Asia, jonka olet tehnyt/kokenut ja uskot ettei KUKAAN MUU OLE
Minä olen piikittänyt itseäni (ei diapetestä(?) eikä huumeita taustana)
olen 24 vuotias ja olen ollut 3 leikkauksessa (tänä vuonna tulee 2 lisää) eli ikä 25 ja saldo: 5 leikkausta..
Kommentit (114)
Nähnyt kaikki silloiset Suomen koe-eläiminä käytettävät apinat.
Nähnyt yhden linnun jonka näki Suomessa vain 6 ihmistä.
Tähän ehkä löytyy AV:laisiakin: uinut nakuna Kekkosen lähteessä (Töölönlahdella).
Vierailija:
ja saanut syytteen virkavallan anastuksesta.
Olen myös hypännyt ilmaan ja pieraissut siellä ylhäällä (ei helppoa).
Mun kaveri on tehnyt ton pierujutun ;)
katsonut vierestä kun lammas synnyttää ja samalla tavalla todistanut, kuinka auton alle jäänyt lokki otetaan hengiltä iskemällä puunuijalla päähän.
Lisäksi olen penskana istunut Pelle Miljoonan sylissä, kiivennyt Maailma Kylässä (en tiedä oliko sen niminen silloin) festareilla lavalle tanssimaan (olin n.5v).
Joku alkoi vitsailla että näähän on syömäkelposia kun ovat olleet pakkasessa heti kuoltuaan. Paistettiin reisipalat voissa ja suolassa, maistui riistalta. Yllättävän hyviä, söisin kyllä uudestaan jos olisi vähän isompi paisti :D
29.
Missä olet nähnyt kaikki koe-eläiminä käytetyt eläimet ja oliko hirveää?
Eli esittää olevansa poliisi, vaikkei ole.
Minulla oli poliisiauton väreihin maalattu Ooppeli ja poliisilippis päässä...
Syyte kuitenkin kumottiin koska teko oli vähäinen.
t: anastaja ;-)
taidatte tehdä muutakin pahaa lapsellesi..??
Siis sellaista reilu 100kg jätkää.
Tyyppi laittoi kourallisen purua lippikseni päälle. Suutuin siitä ja jätkä lähti karkuun opetusauton takapenkille kun ope seisoi vieressä. Ajatteli poikaparka olevansa turvassa. Pamautin päin näköä ja läksin pois. Jäi opettaja vähän katsomaan, että mitähäh?
karhu tuli metsäretkellä vastaan!
En muista tätä, koska oli silloinkin taapero (nykyään ei tapahdu enää mitään jännää...) mutta iso kuva siitä mesikämmenestä löytyy.
Oliko se pulu ja tikka vammautuneita, vai miksi tapettiin?
sterkat melkein täysillä kovaa ja korkealta. Mieheni oli sitten tullut aikaisemmin ja seisoi eteisessä kuuntelemassa biisin loppuun. Nolo.
Ja tapahtui viime viikolla.
harrastanut ryhmäseksiä serkkuni ja hänen miehensä kanssa. serkkuni myöskin mies.
hävettää pirusti...