***Joulukuun Tähtöset - viikko 11***
Kommentit (48)
Mäkin avasin pinon yhtäaikaa! Saakohan se poistettua jotenkin... Kaipasin jo niin tällekin viikolle tekstiä :)
Vaikka eipä tuo niin vakavaa. Jos ei kukaan kirjoittele tuonne toiseen pinoon, niin varmaan jo huomisen aikana se tippuu tästä etusivulta. Siemaillaan tässä miehen kanssa punaviiniä... eikös silläkin pitänyt olla jotain suotuisia vaikutuksia?? :D
Yksi vapaapäiväkin (siis viikonlopun lisäksi) tähän viikkoon mahtuu - se onkin sitten täysin pyhitetty meille miehen kanssa kahdestaan;) Ihan mahdottomaksi alkaa käymään tää kuumeilu, eikä vasta olla kuin ihan alussa! Huh! Toivon kauheesti että onnistuisin jo tässä ekassa kierrossa edes oviksen bongaamaan tikuttamalla. Tietäis et edes ovuloi..on se jokin alku jo sekin.
Valtavaa plussatuulta joulukuulle toivoen
tikru.
No morjens! Oon ollu täällä pinkassa vähän hiljainen, kun sen mitä kirjoittelen, kirjoittelen lähinnä tuolla 2009 vauvatoiveissa :) Se on sellainen " kotipino" . Mutta toki tännekin pitää kuulumisia kertoa! Vaan kun ei ole mitään kauhean kummallista kerrottavaa, heh! Avokkaan kanssa jätettiin ehkäisy pois viikonloppuna kylpyläreissulla, mutta mun ovis tosiaankin oli jo viikko sitten, että ei siitä pupuilusta kyllä mitään lasta tule :D Munasoluparka on kuollut jo ajat sitten! Mutta siis, tässä nyt ootellaan tätiä saapuvaksi, ja sen PITÄISI tapahtua tän viikon loppupuolella, varmaan vkoloppuna...
Mä ihan kateellisena kattelin tikru.n kp:ta :D Jo 10!! Mäkin tahdon!!! Mulla on viä noi koopeet ihan miinuksen puolella... MUR! :D Mutta kovasti tsemppiä ja nauttimisen iloa tän viikon puuhille! Pidän kovasti peukkuja, että tuottaa tulosta tuo <3 + + + + + + +
Eipä tässä tällä kertaa mitään kummempia, kuullaan taasen! :)
.:Naranja:.
ps. Mä menin ja tilasin ton kirjan " Ihanan kamala herne" , jota täällä sivustollakin ahkerasti mainostetaan ;) Oli pakko, kun mielenkiinto heräs toden teolla :D Tällä viikolla sen pitäis tipahtaa postiluukusta! Jee!
Kiva että satiin tämän viikon pino pystyyn :)
Mua piristää kummasti kun sain eilen ovisplussan ja koska oli eka kertaa digitaalisella, ei jää epävarmaksi tulos. Normaalisti en tikuilla ole saanut ihan tasavahvoja ollenkaan, vaikka melkein. Ilmeisesti ne on kuitenkin plussaa tarkoittaneet!?
Noh, pupuiltiin eilen ja edellispäivänä...tänään pitäisi vielä, mutta voipi olla ettei mies innostu kolmatta päivää putkeen...on nääs hieman pakkopullaa nykyään (suorittamisen painetta kaiketi!?).
Toivottavasti simpat kestää ja jotain vihdoinkin tapahtuisi. R-testejä en tässä kuussa tilaa, ELLEI tule jotain selvää oiretta.
Omaa napaa taas, sorry...
Tutti kp13/27(-32) yk21
!!! :) :) AHKERAA OVISAIKAA JA VAUVATAIKAA KAIKILLE :) :) !!!
Uusi viikko, uudet kujeet... Paitsi, että heti aamusta on kurkku kipeä ja päätä jomottaa. Blah... Kipeäksikö tässä täytyy nyt juuri tulla?? :/
Ovisviikko täällä myös meneillään. Laskeskelin, että ovis on ke, to tai pe:na. Viimeksi kun meni tuo kierto pitkäksi, niin nyt ei en ole yhtään " kärryillä" . Aloitin tänään kp 13/28-30 tikuttettelun, ei ainakaan vielä ovisplussaa, mutta ei kaukanakaan ole. Inhottavasti sattuu oikealle puolelle alavatsaa... :( Se on sellaista jomotuksen ja " tylpän" kivun sekoitusta, tavallaan vähän niinkun kirveleekin. Vaikea kuvata tuota kipua. Eilenkin sattui tuntuvasti. Toisaalta tämä kipu vie kyllä puuhailuhalut! Toivottavasti ovis sattuisi perjantaille, niin olisi vähän helpompi houkutella mies petiin. Keskellä viikkoa kun on vähän hankalaa. Mutta katsotaan. Outoa kun viime keirrossa ei tuntunut oviskipuja ja nyt taas tuntuu... Mistä se johtuu? Jotenkin vaan tuntuu ettei tässäkään kierrossa tärppää. Jos ei, niin taidan pitää taukoa seuraavan kierron. Ei vaan jaksa. :/
Tuosta Kamala, ihana herne-kirjasta... Minäkin olen sitä katsellut kun on tuo mainos alareunassa. Mutta enpä ole vielä tilannut. :)
Tsemppiä kaikille ovisviikolla menijöille! =) Ja kaikille muillekin!! :) bd bd bd bd peukutuksia!
Kp 13/28-30, yk 7
moi. mä oon vaan taustaillut, kun tää vauvakuume on niin raastavaa ja aiheuttaa niin paljon erilaisia tunteita ettei tiä mitä aattelis. jos menkat alkaa perjantaina, kuten ne on monesti alkanut vähän oletettua aiemmin niin otan renkaan pois JO silloin; maanantainahan on vasta virallinen pv, mut miksi pitäisin sitä sinne asti kun sillä ehkäisyllä ei oo väliä??!?!
kyllä jänskättää! tää on aivan mahdotonta. toisaalta " pelkää" että tulee heti raskaaksi ja toisaalta toivoo että tulis heti.
ja sit on kaikki työasiat ja muut mitkä stressaa; mä oon ihan sekaisin...
no, mitäs noita sit ajattelemaan ja stressaamalla ne ei ainakaan mikskään muutu. *huoh*
Tipahdin sitten minäkin tänne tähtösiin ;)
Elikkäs, jos joku ei tunne, niin esittelempä itteni: Olen 24 vuotias e-uusimaalta ja avomies 23. Aloitettiin yritys joulukuun puolessa välissä -07 sillä meiningillä, että ei yritetä, mut tulee jos tulee. Tosi hyvin lähti joo...Täällä joka päivä luen viestejä ja laskeskelen ovispäiviä ja jo rv:tkin etukäteen, et jos nyt olisin raskaana ni mikä viikko olisi sillon ja sillon..Sitä on niin innossaan! Menkoista en kumminkaan ole masentunut, kaksi viivaa tulee sitten kun tulee :):)
Ja ei muuta ku ovista odottelee, jotta pääsee(välillä joutuu) taas pupuileen oikein kunnolla! :):):)
- tanni - kp 2/-29 yk4
Kivaa kun saatiin eloa tänne.. Varmaan väkeä on kohta enemmän, jos tuolta marraskuisista joku tippuu meidän seuraksi (mitä en tietenkään toivo). tää kierto menee omalla kohdalla ihan harakoille kun ovulaatiosta ei juurikaan ole toivoa..
nyt kp 17/28 (eka terolut-kierto, joten lääkäri sano että 28 on kierron pituus), luomukierrot olleen 35-45.
yk 4
Lähinnä siis jännäilen muiden puolesta ja roikun mukana kunnes tipahdan pois.. Joten tuottakaa paljon plussia, jotta saan mukana fiilistellä..
Minäkin vähän hiljaisemmin täällä puhellut, mutta nyt voisi kuulumisia kertoilla.. Eli samoissa linjoissa mennään, kuin Naranja. Jätettiin ehkäisy pois lauantaina, mutta minullakin ovis ainakin piti olla viime viikon ti-ke ja silloin olin tuntevinaankin sen!:) Tosin lauantaina tunsin hetkittäin samantapaista kipua alavatsassa, mutta se oli varmaan vaan jotain muuta. Joten ei tätä voi sanoa yrityskierroksi ensi kierrossa sitten.. Reilun viikon päästä pitäisi sitten uusi kierto ja yk1 alkaa, aika jännää, että se on tosiaan jo näin lähellä!!:D
Nyt aika lähinnä kulunut kouluhommia tehdessä ja kerrankin saanut jotain aikaankin..vaikka kyllähän ne ajatukset harhailee koko ajan vauva-asioissa ja yrityksen alussa ja kaikessa siihen liittyvässä! On tämä sitten jännittävää aikaa!:)
Ilmoittaudun jo valmiiksi seuraavaan pinoon, sillä putoaminen häämöttää marraskuisissa. Menkkojen pitäisi alkaa ylihuomenna, joten tuhruttaminen alkaa viimeistään huomenaamuna. Olo onkin jo sen mukainen ja mieli myös. Onneksi olen taas " käsitellyt" tätä mielessäni jo tänään, niin en masennu enää tästä enemmän. Ihan hyvä fiilis on.
Nyt alkaa sitten 23. kierto ja tasan kaksi vuotta sitten olen jättänyt pillerit pois. Viime toukokuussa tulin melkein vuoden yrittämisen jälkeen raskaaksi, mutta se meni kesken. Uutta raskautta ei vaan ala kuulumaan ja viime kesästä asti olemmekin olleet lapsettomuustutkimuksissa.
Olen syönyt jo kolme kiertoa clomeja ja tämä on nyt toinen kierto, kun annos on tuplat eli 2 tbl / päivässä. Eipä näytä sekään auttavan. Raskausoireita on ollut keskenmenon jälkeen joka ikisessä kierrossa, clomikierroissa varsinkin. Silti yritän joka kierto toivoa, että vihdoinkin tärppäisi. Vielä tähän pinoon tulen mukaan, mutta sitten taidan pitää lyhyen palstatauon, että saisi vähän uusia raikkaita ajatuksia. Koko vuosi on mennyt oikeastaan sellaisessa sumussa, kun aina olen ajatellut vain raskautta. Nyt on aika ottaa itseäni niskasta kiinni ja yrittää keskittyä myös muihin asioihin, esimerkiksi itseeni. :) Jospa se esikoinen joskus vielä meillekin suotaisiin, toivon niin.
Oikein paljon plussatuulia tähän pinoon! :)
Rizza kp 28/28-29, yk 22
Uusi työ on vienyt ajatuksia mukavasti muualle näistä vauvatouhuista.. Muttamutta.. Oviskipuja on ollu jo muutaman päivän.. tai siis ovista (toivottavasti) ennakoivia kipuja. Olis se niin ihanaa, ku tärppäis ja sais alkaa odottelemaan joululahjaa.. Kyllä se vielä kelpais synttärilahjakskin (täytän lokakuussa 30)... En ota paineita asiasta. On onneks niin paljon muutakin ajateltavaa. Sitäpaitsi meillä on oikein kivaa lasten kanssa, kun ovat jo sen verran isoja, että voidaan touhuta porukalla. isoja ja isoja.. mut ei vauvoja..
Tulihan taas vuodatusta. Tuhannesti plussaonnea, etenkin kauan yrittäneille! Tietenkin kaikille muillekin.
Mies tulee kohta töistä ja olis tarkoitus järjestää jonkinlaista kivaa tuolla makuuhuoneen puolella..... Eli tietokone äkkiä kiinni!
Hyvää yötä kultien kainaloissa kaikille!
t. iiiik kp 10/27-41 yk 6
Mulla siis kp 16/26 menossa, ahkera touhuilu oli käynnissä kp 13-14, mutta nyt ollu vasta ovistuntemuksia. Eli ehkä se meni ohi... mies nyt reissussa pahaksi onneksi!
Mutta jännäämään pääsee jo tässä kierrossa, kun yk 1 menossa ja kolmatta siis :) kaksi ekaa tärpänneet heti ekasta nimittäin.
On tää vaan jännää...
toivottavasti tulee paljon plussia joulukuulle,
T.Jaffa
Rizza sulla on jännät paikat. Toivotaan parasta!!
Mä olenkin ollut tässä taustalla ku vielä eiliseen asti toivoin marraskuulle vauvauutisia =(
Eli kp 2 menossa nyt ja pettymyksestä yritetään taas toipua. Lääkäriinmenoa harkitaan kovasti täällä. Kohta vuosi yritystä takana ja yksi km syksyllä koettu. Nyt sen jälkeen yritystä ollu ja ihnan en ole varma montako kiertoa on jo menny. Ehkä hyväkin niin. Kierto meni näköjään tässä viimeisessä ihan sekasi. Täytyy toivoa, että jatkossa pysyy tasasempana.
