Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kertokaa hyvat ihmiset mulle, miksi matkustatte kesalla rantalomille ulkomaille, kun suomessakin kesa ja lammin? miksei sillon kotimaanmatkailua, kaupunkilomia tai mita muuta taha

Vierailija
11.03.2008 |

nsa ja syksyisin/talvisin ulkomaille lämpimään?

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kierrätämme jätteet ja töihin menemme julkisella/pyörällä, joten emme tunne huonoa omaatuntoa matkailusta.

2 viikkoa kesällä, 2 viikkoa talvella ja omalla rahalla.

matka tuottaa hiilidioksidia?

Vierailija
22/53 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Tosissaan jos aletaan puhumaan, meillä ei ole varaa matkustaa mihinkään. Oikein hyvällä tuurilla saadaan kesällä vietyä lapsi muumimaailmaan jos nyt saadaan jo rahaa säästöön. Vielä ei ole laskujen kanssa toivoakaan saada.

Asumme kaupungin vuokra-asunnossa, mies käy töissä ja minä lapsen kanssa kotona.

Emme ole miehen kanssa KOSKAAN matkustaneet etelään ja haaveena olisi joskus päästä kunnon lomalle.

Perheemme on muuten hyvin onnellinen vaikka rahaa on vain tarpeelliseen kun tarkasti miettii mihin ne käyttää. Pääasia on, että lapsella on hyvä ja turvallinen koti ja rakastavat vanhemmat sekä tietysti hyvä lapsuus.

Jos meillä sattuisi joskus olemaan varaa todellakin lähtisin etelään heti paikalla, ilman mitään syyllisyyden tuskia!

Tunnen meidälaisia perheitä paljon, outoa ettei täällä kukaan myönnä ettei ole varaa matkustaa etelään. Vai onko se niin ettei sitä vain voi myöntää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, onhan se tietty helpompaa sanoa kaikille tuttaville, että on vaan ympäristöystävällinen eikä köyhä, kun ei ikinä matkustele minnekään... Ja uskon kyllä, että niitä ympäristöystävällisiä/-fanaatikkoja on oikeasti olemassa, mutta ei niin paljon kuin mitä tämä palsta antaa ymmärtää.

Vierailija
24/53 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena lensin etelään ihan vaan bailulomille kavereiden kanssa. Nykyään asun keski-euroopassa että kesälomat menee enimmäkseen Suomessa.

Vierailija
25/53 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välimerelle siksi että siihen on varaa. Mielelläni mekin käytäisiin vielä Mauritiuksella talvella, mutta kun se maksaa niin paljon että on pakko jättää väliin.

Vierailija
26/53 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en jaksa pitkiä lentoja pienten lasten kanssa eikä me voida lomailla viikkoa kauempaa.

Vierailija
27/53 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Ranska on meidän suosikkimaa. Ja talvella siellä on kylmä, joten on pakko mennä kesällä.

Vierailija
28/53 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

suomen kesä on kuitenkin niin ja näin, ja mulle kesä on nimenomaan hellettä! Sitä että 100% paistaa aurinko ja on kuuma. Ja sitä suomen kesä ei kyllä tosiaankaan ole! Ja arkirutiineista pääsee parhaiten eroon ulkomailla. Me käydään aina etelässä kesällä, 2 viikkoa, sekä myös aina talvella 2 viikkoa.

Vierailija
29/53 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan matkustan ennen kaikkea nähdäkseni ja tutustuakseni eri maihin ja kulttuureihin - eikä sitä voi verrata kotomaassa matkailuun (jota sitäkin harrastamme).

Esim. viime kesänä vuokrasimme huoneiston Normandiasta ja matkailimme Pariisissa ja Normandiassa autolla ja junalla - ja samalla tuli makoiltua myös rannalla.

Vierailija
30/53 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intia

Vierailija
31/53 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai välitätkö edes? Edes lastesi tähden?

Vierailija:

suomen kesä on kuitenkin niin ja näin, ja mulle kesä on nimenomaan hellettä! Sitä että 100% paistaa aurinko ja on kuuma. Ja sitä suomen kesä ei kyllä tosiaankaan ole! Ja arkirutiineista pääsee parhaiten eroon ulkomailla. Me käydään aina etelässä kesällä, 2 viikkoa, sekä myös aina talvella 2 viikkoa.

Vierailija
32/53 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vai välitätkö edes? Edes lastesi tähden?

Vierailija:

Vierailija
33/53 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lohduton tulevaisuus meillä ja lapsillamme, kiitos tuollaisten ääliöiden.

Vierailija
34/53 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa kesällä jossain Euroopassa ja talvella 2-3 viikkoa Aasiassa. Noiden matkojen päälle vielä viikonloppureissut lentäen johonkin Euroopan kaupunkiin.

Suomen kesä on niin surkea välillä, etten halua istua 4 viikkoa sisällä sadetta pitämässä. Takuu varmaan lämpöä löytyy Välimereltä.

Vierailija
35/53 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa julmalta mutta mua ei tippaakaan kiinnosta miten paljon mun lentämiset vaikuttaa ilmastoon.

Ja entä se raha mitä jätän kohdemaahan, eikö sillä ole mitään merkitystä että toiset maat suorastaan elää turismista ja jonnekin Thaimaahan olisi hiukan hankala matkustaa muuten kuin lentämällä.

Mun mielestä Suomen kesä ja etelän lämpö ei ole yhtään sama asia.

Vierailija
36/53 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tollasia idiootteja oikeasti voi olla olemassa.

Vierailija
37/53 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhden perheen tai ihmiset kotona nyhjääminen ei maailmaa pelasta.

Vierailija
38/53 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ole.

T. 12

Vierailija
39/53 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. 14

Vierailija
40/53 |
11.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ette voi matkustella. Jos voittaisitte lotossa, lähtisitte samantien jonnekin kaukomatkalle. 10

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme