Asia, jonka olet tehnyt/kokenut ja uskot ettei KUKAAN MUU OLE
Minä olen piikittänyt itseäni (ei diapetestä(?) eikä huumeita taustana)
olen 24 vuotias ja olen ollut 3 leikkauksessa (tänä vuonna tulee 2 lisää) eli ikä 25 ja saldo: 5 leikkausta..
Kommentit (114)
Kummallakin kerralla selvisin onneksi vammoitta, eikä muitakaan henkilövahinkoja sattunut.
auton huumehöyryinen kuski nousee autosta ja täräyttää nyrkkinsä automme tuulilasin läpi. Tästä johtuen olen myöskin nähnyt kuinka seriffi ottaa sormenjäljet autosta.
helikopterin ovesta alla kulkevan auton päälle.
tullut luomusti raskaaksi 9 päivää keskenmenon jälkeen ja synnyttänyt sen seurauksena terveen täysaikaisen lapsen.
Minäkin olen piikittänyt itseäni vaikken ole narkki, diabeetikko tms...
piikittämisen, jotta hänkin kokee osallistuvansa muuhunkin kuin purkkiin ruikkaamiseen. :D
Tämä on nykyään jo melkoisen harvinaista ; )
Ja ikää on päälle 35v.
En usko olevani ainoa maailmassa, josta tällainen on tehty, mutta henkilökohtaisesti en tunne ketään muuta, josta olisi tehty yhtä näyttävä juttu Hesariin.
aitoa kateutta niin, että minua oikeasti harmittaisi jonkun toisen ominaisuudet tms.
väärinpäin mutta en keksinyt muuta
17
se oli viiden sekunnin pano, kun mies laukesi heti.
Mut miksei mulle koskaan tapahdu mitään...=(
Olen matkannut pakettiautossa, yhdessä 23 muun matkustajan kanssa länsi-Kiinassa ja Pakistanin maaseudulla. Lisäksi on muitakin matkakokemuksia.
Olen esiintynyt Hartwall Areenalla pressalle.
etsien kuppia sieltä huh onneksi en saanut kuumaa vettä
päälleni.
Vierailija:
Olen avannut käynnissä olevan tiskikoneenetsien kuppia sieltä huh onneksi en saanut kuumaa vettä
päälleni.
on jo näin pitkä.. Ja kaikille tiedoksi, etten ole kokenut mitään kovin " extremeä" ja siksi laitoin nuo MINULLe isot/rankat kokemukset listaan... Eikä tosiaan puhuta nyt maailmanlaajuisesti. Se vaan " yllyttää" miettimään muita mitä on tehnyt:)
EIKÄ tarkoitukseni ollut verrata omia leikkauksiani pienen lapsen leikkauksiin, jos kirjoittajasta nyt tuntuu siltä, niin olen todella pahoillani.
Muuten, jatkakaa!!