Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En voisi ikinä ihastua mieheen, joka ei hallitse raha-asioitaan.

Vierailija
14.03.2008 |

Vaikka olis miten ihana mies muulla tavoin, niin kyvyttömyys hoitaa omat raha-asiansa kunnialla (ilman mitään perintäkirjeitä tai ulosottovelkoja) on kyllä sellainen asia, mitä en pystyisi sulattamaan. Mites teillä muilla?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootte olleet suhteessa jo pari vuotta, ennen kuin se paljastuu sulle.

Ei, itselläni ei ole edes kokemusta. Hoidan itse meidän perheen raha-asiat. Mutt aolen kuullut tarinoita.

Vierailija
2/6 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sikäli en pitkän päälle rakastamaankaan. Ja kai se nyt jotenkin näkyy, elääkö varojen mukaan. Kai se kuluttaminen siellä kotona kuitenkin näkyisi tavarana tai muuten sellaisena tuhlaamisena, mihin toisella ei voisi olla varaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mitään vakavampaa sellaisen kanssa en minäkään voisi kuvitella. Ei osoita vastuullisuutta.

Vierailija
4/6 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ihastumisvaiheessa. Mun mieheni on huono rahan käsittelijä ja se tuli ilmi monta, monta vuotta seurustelun aloituksen jälkeen... oikeastaan vasta kun toinen lapsi syntyi. Tällä hetkellä rahat tulevat yhteiselle tilille, mutta minulla käyttöoikeus ja tarv. miehelle siirrän rahaa. Ja mies käy myös ylimääräisissä töissä ja ne rahat saa itselleen. Mies ymmärsi ongelmansa, joten tällainen tilanne meillä... ero olis tullut ellei olis suostunut kyseiseen järjestelyyn!

Vierailija
5/6 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiden riittämistä, käyttämistä, hoitamista...

Vierailija
6/6 |
14.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mua häiritse,omat ovat raha-asiansa, nyt on kyllä ruvennut lyhentämään velkaansa,ei tuhlaile yms. Tosin velat on tulleet aivan muista asioista kuin tuhlailusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme