Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harrastin elämäni ensimmäistä kertaa seksiä kahden miehen kanssa samaan aikaan. Ihan mieletöntä, olen ihan hulluna vieläkin.

Vierailija
16.03.2008 |

Millä nyt enää riittääkään yksi mies?

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä ihminenkään ole mitenkään erityisen yksiavioinen, on pettämistä ja monissa kulttuureissa haaremeita jne. Ja wanhoina hywinä aikoina naiset usein naitettiin alle 15 v jollekin kenen kanssa suku halusi tehdä bisnestä, maanomistajilla oli usein ns. ensimmäisen yön oikeus kun joku alaisista meni naimisiin, antiikin Kreikassa miesten välisen rakkauden katsottiin olevan ainoaa oikeaa, puhumattakaan roomalaisten orgioista jne., eli kyllä ennenkin on seksin kanssa osattu pelata.

Vierailija
42/76 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tehnyt samoin mutta myös niin että penis molemmissa pimpassa ja kakkosessa.

Mies selällään ja ratsastin päällä ja sitten toinen mies työntyi takaapäin minuun. Ei onnettomuuksia eikä tauteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni lisäksi se toinen kumppani on ollut ongelmana löytää. Ja ajattelen myös sitä tunnepuolta. Ja jos se tuleekin tavaksi.?

Nyt asia on ratkaistu samalla sauva peppuun-menetelmällä. Hyvät täyttävät vibat tästäkin olen saanut.

Vierailija
44/76 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka joku oikeasti voi olla noin eläimellinen? Miksi mikään ei riitä? Hoitoa tarvitsee tuollaiset nymfomaanit!

Vierailija
45/76 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sinä ?

Vierailija
46/76 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

no jos seksillä on osattu pelata, ei se perverssiydestä normaalia tee

Vierailija
47/76 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Te olette rikottuja ihmisiä, särkyneitä sisältä ja se näkyy/tulee näkymään erilaisena pahoinvointina.

Ihmistä ei ole tarkoitettu jaeltavaksi tuolla tavoin. Tämä maailma on sairas, kun kannustaa ihmisiä rikkomaan itsensä.

Vierailija
48/76 |
16.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on koti-uskonto-isänmaa-oppi joka näin opettaa. Jotta pysyy ihmiset ruodussa ja talous hallussa. IHminen on muuttunut yksiavioiseksi ryhtyessään omistamaan, voidakseen kontrolloida omaisuutensa siirtymisen vain biologisille jälkeläisilleen.

Eikä tuossa munkaan mielestä ole mitään sairasta. Päin vastoin täytyy olla sinut itsensä ja muiden kanssa, jotta olisi rohkeutta heittäytyä tuollaiseen kokemukseen. ja jos nyt ajattelee että kysymyksessä on lihallinen nautinto (ihan samaa tasoa kun av-mamma joka läiskii naamariin 2 marabou-levyä samalla kertaa) niin kukaanhan ei tuosta kärsi, päinvastoin osaavat tuottaa toisilleen nautintoa. MInusta tuo edellyttää rohkeutta ja luottamusta toisin kuin niiden kahden suklaalevyn mättö. Varmaan hurja kokemus muistella kiikkustuolissa. Itse en ole rohjennut- ainakaan vielä.

Vierailija
49/76 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Seksiä ei voi olla ilman rakkautta, täydellistä luottamusta ja kunnioittamista.

Mutta sehän on jokaisen oma asia, jos haluaa luntun maineen. (ja sama koskee myös miehiä!)

Vierailija
50/76 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ikinä kyllä kokeilisi

Vierailija
51/76 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

c

Vierailija
52/76 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sitä yksikin maistuu vielä ihan hyvin, mutta sen kyllä sanon että jos tilaisuus tulisi, niin uudestaan ottaisin! :) Tosin eipä taida tulla kun en miestäni halua pettää, eikä tämä halua toista miestä sänkyynsä. :/

Vierailija
53/76 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jota saa panna monta jätkää kerralla. Näistä helpoista tapauksista tieto leviää äkkiä.

Kohta varmaan on tyrkyllä 4 kimppaa ja 5 mukavaa.

Vierailija
54/76 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulosti kyllä tosi vastenmieliseltä se yhden selostus siitä kuinka istuu itse miehen päällä ja toinen panee takaa. Pelkkä ajatuskin yököttää.

Vierailija
55/76 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

jota saa panna monta jätkää kerralla. Näistä helpoista tapauksista tieto leviää äkkiä.

Kohta varmaan on tyrkyllä 4 kimppaa ja 5 mukavaa.

Mielestäni tässä ap oli saavana, oli järjestänyt itselleen tuplahauskaa. Ei hän ole uhri jota jotkut miehet vaan tulee ykskaks panemaan kun on " helppo nainen" .

Rohkea nykyaikainen nainen ei ole miehen alistama, avioseksiä velvollisuudesta antava vaimo. Nainen voi metsästää miestä, hakea sopivaa seksikumppania itselleen jos siltä tuntuu.

Vierailija
56/76 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei ihmisen kuulu harrastaa kahden miehen kanssa seksiä SAMAAN aikaan. Ihminen on yksiavioinen ja tuollainen yltiöpäinen sekstailu on lähinnä eläimellistä ja hyvin sivistymättömän ihmisen touhuja. Seksi on kaunis asia vain, jos siinä on rakkauttakin mukana :)

Mutta harrastakaa te eläimet mitä haluatte, omapahan on maailmanne. Toivottavasti teillä ei ole lapsia!

Ihminen on eläin ja voi käyttäytyä eläimellisesti. Hienoa kun liika " sivistys" ei aiheuta turhia estoja:)

Vierailija
57/76 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka ei anna vaan pitää hauskaa.

Jutut leviää kuitenkin.

Mutta jokainen ottaa itse riskin olla kaupungin kuuluisin patja.

Vierailija
58/76 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksiavioisuutta esiintyy lähinnä lintujen joukossa.

Vierailija
59/76 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsee itsenäisten(?) nykynaisten suusta. Seksistä saa nauttia, tai vaihtoehtoisesti sitä voi pitää avioliittoon kuuluvana pakkopullana, jota nysvätään pimeässä peiton alla. Huoran maineeseen tuskin ryhmäseksillä pääsee, maineeseen kylläkin :D Kyllä se kummasti kohottaa itsetuntoa ja -luottamusta, ainakin omalla kohdallani. Kukin tyylillään. Itse olen tekemisistäni suorastaan ylpeä, nauttinut olen joka hetkestä, olipa yksin, kaksin tai kolmin.

Vierailija
60/76 |
17.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se että kaksi miestä panee yhtäaikaa? Siis oikeastiko joku luulee sitten olevansa muita himottavampi tuon takia? Eiköhän kyse ole siitä että sattuu olemaan yksi harvoista jotka tuohon suostuisivat ja monet miehet nyt panee ketä vaan.