Harrastin elämäni ensimmäistä kertaa seksiä kahden miehen kanssa samaan aikaan. Ihan mieletöntä, olen ihan hulluna vieläkin.
Millä nyt enää riittääkään yksi mies?
Kommentit (76)
Fletch:
Toki myös kaksi miestä ja nainen on toimivampi, jos miehet kykenevät edes koskemaan toisiinsa, mutta tietysti joku nainen voi tykätä enemmän siitä, että molempien 100 % huomio on hänessä. Mutta niin tai näin, ryhmäseksissä on melkeinpä todennäköisempää saada jonkun polvi tai kyynärpää arkaan paikkaan, kipeyttää niskansa, venäyttää koipensa tai saada muita vastaavia taisteluvammoja, kuin päästä kokemaan harmoonista ja sujuvaa rakastelua.
Siinä on myös se hyväpuoli että alimmaista voi suudella samalla ja toinen voi pyörittää tai nuolla rinnanpäitä ja toinen hieroa klitorista vielä samalla:) Neljä kättä, kaksi kieltä ja kaksi penistä vain sun kimpussa, tekemässä sut hulluksi himosta:)
T. se joka saanut kahta
Ryhmäseksissä niitä kolisevia ruumiinosia on vain enemmän ja ihan fyysinen ulottuvuus on oikeasti hankalampaa. Kun siihen lisätään se, että poislukien kolmen kimpoissa elävät, ihmiset ovat yleensä vähemmän tottuneita ryhmätempauksiin, niin pelkkä kokemattomuus aikaansaa näitä edellä mainittuja kolhuja.
En minä yritä väittää, että kahdenvälinen seksi olisi automaattisesti parempaa, mutta jos kimppakokeiluja jatkaa, niin ikävä kyllä eri tavalla hankalia kokemuksia tulee todennäköisesti olemaan enemmän kuin kahdenvälisessä seksissä.
Vierailija:
Eikös sitä voi ihan kolista kaksinkin? Viimeksi piereskelin miehen nokkaan, kun laukesin samalla kun antoi suuseksiä. Tosi harmonista...
pillussa. Eihän siinä voi olla koko ajan kondomia laittamassa tai jotain elmukellua pillun ympärille, vai??? Nykyään hiv:it sun muut on arkipäivää, joten mä olisin ainakin aika tarkka kondomin kanssa, vaikka ap:n touhu kuullostaakin kiinnostavalta ja kiihottavalta. Oma terveys ennenkaikkea!
Suihin otin paljaaltaan mutta käytettiin kumia yhdynnöissä ja sen kanssa olikin sitten säheltämistä, niitä meni kymmeniä. Onneksi sentään pysyi järki päässä himoista huolimatta. Muuten tänään olisi toiset tunnelmat. ap
pillussa. Eihän siinä voi olla koko ajan kondomia laittamassa tai jotain elmukellua pillun ympärille, vai??? Nykyään hiv:it sun muut on arkipäivää, joten mä olisin ainakin aika tarkka kondomin kanssa, vaikka ap:n touhu kuullostaakin kiinnostavalta ja kiihottavalta. Oma terveys ennenkaikkea!
[/quote]
Kieltäydyin, koska siinä oli kolme liikaa. Nämä olivat komeita parikymppisiä miehiä, mutta en tainnut olla niin villillä päällä.
Ne olivat fantastisen hienoja hetkiä kahden urheilija nuorukaisen käsittelyssä. Silloin opin saaman orkkuja myös peppuseksissä.
Kaiken a ja o on luottamus näissä jutuissa. Nykyiselleni en edes uskaltaisi kertoa näistä kokemuksistani, koska hän on melko vanhoillinen ajatuksissaan.
Te olette rikottuja ihmisiä, särkyneitä sisältä ja se näkyy/tulee näkymään erilaisena pahoinvointina.
Ihmistä ei ole tarkoitettu jaeltavaksi tuolla tavoin. Tämä maailma on sairas, kun kannustaa ihmisiä rikkomaan itsensä.
esim huuliherppes, afta, saati sitten muita sukupuolitauteja ja hiv on kuolemantauti. Suuseksissä pelkään taas saavani suuhun jotain virusta esim haavaumia tai herppeksen. joten taidan kallistua yhteen kumppaniin vaikka kuulosti kiihottavalta
oli ihan kivaa.
olishan se kiva kokeilla myös toista naista ja miestä,mut hyvä se on kahden miehenkin kanssa,koska naisesta kylää riittää kahdelle miehelle varmemmin kuin miehestä kahdelle naiselle..tosin naisista on myös paljon iloa toisilleen.
Vierailija:
että vaikka en itse ehkä uskaltaisi/kehtaisi moiseen ryhtyä, niin täällä on jotkut kommentit kuin suoraa puritaanien oppikirjasta:.
Sulla on molemmat kädet vapaana, peppu (ai niin, siitä et tykkää) ja yks voi pistää rintojen väliinkin.
seksiä rakastamansa YHDEN miehen kanssa? Itse en ainakaan kykenisi olemaan kahden kanssa samaan aikaan ellen sitten sattuisi syystä tai toisesta rakastamaan heitä molempia, mikä on aika heikko todennäköisyys....
Kyllähän se miehille varmaan passaa, että akka makaa haarat levällään ja JAKAA molemmista rei' istä!
Seksiä ei voi olla ilman rakkautta, täydellistä luottamusta ja kunnioittamista.
Mutta sehän on jokaisen oma asia, jos haluaa luntun maineen. (ja sama koskee myös miehiä!)
Toki myös kaksi miestä ja nainen on toimivampi, jos miehet kykenevät edes koskemaan toisiinsa, mutta tietysti joku nainen voi tykätä enemmän siitä, että molempien 100 % huomio on hänessä. Mutta niin tai näin, ryhmäseksissä on melkeinpä todennäköisempää saada jonkun polvi tai kyynärpää arkaan paikkaan, kipeyttää niskansa, venäyttää koipensa tai saada muita vastaavia taisteluvammoja, kuin päästä kokemaan harmoonista ja sujuvaa rakastelua.
Vierailija: