Äiti laittaa yli 1-vuotiaan makaamaan vaunuihin, vaikka lapsi on hereillä
Vein lapseni tänään päiväkotiin ja ihmettelin, kun ryhmän uusin lapsi tuotiin päiväkotiin 90-luvun lastenvaunuissa makuullaan vaikka lapsi oli hereillä ja äitiyspakkauksen puvusta päätellen ,(mallia 06-07), ikääkin oli vähintään 1-vuosi
Minä ainakin hankin omalle lapselleni istumarattaat puoli vuotiaana eikä lapsi ole sen jälkeen suotunut vaunuissa makuuasentoon hereilläollessa.
Tämä lapsi on luultavasti päiväkodissa lastensuojelulausunnolla, koska äiti on normaalin kehityksen esteenä
Kommentit (51)
Ei ole päähän pälkähtänyt että aika sama se nyt on millaiset inkakuosit vuoden ikäisellä tyypillä on yllään, pääasia että on lämmin ja hyvä fiilis. Lempeesti itsekin voisin makoilla inkahaalareissa pitkälläni ja joku vaan kärräis töihin. Itse en ainakaan viitsi ostaa lapsille tuliteriä kuteita kun niitä joutuu koko ajan vaihtamaan koon mukaan.
Oma 1.5-vuotiaanikin välillä menee kellimään rattaisiin, kun väsähtää ulkona. Ei nukahda, mutta on tyytyväinen että saa hetken huilia ennen oikeita päiväunia.
Vaan menopelinä on kulahtaneet 90-luvun kärryt
Kaikilla ei välttämättä ole yhtä hyvä rahatilanne kuin sinulla.
Meille on tulossa viides lapsi, mutta en kuitenkaan tarvis koko pakkausta. Haluaisn makuupussin kuitenkin uuden.
Kysy Reiman tehtaanmyymälästä, Parkanossa olen ainakin nähnyt myynnissä äitiypakkauksen makuupusseja!
Vaatteet, vaunut vai makaaminen? =)
Meillä meni vähän aikaa sitten rikki vaunuista se juttu, millä saadaan noja istuma-asentoon. Meidän 10kk joko sitten makoili siellä tai istui.
Tai jospa pieni oli juuri herännyt nukkumasta? Kyllä mä annan monesti lapsen makoilla siellä vaunuissa, vaikka on jo herännytkin!
Onneksi ap:n lapset ovat myös pk:ssa normaalien aikuisten ja lasten parissa eikä skitson kyylä-äitin kanssa kotona.
Paljonko ne muuten pyytää niistä makuupusseista?
Vierailija:
Kysy Reiman tehtaanmyymälästä, Parkanossa olen ainakin nähnyt myynnissä äitiypakkauksen makuupusseja!
En muista hintaa, mutta voithan kysyä suostuisivatko lähettämään. Toinen tehtaanmyymälä on Kankaanpäässä.
Mä voin myydä sulle sellaisen käyttämättömän!