Lue keskustelun säännöt.
Kuinka usein biletät omien ystäviesi kanssa? Entä miehesi?
Kommentit (5)
eikä mieskään
käyn yksin kauneushoitolassa, thats all
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
meillä on yhteiset ystävät, yleensä käydään samaan aikaan.
Mä olen jo kasvanut ulos biletysiästä... eikä baarissakaan niin hauskaa ole.
Paljon mukavmpaa kokoontua jonkun luona, saunoa ja syödä hyvin, ottaa skumppaa ja jutella. Ja sit kotiin.
tanssimista!! Olen yli 30v eikä meno himmaa vielä yhtään. Tietty kun lapsi oli vauva niin olin kotona.
Mies lähtee yleensä mukaan.