Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihastunut päihteidenkäyttäjään (mieheen)

Vierailija
19.09.2025 |

En tiedä käyttääkö muuta kuin alkoholia, mutta sitä hän näyttää käyttävän usein. Monesti olen nähnyt hänet tuossa ostarilla istumassa juomassa kavereidensa ja muiden porukoiden kanssa, ja tänään näin paikallisen terassilla hänet kun kävelin siitä ohi. 

Onko naiivia kuvitella, että hän lopettaisi tai ainakin radikaalisti vähentäisi juomista rakastumisen / naisen myötä? 🥰

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Vierailija
2/19 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hän muuttuu kun vain tarpeeksi rakastan... 😂🤣😅😂🤣😅

Juu ja lehmät lentävät.

Kohta sulla on musta silmä ja kylkiluita poikki, joita selittelet sillä, että se oli oma vikasi eikä miehen.

Vierailija
4/19 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oijoi, aito jännis :)

Vierailija
5/19 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Näitä tarinoita on tuhansia ja jälleen tuhansia, kuinka nainen luulee rakkaudellaan "parantavansa" miehen päihderiippuvuudesta. Säästä itseäsi ja jatka eteenpäin.

Vierailija
6/19 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jyrkkä ehkä. Voi muuttua hetkeksi, mutta sitten todennäköisesti taas palaa vanhoihin tapoihinsa.

Vierailija
7/19 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemusta on .... muuttumiseen en osaa ottaa kantaa mutta olen seurustellut kahden alkoholistin kanssa, molemmissa tapauksissa tajusin tämän vasta kun oltiin alettu seurustella..No en jättänyt kumpaakaan, ja loppuun asti menin molempien kanssa

Vierailija
8/19 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se juopposika.

Vierailija
9/19 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet nähnyt jonkun hepun kaljoittelemassa ja nyt olet ihastunut? 🥴🙄

Vierailija
10/19 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se juopposika.

En ole vielä edes tutustunut häneen, mutta haluaisin. Hän muuten asuu tässä samassa kerrostalossa kuin minä, mutta eri rapussa. :)  Hän oletettavasti käy tuossa paikallisessa ja ainakin istuskelee tuossa ostarilla. Tuli kerran aamulla tuossa tiellä vastaan kun tulin kaupasta kotiin ja meillä oli tosi pitkä katsekontakti, en muista milloin olisi kenenkään miehen kanssa tuollaista ollut. Tutustumismahdollisuuksia siis on?

Ap

Vierailija
11/19 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile. Mutta ehdotan, että jos asut kerrostalossa ylempänä, niin muuta maantasalle tai 1. kerrokseen :P

Vierailija
12/19 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet nähnyt jonkun hepun kaljoittelemassa ja nyt olet ihastunut? 🥴🙄

No se oli väärä ilmaisu, hetken mielijohteesta kirjoitettu. Siis olen KIINNOSTUNUT siitä miehestä, kiinnostunut tutustumaan häneen. Hän asuu samassa kerrostalossa kuin minä mutta eri rapussa ja katseita on jo vaihdettu vastaantullessa tuossa lähistöllä.

Ap

Vierailija
13/19 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole aina helppoa kun joutuu tasapainottelemaan järjen ja tunteiden välillä.. ymmärrän hyvin! Toivon että asiat menevät parhain päin

Vierailija
14/19 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hän muuttuu kun vain tarpeeksi rakastan... 😂🤣😅😂🤣😅

Juu ja lehmät lentävät.

Kohta sulla on musta silmä ja kylkiluita poikki, joita selittelet sillä, että se oli oma vikasi eikä miehen.

Tuo on siinä mielessä totta kyllä, että todennäköisesti hän ei muutu, ihmistä ei voi rakastaa raittiiksi, mutta kaikki alkoholistit ei todellakaan ole väkivaltaisia vaikka niin moni tykkääkin kuvitella. Itse asiassa aika monikin alkkis on tosi kiltti ja ns. hyvä ihminen, liiankin. Se aine vaan vie heitä, ja siitä ei omin avuin eikä läheistenkään avuin pääse irti. Raitistuminen pitkän addiktoitumisen jälkeen on hyvin pitkä ja vaikea prosessi, eikä sitä todellakaan asiaa kokematon ymmärrä.

Vierailija
15/19 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerjäät sydänsuruja ja hankaluuksia. Tuskin käy töissäkään, jos juopottelee vaan tuolla. Sinäkö elätät sitten? Ja juopporemmi tuodaan teille remuamaan. Kivaa.

Vierailija
16/19 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miehet väittää etteivät kelpaa. Nytkin kelpaa joku juoponretku spugeringiltä. Toivoa on! 

Vierailija
17/19 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin on mahdollisuuksia tutustua, kun menet istumaan samalle terassille.

Vierailija
18/19 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin on mahdollisuuksia tutustua, kun menet istumaan samalle terassille.

Kehtaako nainen mennä sinne yksin istumaan? Minulla ei oikein ole sellaisia kavereita joiden kanssa sinne menisin. Tuossa toisen paikallisen bingossa olen kyllä käynyt yksinkin mutta se on vähän eri asia. 

Ap

Vierailija
19/19 |
19.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä se mukaan bingoon.