Asia, jonka olet tehnyt/kokenut ja uskot ettei KUKAAN MUU OLE
Minä olen piikittänyt itseäni (ei diapetestä(?) eikä huumeita taustana)
olen 24 vuotias ja olen ollut 3 leikkauksessa (tänä vuonna tulee 2 lisää) eli ikä 25 ja saldo: 5 leikkausta..
Kommentit (114)
Olen laittanut kissan wc-pönttöön, kannen kiinni ja vetänyt vessan. Ainakin kahdesti. Kyllä kävi melske pytyssä.
Siispä mun kissan pesut on aika pientä...
näyttänyt orkesterille persettä täyden yleisön edessä. (Olin 2-vuotias)
Olen ollut kokonaisen konsertin päätähtenä pariisilaisessa jazz-klubissa. En ehkä oo ainoa maailmassa ;)
Olen nukkunut yön autossa ranskalaisella viinitilalla.
elämäni tuntui jotenkin arvottomalta ennen tuota tapahtumaa, nyt tiedän olevani tärkeä edes jollekin... olen pelastanut ihmisen elämän. Siksi se muutti elämäni. Arvostan itseäni nyt. Olen tehnyt jotain todella merkittävää, jota ei voi rahassa mitata.
harrastanut seksiä Serenan vesiputouksen alla. Siellä alla se näytti ettei tänne ketään näe, kun ei itse nähty kunnolla ulos. Jälkikäteen totuus paljastui toisenlaiseksi..
Kun olin neitsyt, olin huora. Kun sitten taas olin jo harrastanut seksiä MIEHEN kanssa, niin olinkin lesbo. Kun isäni oli kuoleman kielissä teho-osastolla, niin minä ja veljeni olimme jo jakamassa isäni perintöä. Kun juttelen töissä työtoverini kanssa, minua syytetään siitä, että varastan työaikaa... mitähän vielä tuleekaan???
ja lemmikkorotta käveli pään päälläni ja pissasi korvaani!!!
nainut lastenrattaiden takana Turun Viking Linen terminaalissa, kaksi kesää sitten minut pysäytettiin Yhdysvalloissa kun ajoin reilua ylinopeutta ja sitten selittelin seriffille aivan hädissäni että minä vain lauloin suomalaisia kansansävelmiä enkä huomannut kuinka painoin kaasua, olen varastanut kesätyöpaikaltani savukkeita, karkkia ja tulitikut ja olin juuri kantamassa niitä ulos kun pomo sattui astumaan yhtäaikaa sisään kauppaan jne.
Pieniä tapahtumia, mutta uskon että ne ovat sen verran erilaisia ettei jokainen suomalainen ole sellaista kokenut.
Jätin sateenvarjon poliisiautoon " pantiksi" että saan kyydin takaisin kaupunkiin.
Miksi kukaan ei tiedä, että olet naimisissa?
supisti ja veti suonta jalasta ja jalka vaan painoi kaasua...
Asuin erään kurssin aikana pari kuukautta talossa, jonka yhdessä huoneessa asui Harri-niminen mies. Noin vuoden päästä tästä luin Alibista, että hän oli surmannut kaksi ihmistä. Onneksi en silloin ymmärtänyt pelätä...
" Olen palstaillut täällä 7 vuotta, enkä ole koskaan ilkeillyt kellekään.
Olen varmasti ainoa maailmassa :) "
Onpas ihana että meitäkin löytyy kaksi! :D
(Kyllä tässä ketjussa on todellakin merkillisiä juttuja!)
Ollaan kilttejä jatkossakin, täällä ja IRL. Ihan vitsinä heitin tuon jutun, vaikka totta onkin. Terkuin se 131.
tangolla tallinnalaisessa stripteasebaarissa ammattilaisten kanssa lähes alasti. Masturboinu aika monta kertaa autoa ajaessa (maantieajossa) Ei ole näitä ainakaan vielä ketjussa mainittu...
N30
Vierailija:
olen ollut henry hippo ja lehtevämies
Itkin sen jälkeen viikon ja näen vieläkin painajaisia kissasta. :' (
Ei sellaista juttua taida ollakaan?
Olin kuin tuuliajolla sen jälkeen kunnes aikuisuus alkoi.
ja saanut syytteen virkavallan anastuksesta.
Olen myös hypännyt ilmaan ja pieraissut siellä ylhäällä (ei helppoa).
vastaanottanut yhden telepaattisen viestin (lähettäjä vahvisti, oli kyllä itse tosi järkyttynyt), nähnyt yhden enneunen ja aavistanut kolme kuolemantapausta.
Ja ihan tervepäinen ihminen olen, virallisesti skeptikko vieläpä, eli en usko mihinkään huuhaaseen. Ei mulla ole noille tapahtumille mitään selitystä. Sattumia, mahdollisesti. Oudoin oli se etiäinen, jonka todella NÄIN läheltä ja tunnistin ihmiseksi joka saapui muutamaa minuuttia myöhemmin.