnekäs teidän la:t nyt sijoittuu? J4nnillä ainakin muuttuu aikaisemmaks:)
Oon niin iloinen teidän puolesta! Toivottavasti kaikki menee hyvin. Teillä molemmilla on varmasti ikimuistoinen ja paras pääsiäinen ikinä:)
Halaukset ja auringonpaistetta,
tikru.