Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Asia, jonka olet tehnyt/kokenut ja uskot ettei KUKAAN MUU OLE

Vierailija
11.03.2008 |

Minä olen piikittänyt itseäni (ei diapetestä(?) eikä huumeita taustana)

olen 24 vuotias ja olen ollut 3 leikkauksessa (tänä vuonna tulee 2 lisää) eli ikä 25 ja saldo: 5 leikkausta..

Kommentit (114)

Vierailija
1/114 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli olen lähtenyt tapaamaan ulkomaille, toiseen maanosaan ja toiseen kulttuuriin muslimimiestä, jonka olin aiemmin tuntenut vain netissä. Kaiken lisäksi mies maksoi koko reissun, lennot, hotellin ja kaikki käyttörahat. Lähtiessäni minulla oli paluulippu monen viikon päähän ja pari sataa euroa käyttörahaa mukanani...

Vierailija
2/114 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäänyt synnytyksestä suoraan leikkauspöydälle kohdunsisäisen kasvaimen takia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/114 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei ole tarvinnut muiden kokea sitä kauhua.

Vierailija
4/114 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä edes ollut aineissa, vaan pikku kännissä. Voin kertoa, että sattui!

Olen myös sytyttänyt lehtiroskiksen palamaan ja katsonnut sivusta kun poliisit veivät tutun putkaan siitä syytettynä...

Vierailija
5/114 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lammastilan työt tuttuja, niin karitsoittamiset kuin kuolemiset.

Toisinaan jouduimme laittamaan putken karitsan suuhun ja antamaan tekohengitystä.

Vierailija
6/114 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 14-vuotiaana yksi maailman ensimmäisiä nettichatin (IRC) käyttäjiä. Ja ehkä ensimmäinen nainen siellä. Sillloin alkuun maailman IRC-käyttäjiä oli jotain 20. Muistan kun eka jenkit tuli mukaan. Ja sitten norjalaiset jne. Veli opetti käyttämään IRC:tä.

Vierailija
7/114 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löydettiin lapsena naapurin pojan kanssa sodanaikainen, räjähtämätön ilmapommi ja kannettiin se kotipihalle. Arvaatte varmaan että vanhemmat sai slaakin...

Vierailija
8/114 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vähän yksinäistä kun olin yksin reissussa.

Vierailija
9/114 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vesiastiaan viisivuotiaana ilman lupaa tietenkin.

Vähän vanhempaa kalkkunaa toki en olisi pystynyt hukuttamaan, vaan itselleni olisi käynyt kalpaten.

Vierailija
10/114 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli mun " lemmikki" enkä suostunut jättämään lehmää yksin kun oli kuolemassa. Aamulla oli kuollut ja minä heräsin siitä vierestä.

Vierailija
11/114 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukkua nyt lehmän vieressä

Vierailija
12/114 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnytyksessä tulleen sisäisen verenvuodon takia. Oli hyvin lähellä etten kuollut.

Vierailija
13/114 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, hiukka raapi.

Vierailija
14/114 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jäätyäni sitä ennen kolmipyöräisellä auton alle. Poliisit olisivat halunneet viedä minut sairaalaan tarkastettavaksi. Olin sitä ennen jo ajellut pyörälläni takaisin kotipihaan, menin sisälle jossa poliisit kertoivat tapahtuneesta vanhemmille ja kun tuli puhe sairaalaan lähdöstä, livahdin oven raosta ja juoksin niin lujaa kuin pääsin suoraan meidän talon kylmäkellariin piiloon, poliisit perässä :) Eivät päässeet sinne kun avaimella menin (olin avainkaulalapsi) ja kai sitten totesivat, että kunnossa taitaa tyttö olla, kun en koskaan sinne sairaalaan joutunut!

Vierailija
15/114 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, tulipahan sekin koettua. pussailin kikulia ihan muuten vain, ei hänellä seisonut. yhtäkkiä mies sanoo pissi tulee ja samalla sekunnilla alkoi pissata.. :) mies oli kännissä, minä selvinpäin.

Vierailija
16/114 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä Venäjällä ja asuin venäläisen tutuntutun luona alivuokralaisena yhdessä huoneessa. Silloinen poikaystäväni tuli luokseni kylään ja oli muutaman päivän luonani. Kun Suomeen lähdön aika tuli, huomasin aamulla, että passia ei löydy mistään. Kun kysyin siitä vuokraemännältäni, hän sanoi, että passini on hänellä. Hän uhkasi, että ei anna passia eikä päästä minua ja ystävääni ulos (ovi lukossa) ennen kuin maksamme hänelle. Ystäväni soitti paikalliselle tutulleen, joka käski soittaa miliisille.

Saimme soittaa miliisille, joka tuli jonkin ajan kuluttua. Poliisit asettuivat luonnollisesti meidän puolellemme ja uhkailivat vuokraemäntääni pimeästä vuokranotosta. Pääsimme sitten miliisiautoon, joka ajoi meidät Suomeen menevän bussin luo. 3

Vierailija
17/114 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. No, ainakaan kukaan tuttuni ei ole tätä tehnyt: käynyt poliisilaitoksella tunnistamassa rikoksesta syytettyä. Itse siis kävin tuossa viime vuoden puolella, 8 vaihtoehtoista kuvaa näytettiin.

2. En ole koskaan syönyt/maistanut hattaraa (vaikka tää ketju taisikin koskea sitä, mitä ON tehnyt :).

Vierailija
18/114 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulun tappo oli Töölönlahdella, oli jäänyt varpushaukan saaliiksi ja idiootit mummot hätistivät haukan pois ennenkuin oli ehtinyt tappaa ja syödä saalista. Pulu jäi sitten kitumaan ja piti tappaa.

Käpytikan kohdalla tyrimme itse, ihmeteltiin pusikosta kuuluvaa kamalaa mekkalaa ja kurkattiin, säikytettiin varpushaukka saaliilta ja sama homma kuin pulun kanssa. Käoytikka vaan tuntui pahemmalta, kun huusi ja oli vaikeampi tappaa (sitkeämpi niska, tietysti).

Yksi kaverini on tapanut puukolla valkohäntäkauriin, kun se oli jäänyt kitumaan (oli ilm. törmännyt jonkun toisen autoon).

Vierailija
19/114 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli aika rankkaa, eihän niillä nyt kauheasti virikkeitä ollut jne. Kyllä se pisti miettimään, fiksuja otuksia kumminkin, se taas tuli ilmi ihan selvästi.

Vierailija
20/114 |
12.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen tehnyt tuota, tosin hieman enemmän.