Asia, jonka olet tehnyt/kokenut ja uskot ettei KUKAAN MUU OLE
Minä olen piikittänyt itseäni (ei diapetestä(?) eikä huumeita taustana)
olen 24 vuotias ja olen ollut 3 leikkauksessa (tänä vuonna tulee 2 lisää) eli ikä 25 ja saldo: 5 leikkausta..
Kommentit (114)
Vierailija:
Oli mun " lemmikki" enkä suostunut jättämään lehmää yksin kun oli kuolemassa. Aamulla oli kuollut ja minä heräsin siitä vierestä.
juossut pakoon huumehörhöä, joka juoksi perässäni leipäveitsi kädessä
Ja vielä ei ainakaa ole tullut samanlaista tapausta vastaan.
Mulla ei sen hurjempaa ole, kuin että olen synnyttänyt kolmoset alateitse ja vielä rv 36+4:)
7-8 vuotiaana. Siis poika hieroi alapäätäni. Ehkä tuntuu nyt nolottavammalta kuin silloin...
Levottomassa (sisällissota) maassa aseistautunut (hallituksen joukkoihin kuuluva) mies pakotti meidät pysähtymään tähtäämällä tuulilasin läpi.
Olen käynyt ja asunut, sekä majoittunut sellaisissa paikoissa, joissa harva suomalainen on käynyt.
ja hän pelastui. Tämä tapahtuma muutti koko elämäni.
Eläkeläisten Humppaa tai Kuole kappaletta Ateenassa bussipysäkillä. Ohikulkijat vähän ihmettelivät..
Olen syönyt lampaan aivoja
Hieho on siis lehmä joka ei ole vielä poikinut. (=synnyttänyt vasikkaa)
Tökimme sitä vaatteiden koossa pitämää möllykkää tikuilla aika pitkään ennen kuin keksimme mennä kertomaan kenellekään.
Se oli sitä aikaa, kun lapset jätettiin yksin mökkirantaan ilman, että siitä tehtiin lastensuojeluilmoitus...
Mä olen laulanut samaa biisiä usein julkisesti. :)
15-vuotiaana ollut pilvessä ja kännissä kahden jätkän kaa pusikossa hommailemassa... ja 17-vuotiaana mulla oli suhde 36-vuotiaaseen hetken aikaa.. Sitten olen tuonut jenkeistä suomeen wc-pöntön kannen :)
Vierailija:
Olen matkannut pakettiautossa, yhdessä 23 muun matkustajan kanssa länsi-Kiinassa ja Pakistanin maaseudulla. Lisäksi on muitakin matkakokemuksia.
Vierailija:
ja hän pelastui. Tämä tapahtuma muutti koko elämäni.
Olen varmasti ainoa maailmassa :)
Siis seurustellut kundin kanssa, joka DDR:n aikaan oli ollut Stasin informantti ja kavaltanut ison liudan kavereitaan viranomaisille. Tosi prinssi.
(Ja ei varmaan Saksan maalla menisi edes läpi harvinaisuutena. Täällä ehkä. Todistaa myös mahdollisesti tietyistä puutteista miesmaussani.)
ottanut suihin poikaystävältä baarissa... ovimikko käski naurellen hotelliin.. =)
-Se hiirensyöjä