No, nyt vaan ovulaatiota odottamaan. Tikut taas tilattu ja toivottavasti sen bongaan tässä kierrossa...
Irish79 kp1/28-38
Ovisplussa tuli tänään. Laskeskelinkin jo vähän sen varaan, kun minulla ei yleensä ole tullut ovisplussaa vielä kp 14. Tänään siis kp 14/28-30. Viime yönä oltiin puuhissa ja sain todella (!) houkutella miehen petiin. Tänään pitäisi varmaan vielä pupuilla, mutta mies valitti tänä aamuna väsymystä (itse sain unta vasta klo 03) ja oli muutenkin kärttyinen, joten voin unohtaa puuhailut. Himputti... :/ Sattuu kyllä niin paljon alavatsaan, että en varmaan pystyisikään petihommiin. Otin särkylääkkeen sijasta magnesiumia, jos se vaikka auttaisi. Vatsa meni ihan sekaisin, kun sattuu niin paljon (endo oireilee?). No, katsotaan nyt jos vaikka vielä huomenna pystyisi. Tai muuten mennään vain tuolla kp 13 pupuilulla.
Tervetuloa mukaan kaikki uudet ja " vanhatkin" ! =)
Sieltä se irvokas täti taas tuli eilen. Ei mahda mitään. Toiveet
oli korkealla, mutta näin tässä kävi.
Neljättä kuumeillaan, 2 kesäkuussa syntynyttä ja 1 joukuussa, eli
sehän sopisi hyvin, toinen joulukuinen! Kaikkee sitä miettii. Kunhan
tulisi jollekin kuulle!
Ei tässä tällä hetkellä vielä muuta ole mielessä kuin pettymys ja
parin viikon odottelu edessä. Mulla kierto lähes aina yli 30 pv niin
ei se oviskaan tod näk kai ole kuin vasta reilu parin viikon päästä.
Toivottavasti kohta jo saadaan lukea plussauutisia uusista
jouluntähtösistä!
Pearl
..tunsin että ovis on tulossa ja oireeet ol isellaiset,että ajattelin että kohta se on. Ja testasin eilen aamulla ja illalla ovisplussaa.
Auh, nyt täytyy mennä kipujen takia vaakatasoon. :/
Hyvää viikkoa!! Ja plussatuulia! =)
Mikäköhän näistä olis varsinainen ovispäivä:
kp12 digitaalisella ovisplussa, (sisätikussa tasavahvat viivat), oviskipuja, lämpö norm., nipukka kiinteä, ei limoja
kp13 digitaalisella ovisplussa, (sisätikussa testiviiva kontrollia vahvempi), oviskipuja, lämmöt norm, nipukka kiinteä, hieman limaa
kp14 lämmöt romahti tosi alas, nipukka pehmee, ei mitään limoja
Äh, voisko olla että ovis ei aina tuu esim.24-36 tunnin sisään ovisplussasta vaan myöhemmin...jos ei eka meinaa irrota tms?
Nää on vaan pohdiskeluja, kun pupuilut jäi vaan kahteen kertaan...kp 11 ja 12. Luulen, että miehen simpat ei oo pitkäikäisiä.
Tutti kp14/27(-32) yk21
Oviksesta: Vaikuttaisi ainakin kertomasi perusteella, että ovisplussa olisi ollut kp 13. Testasitko aamulla? Vai päivällä? Jos ovis onkin tullut jo kp 13 aikana, esim. yöllä. ? Sinullahan on aika lyhyt kierto. Oletko testannut ovista aiemmin ja milloin se on silloin ollut?
).( Täällä elellään " ovisviikkoa" , eli pupuillaan niin ahkerasti kuin jaksetaan:) Vastoin aiempia puheitani tilasin myös ovistestejä... 5kpl niitä tuolla kaapissa, huomenna aloitan tikuttelun. :) Eli jännät ajat, sitten muutama hetki piinaavaa odottelua, ja sit vieläkin jännemmät paikat!
Mitäs muille? :)
aurinkoisin terkuin
tikru kp 10/27-30 yk1