Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mitä arvokamaa/merkkituotteita olet heittänyt roskiin? Minne kandee tulla penkomaan?
27.11.2008 |
Mä en ole kyllä koskaan mitään, mutta ahkerasti kyllä kuskaan kotiin jätekatoksista mm. Lundian hyllyjä, merkkilastenvaatteita..
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
et olisi yksin :D
Aina kun siellä asuessa vei roskat roskikseen niin oli naapurin rouva odottelemassa päivän saalista x) Ja itse en kyllä roskiin laittanut juurikaan muuta kuin esim. tyhjiä paperipusseja jne.. Missä siellä myytiin ruokaa ja oikeastaan kaikkea. Asuin vieläpä semmoisella hienostoalueella siellä! Kun muutin pois sieltä niin jätin katokseen, roskasäiliön viereen mm. kenkiä ymn hyväkuntoista tavaraa mitä saan kyllä ostettua, oleppas hyvä naapurin mummeli vaan :D